Перші доповідачі GameDev Conference 2016

Рік підходить до свого завершення, а це означає, що скоро січень. Якщо ви є нашим постійним відвідувачем, то, напевно, знаєте, що саме цього місяця проходить щорічна конференція розробників GameDev Conference. Оскільки до дати проведення залишилось не так вже й багато часу, доречно, що організатори назвали перших доповідачів, які виступлять з лекціями.

^8028F79B422508A42CD50E35927CEB19084C8549E266C93CB2^pimgpsh_fullsize_distr

Микита Полатайко

Досвід роботи: Микита консультував найбільші продуктові і аутсорсинґові IT-компанії, в тому числі з питань оформлення прав на результати творчої праці та оптимального використання можливостей податкового законодавства.

Тема доповіді: «Договір з видавцем: на що ми звертаємо увагу».

Про доповідь: Доповідач поділиться досвідом роботи з різними видавцями на різних умовах. Обговорить, який був результат в найбільш цікавих випадках.


^FCB04F454B981C80369CC28A7C87BB192514142D93FCD7BD44^pimgpsh_fullsize_distrОлег Новосад

Досвід роботи: Активний учасник різноманітних ком’юніті як в ІТ так і за межами. Своєю сферою вибрав мобайл і ґейм-девелопмент. Зробив це, бо переконаний, що мобайл індустрія — це майбутнє, а ігри — вічні.

Тема доповіді: «Mama, I am game architect. What’s next?».

Про доповідь: Проектування ігрової архітектури. Хто такий ігровий архітектор?


^020C607E15F1D267193268C425D3D952A6A090E10F38D3F4AB^pimgpsh_fullsize_distrСтаніслав Осіпов

Досвід роботи: СТО у компанії The Tribe Games, засновник компанії розробки ассетів для Unity. Досвід у розробці ігор 6 років, останні три роки працює з рушієм Unity.

Тема доповіді: «Кросплатформна інтеграція рідних сервісів у гру».

Про доповідь: У доповіді йтиметься про проблеми, з якими зіткнулися під час розробки гри Stickman Trials. Зокрема про кросплатформну інтеграцію різних сервісів, без яких не обходиться сьогодні жодна гра.


^F6893BCF1A7B42006449DDEC7BE1D8DE7C68A1615FF79EBEB4^pimgpsh_fullsize_distrТарас Терлецький

Досвід роботи: Композитор, звукорежисер, оформлювач звукових ефектів. Один з учасників Dragon’s Games. Пише музику для New-York Drama Studio та театру ім. Заньковецької у Львові. На власній студії звукозапису працює понад 10 років.

Тема доповіді: «Саунд-дизайн від 8 bit до RTS (однаковий підхід — різний результат)».


^ADF8F12832CC2323885525C594577CE8D9F173EDE09F8A8A14^pimgpsh_fullsize_distrОлег Калашнік

Досвід роботи: Ігровий розробник студії CrazyGamer.

Тема доповіді: «Розробка 2D-ігор для мобільних пристроїв».

Про доповідь:

  • Види рушіїв для створення 2D-ігор;
  • Порівняння платних і безкоштовних рушіїв, плюси і мінуси;
  • Оптимізація текстур для мобільних пристроїв.

^34CC283F0B2E3266D9AE7C24E00CEFFB5D7E614BB9C7C1AE59^pimgpsh_fullsize_distrОлена Лобова

Досвід роботи: Виконавчий директор компанії iLogos, провідної компанії з розробки та спільного випуску ігор, лідера на ринку Європи. З часу її приєднання до компанії у 2011 році, колектив iLogos виріс з 40 до понад 300 працівників. До того ж, компанія вийшла на нові ринки, розробивши низку успішних продуктів у співпраці зі глобальними лідерами галузі. Також Олена є співзасновником та координатором ІТ-заходів Get App! та Get IT!, однієї з найбільших в Україні конференцій, присвячених розробці ігор. Олена як спікер, благодійник та волонтер, активно підтримує некомерційні організації та соціальні проекти і бере участь в організації галузевих та освітніх заходів. Захоплена технологіями VR/AR, Олена переконана, що віртуальна та доповнена реальність є майбутнім ігор.

Тема доповіді: «VR: The Future is Now?».

Про доповідь: Теперішній стан ринку віртуальної і доповненої реальності та прогнози на найближчі роки. Хто, у що, і скільки інвестує. У яких галузях VR найбільш поширена, і як вона вплине на ґеймдев.


^258B192D653773459EAE09E95B12A665078C71B0B27AFE8F19^pimgpsh_fullsize_distrОстап Грицишин

Досвід роботи: 2 роки роботи в ігроіндустрії. Співзасновник інді-студії Wooplex.

Тема доповіді: «Wooplex Postmortem».

Про доповідь: В цій презентації йтиметься про цікаві моменти під час розробки гри Wooplex та експерименти при роботі з Unity.

Конференція GameDev Conference 2016 відбудеться 30-го січня у Львові. Зареєструватись, щоб прийти на неї можна на офіційному сайті. Якщо ви забули, що таке GameDev Conference і з чим її їдять, просимо прочитати наш репортаж цьогорічної конференції.

BMAC Zelda

Сподобалася публікація? Підтримай PlayUA

На платформі Buy Me a Coffee ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Buy Me a Coffee отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!

Підтримати

Читайте також

Станьте частиною конференції Games Gathering 2024 Lviv

p.ua.gg lviv 2024

«Я поверну собі своє життя»: безкоштовна виставка робіт Максима Кривцова відкриється в Києві

Далі: Я поверну собі своє життя

Триває реєстрація на Games Gathering 2024 Lviv

p.ua.gg lviv 2024

Українські розробники вперше матимуть окремий павільйон на Gamescom

1gamescom 2023

На Xbox Showcase не буде CGI-трейлерів — тільки справжні ігрові кадри

xbox

Games Gathering 2023 Bratislava — осіння конференція, яку не можна пропустити

Games Gathering 2022 Bratislava

Games Gathering повертається! Конференція пройде у гібридному режимі

games gathering post 1200x630

Е3 2023 cкасовано, бо вона нікому не потрібна

E3

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: