Багато подробиць Rise of the Tomb Raider

detail

Журнал Game Informer вже звик першим публікувати ексклюзивну інформацію про проекти, що перебувають в розробці. Так сталося із майбутньою Rise of the Tomb Raider, продовженням перезапуску ігрової серії про розкрадачку гробниць Лару Крофт. У свіжому номері журналу інформації стільки, що хоч відбавляй.

Перше, що вразило журналістів Game Informer — це великий ігровий світ, який значно більший, ніж у грі дворічної давнини. Тепер ніхто не обмежується одним островом. Натомість розробники зосередили події Rise of the Tomb Raider у щонайменше двох різних куточках планети. Один з них — безкраї простори Сибіру, в якому наша героїня протистоятиме дикій природі. Одну з найважливіших потреб — потребу їсти — Лара задовольнятиме в полюванні на тварин.

Наразі точно невідомо чи буде у грі зміна дня і ночі, проте погодні умови точно різнитимуться. І впливатимуть вони не лише на візуальну різноманітність, але й на ґеймплей. До прикладу, Ларі буде легше полювати у туманну погоду, ніж коли сонце рясно освітлює кожну травинку. Природа не лише виступить як друг Лари, скоріше навпаки — головним антаґоністом, який змусить героїню пристосовуватись, щоб вижити. У нагоді стануть різноманітні трави і рослини, які допоможуть у лікуванні. А способів покалічити Ларку, можете бути впевнені, буде предостатньо.

detail (2)

Непогані справи мають бути у царині озброєння. Арсенал гравця значно розшириться — до вибору буде більше, ніж один представник кожного типу. Акцент буде зроблено на різноманітності луків. Також гравець зможе активно використовувати різного роду приманки. Бойову систему журналісти з Game Informer прирівняли до The Last of Us. Одним з головних нововведень гри стане повноцінний крафтинґ. А спосіб проходження, до якого заохочують розробники — планування.

Зони, в яких можна розгулятись, стануть приблизно втричі більші, ніж у минулій частині. Можна ховатися в заростях, лазити по деревах, плавати під водою.

Розробники постарались зробити акцент на головному покликанні Лари — розкраданні гробниць. Вирішенням головоломок теж потрібно буде приділити час і зусилля.

Сюжет розгортатиметься довкола самої Лари та її друга — Іони. Після розповіді про події, що відбулися на острові Яматай, ніхто не вірить, що існують якісь потойбічні сили і духи. Намагаючись довести протилежне, пані Крофт вирушає до Сибіру, щоб знайти нові докази існування міфічності. Для цього героїні треба розкрити секрети стародавнього невидимого міста, яке побудуване ще в 13-му столітті Великим князем Володимиром.

detail (1)

Негативний момент Rise of the Tomb Raider у тому, що сценарій пише Ріанна Пратчетт, яка має не надто добру славу. Чи вийде в неї щось цього разу — питання часу.

Слід зазначити, що версією гри для Xbox 360 клопочеться окрема студія — Nixxes. Враховуючи те, що розробники з Crystal Dynamics не думають як певні ігрові механізми працюватимуть на старій консолі, різниця між версіями може бути разючою.

Rise of the Tomb Raider позиціонується як тимчасовий есклюзив консолей Microsoft. Реліз запланований під кінець цього року.

З усього виходить, що цього разу протистояння Лари Крофт з Нейтаном Дрейком розгорнеться не на жарт.


Приєднуйтесь! Ще більше коротких, але цікавих новин в нашій групі VK: vk.com/playua


Вам це може сподобатись

Приєднуйся до обговорення →
  • Interzeroid

    Тре більше виживастиків, бо щось занадто їх мало…

  • У минулій частині мені не сподобалося те, що Лара дуже швидко перетворилась зі зляканої дівчини у машину смерті