Огляд ігор LCS #2

Всім привіт. Сьогодні розглянемо чвертьфінальні ігри весняного сезону Американської та Європейської ліги League of Legends Championship Series (LCS).

        Розділ І. Європейська ліга

        Gambit Gaming проти Unicorns of Love

Game 1

GG просто взяли 4 дуже товстих персонажа. Чесно кажучи, дуже дивний вибір, адже в пізній грі з такими персонажами вони б програли, на початку хоч якось реалізувати їх дуже складно, а покладатися тільки на мід-ґейм — справа нерозумна. Тим не менше Gambit Gaming перемогли, їм вдалося покарати противника за агресивні Ignite / Teleport від Hecarim, потім ще раз і ще раз. Після цього дуже розгодовані Rek’Sai і Maokai пройшлися по всій карті сніжною кулею і не залишили жодного шансу ворогам. Швидка, легка перемога для GG. 1: 0
Варто відзначити досить несподіваний пік Kog’Maw на середній лінії. UoL взяли персонажів під облогу і дайв, але рання агресія від суперника повністю поламала їхні плани на гру.

Game 2
“Ґамбіти” взяли такий самий набір героїв, що й минулої гри.  Це і було їхньою помилкою, адже  “єдинороги” вже були готові до такого і орієнтували своїх персонажів на бійку 5 на 5, взявши товстих і агресивних героїв. Через те, що персонажі росіян були орієнтовані на мід-ґейм, UoL вирішили тиснути з перших хвилин, що у них і вийшло. До 25-ої хвилини у GG не було тієї переваги, на яку вони розраховували, і гра команди плавно почала котитися вниз. З кожною подальшою хвилиною гри, “єдинороги” ставали сильнішими, що і призвело до закономірного результату 1:1.
Давно ми не бачили Udyr на професійній сцені. Після цієї гри ми безумовно побачимо його ще раз. Якщо командам потрібна буде рання агресія, цей персонаж підходить дуже навіть непогано.

Game 3
Дуже цікава гра зі змазаною кінцівкою. На пізньому етапі навіть не було фінальної сутички, тому в найвідповідальніший момент ад-керрі і сапорт GG просто взяли і віддалися, тим самим безнадійно зливши гру. Протягом усього протистояння перевага переходила від однієї команди до іншої. До біса багато помилок було з боку Diamond. Видно було, що хлопці грали на дизморалі, але якщо вони хотіли перемогти, то їм варто було зібратися і показати на що вони здатні.
UoL взяли команду для насідання на вишки, а GG — типових персонажів для бійки 5 на 5. Проте “ґамбіти” вирішили ходити по одному і віддаватися суперникам. Результат не забарився — 1:2.

Foto2

Game 4
Gambit Gaming вирішили спробувати перемогти суперника, обравши двох ад-керрі, тим самим практично гарантуючи собі перемогу на пізньому етапі гри, а UoL взяли Shaco. Варто просто поплескати цьому рішенню, тому що ДУЖЕ агресивний лісник — це крах і жах для тактики GG. Єдиний шанс перемогти в такій ситуації — це грати дуже пасивно до хвилини десь сорокової, і сподіватися, що ворог не дуже добре володіє таким персонажем, як Shaco. Та як відомо, “гамбітам” пасивна гра не характерна, а Kikis, як з’ясувалося , непогано катає на Shaco. У підсумку, легка перемога “єдинорогів” у фінальній грі — 1:3 — і Unicorns of Love проходять у півфінал

H2k проти Copenhagen Wolves

Game 1
Обидві команди не стали показувати заготовки і вибрали персонажів для бійок 5 на 5. Але є певна відмінність: CW взяли персонажів здебільшого для гри від захисту, а H2k вибрали більш гнучких хлопців, так що у них було більше простору для маневрів. За рахунок цього аспекту, H2k змогли захопити ранню ініціативу, протиснули вежі, отримали більше території, взяли пару драконів і остаточно закріпили свою перевагу. Гравці з CW неправильно побудували гру, вони постійно намагалися взяти на себе атакуючу роль і йшли в напад, а в результаті отримували по пиці і втрачали об’єкти. Досить легка гра для H2k, і рахунок відкрито — 1:0.

Game 2
Загалом, схожа гра, бо H2k знову взяли гнучких персонажів, здатних як на ініціацію, так і на оборону, а CW обрали дуже агресивних чемпіонів. “Вовки” почали досить вдало, лідирували у ранній грі, вигравали аж до найпізнішого етапу, однак їм банально не вистачило досвіду:  варто було постаратися закінчити гру до тридцять п’ятої хвилини, тому що проти них було взято Kog’maw і Diana — чемпіонів, які у пізній грі вбивають все, що бачать. Попри зародки непоганої гри через надмір тактичних помилок CW  знову програють — 2:0.

Foto3

Game 3
Тричі на одні й ті ж граблі. СW програють гру ще на стадії вибору персонажів. Утретє “вовки” віддають суперникам Maokai, а саме він був найбільшим головним болем CW. Якби цей персонаж був у бані, гра пішла б у зовсім інше русло. H2k грають за нехитрою тактикою: просто беруть зручних для себе персонажів, а CW повинні були банити не те, що вони хотіли, а те, що потрібно було. Загалом три однакові ігри з однаковим результатом. “Вовки” допускають занадто багато тактичних помилок, через що і програють. 3:0 — H2k проходять у півфінал.

