Анонс Far Cry: Primal — доісторичного виживання

Після довгої трансляції, яка демонструвала всього лиш одну загадкову картинку, компанія Ubisoft повноцінно анонсувала Far Cry: Primal, нову частину знаменитої серії Far Cry. У Primal ми відправимось на пошуки пригод у далекому минулому, в кам’яний вік.

У новому проекті гравці перенесуться у кам’яний вік, на 12 тисяч років назад, коли люди ще не були царями природи і відчайдушно боролися за виживання. Зі ще не вимерлими мамонтами, шаблезубими тиграми та іншими доісторичними тваринами це завдання істотно ускладнюється. А, якщо ще врахувати те, що нема ні вогнепальної, ні іншої, звичної для сучасності зброї, завдання вижити стає ще складнішим.

Головного героя звати Таккар. Після типової зав’язки — його плем’я гине, а з живих лишається тільки він — йому належить виявити усю свою жагу до життя, залишившись сам на сам з природою, яка представляє небезпеку. Оскільки тоді магазинів не було, усю зброю йому доведеться майструвати на ходу — з кісток убитих тварин та всього, що знайде. Людині також потрібна їжа і тепло, тому йому доведеться полювати та розводити багаття, аби зігрітись.

Творчий директор Ubisoft Жан-Крістоф Гуйо зазначає:

Кам’яний вік прекрасно підходить для Far Cry. Ця серія традиційно відправляє гравців на кордон вивченого світу, де краса і смертельна небезпека йдуть рука об руку. У цьому сенсі кам’яний вік – перший рубіж для всього людства. Саме тоді наш предок вперше увіткнув в землю палицю і проголосив цю землю своєю. Саме тоді люди почали перетворюватися на царів природи. Ця перемога далася у важкій боротьбі – і не тільки із собі подібними, але і з самою природою.

За розробку гри знову відповідальна студія Ubisoft Montrеal, але їм допомагатимуть інші дочірні студії компанії: Ubisoft Toronto, Ubisoft Shanghai та Ubisoft Kiev.

Реліз відбудеться 23 лютого 2016 року для PlayStation 4 і Xbox One. На місяць пізніше гру випустять для PC.


Приєднуйтесь! Ще більше коротких, але цікавих новин в нашій групі VK: vk.com/playua


Вам це може сподобатись

Приєднуйся до обговорення →
  • Назар Борко

    ну навіщо вони це називали фар краєм, назвали б якось по іншому

    • Oleh Kulikov

      Ти не повіриш — гру назвали Far Cry, бо зміст відповідає назві.
      Far Cry (from something) — “значно, суттєво різнитися”, ну або “значна різниця”.
      Раніше в центрі ідеології FC були далекі від звичного сеттинги (Африка, Океанія, Гімалаї), тепер вирішили замість географічної влаштувати різницю часову.

      • Назар Борко

        то вони могли і гонки зробити назвавши їх фар краєм, різниця як не як

  • Vitaliy Pob

    не зігратись,а зігрітись(помилка),а загалом про гру – то чекаю,і чекаю

  • Оригінально і дуже незвичайно круто, чекатиму! Серії ігор фар край пасує такий сетинг)

  • Ggen

    десь я таке вже бачив

  • Якось… я нічого не розумію.

  • sixshooter

    Розвиток і пошук нових форм, втілень ігрових персонажів це сильна сторона юбі. Аби з якістю виконання не було проблем