Анонсовано ПК-версію Hellblade

Тамім Антоніадес, творчий керівник студії Ninja Theory у нещодавньому інтерв’ю ресурсу PC Gamer офіційно анонсував ПК-реліз пригодницького екшну Hellblade, який і раніше позиціонувався як тимчасовий ексклюзив для PlayStation 4.

У версії для “православної платформи” розробники постараються ввести можливість грати в роздільності 4К. Творці гри обіцяють надавати значну підтримку у створенні користувацьких модифікацій і характеризують роботу над проектом відмінною від звичної моделі розробки ААА-проектів. За словами пана Таміма, ставши незалежною студією Ninja Theory, розв’язала собі руки, позбувшись багатьох обмежень, які могли бути з боку видавця.

У Hellblade нам пропонують вирушити у подорож по заплутаному світу, де значну роль відіграє кельтська міфологія, з її жорстокими і нещадними битвами.

Нагадаю, Ninja Theory — студія, яка створила Enslaved: Odyssey to the West і DmC: Devil May Cry.


Приєднуйтесь! Ще більше коротких, але цікавих новин в нашій групі VK: vk.com/playua


Вам це може сподобатись

Приєднуйся до обговорення →
  • Oleh Kulikov

    Перепрошую, але га?
    Hellblade ніколи не позиціонувалася ексклюзивом PS4. Про це помилково писали тільки тому, що гра була презентована на конфі Соні (а там же ексклюзивів одиниці). Самі ж розробники про одноплатформову ексклюзивність ніде не згадували.

    Плюс ураховуючи, що Enslaved та DmC на ПК перекрили консольні збори, треба було бути відвертим телепнем, аби повірити, що Hellblade не вийде на ПК.

    • До сьогодні не чув про Hellblade, але твоє зауваження доречне. Вже виправив.

    • Interzeroid

      А де можна знайти дані про те, що Enslaved та DmC на ПК перекрили консольні збори?

      • Oleh Kulikov

        Самі працівники Ninja Theory свого часу повідомляли, щоправда без точних цифр. З Enslaved це не було важко, бо при консольному релізі видавець фактично не рекламував гру.

        Власне, це ж не вперше такі речі трапляються. ПК-порт Alan Wake свого часу перекрив витрати на портування за 8 годин, а за першу добу продажу в Steam приніс грошей більше, ніж за два роки на “ящику”.
        Ед Бун також якось визнав, що помилково мав погане враження про ПК, бо МК 9, на його превеликий подив, розійшовся значним тиражем. Саме тому МК Х відразу мала Пк в анонсованих платформах.

        • Interzeroid

          Дякую.