Розділ ІІ. Американська ліга

Team Impulse проти Gravity

Game 1

На самому початку TIP отримують дуже солідну перевагу через те, що Maokai суперника не зміг вчасно використати телепорт. Після цього моменту GV могли врятуватися лише завдяки злагодженій командній роботі та жмені вардів у своєму лісі.  Було ясно, що хлопцям потрібно затягувати гру якомога довше, але контроль над своїм лісом було втрачена, і через це TIP перетворилися на одну велику снігову кулю, який знищує все на своєму шляху. Найшвидша гра з усіх чвертьфіналів — 1:0.

Game 2
Після вкрай поганого старту, GV зібралися і взяли своїх коронних персонажів, тобто план на гру був обіграти суперника не командою, а за допомогою особистих якостей. План спрацював, тому що TIP стратегію не змінювали, під них було просто підлаштуватися, за що їх і було покарано. Дуже гарна відповідь була проти Vladimir — це затанкованний гібридний Fizz, якому вампір нічого не міг зробити. 1:1

Game 3
Дуже важлива гра для обох команд, і команди для неї взяли героїв, орієнтованих на сутички 5 на 5. Агресивно почали грати GV, дайв на 5-ій хвилині дав гарну перевагу, але чомусь після цього вся їхня агресія зникла. TIP фактично надурняк перехоплюють ініціативу і вміло цим користуються. Починається дуже незрозуміла гра від Gravity: на їхніх очах вардять барона, але відважних хлопців з GV не зупиняє те, що їх бачать і знають, що вони збираються робити. Звичайно ТІР їх ловлять і всіх вбивають, а потім ще й забирають барона. Gravity взяли Nunu і Smite на Svyvana, отримали ранню перевагу, але до 25-ої хвилини рахунок по драконах був 1:1, ще й TIP забрали барона і всю команду опонента. Дивлячись на цю гру, складалося відчуття, що Shyvana і її друзі просто тролять, адже буквально минулої гри вони показали, на що здатні. У підсумку чергова швидка перемога для TIP, спричинена повною тактичною наркоманією з боку суперника — 2:1.

Foto4

Game 4
У цій грі простежується дуже хитра задумка з боку GV. Суть її полягала в тому, що хлопцям набридло грати, вони хотіли потрапити скоріше додому, тому вирішили піти і віддати кого-небудь на першій хвилині. Можливо, під час перерви замість Gravity посадили їх клонів і створили гру проти середніх ботів, бо виглядало це саме так. Аналізувати тут нема чого, тому що Gravity навіть не зробили вигляд, що намагаються перемогти. Після такої гри стає дуже сумно, особливо, якщо ви вболівали за цю команду. Найприкріше в цій ситуації те, що справа навіть не в силі TIP, а в тому, що GV  відверто здалися … 3:1, Team Impulse проходять до півфіналу.

Counter Logic Gaming  проти Team Liquid

Game 1
Дуже добротна гра. CLG розраховували, що поки Twisted Fate буде всіх станити, Vladimir і Lucian добили би решту ворожих героїв. Насправді непоганий план, тим більше, що Lee Sin і Nautilus здатні витанкувати всю іншу шкоду, але грали вони проти 4-ох дуже товстих хлопців, і в такому випадку слід було замінити вампіра на кого-небудь типу Jax, тому що шкоди по ворогах було замало.
Всю гру обидві команди йшли ніздря в ніздрю, але в останній, вирішальній битві трапилося щось дуже дивне: вампір пішов ініціювати, а вся інша команда вирішила його кинути. Можна знайти багато пояснень того, що сталося, але суті це не міняє — CLG припустилися дико грубої помилки, яку TL не пробачили. 0:1.

Game 2
TL вирішили взяти трьох сапортів і двох дд-шників. Проти такого складу CLG повинні були боротися за допомогою щонайменше двох асасинів, наприклад, Ahri і Jax. Можна було взяти і Zed, але з якоїсь причини вони самі собі його й забанили. У ліс пішла Sejuani, але ж вона не здатна до агресивної гри на початку, а саме це і потрібно було для перемоги проти Liquid. CLG вирішили грати в свою гру, що було дуже сумнівним вчинком. Граючи проти Nunu, особливо на ранній стадії, потрібно купувати багато вардів і захищати свої спауни, але ветерани цього теж вирішили не робити. У підсумку гра затягнулася, і CLG буквально самі себе знищили, приймаючи протягом всієї гри хибні рішення. Чесно кажучи, цю команду абсолютно було не впізнати, тому що помилки вони робили дійсно дурні, і результат не змусив себе чекати, 0:2.

Foto5

Game 3
CLG знову перемудрили на стадії піків. Набрали купу ініціації, а сапортів, які би дали щит або підсилення своїм двом стрільцям, взяти забули. TL, після двох досить упевнених перемог, взяли сильний склад на мід-ґейм. CLG повинні були тиснути зі самого початку гри, тому що після 20-ої хвилини вони мали би великі проблеми. Так у підсумку і сталося — “ліквіди” спокійно відстояли лінії, а в середині гри, коли їхні персонажі починають розкриватися в повній мірі, взяли гру під свій контроль. CLG зі своїми ініціаторами просто відходили назад, а коли все стало зовсім погано, вони почали стрибати на найсильнішого ворога, і всі дружно полетіли на фонтан. Ще одна швидка і заслужена перемога над фаворитом у чвертьфіналі — 0: 3 — Team Liquid проходять у півфінал.

Це були дуже захоплюючі ігри, з нетерпінням чекатимемо на півфінал.


Приєднуйтесь! Ще більше коротких, але цікавих новин в нашій групі VK: vk.com/playua


Вам це може сподобатись

Приєднуйся до обговорення →