Чого очікувати від Marvel’s Spider-Man?

Цілий рік Insomniac ховали від нас нову гру про Людину-павука, а на E3 змогли заінтригувати фанатів настільки, що чекати ще один рік буде набагато важче. Ті, хто задивився на чудові картинку та екшн, обов’язково перегляньте запис демо-версії забавки після прочитання цієї статті, адже в ньому приховано набагато більше деталей, ніж ви можете собі уявити. Про все потроху, тому почнемо ми з сюжету, а закінчимо ігроладом, який всі порівнюють із серією Batman: Arkham.

У представленій на E3 версії Marvel’s Spider-Man Павука показують вже дорослим. Це означає, що перед нами довершений супергерой, який визначився зі своєю життєвою позицією та готовий рятувати мешканців міста від чергової загрози. Людина-павук добре вправляється з павутиною, ні секунди не вагаючись щодо свого наступного рішення.

Головним антагоністом демки є Мартін Лі, так званий Містер Негатив. Своє прізвисько він отримав не від зловісного настрою… Найкраще провести паралель з типом знімків, який відтіняє яскраві барви на фото. Таким є і персонаж Лі, який начебто має два “я”. Перше допомагає безхатькам, а інше (Негатив) намагається контролювати місто з допомогою банди “Демонів”. Щодо знедолених людей, то в одній із благодійних їдалень працює тітка Мей, тому якщо Insomniac виконають обіцянку розкрити Павука не лише як супергероя, а й Пітера Паркера, тоді, ймовірно, на нас очікують повчальні діалоги, а може навіть флешбеки до дядька Бена у стилі “велика сила — це велика відповідальність”. Та повернемося до Мартіна Лі, який, до речі, має доволі непогані надздібності. Деякі з них ми побачили під час презентації. Цей чоловік має надлюдську силу, а в одному з коміксів навіть вилікував Едді Брока від раку. Та найважливішим є те, що він здатен пробуджувати лихе “я” інших людей. Такий трюк він начебто почав робити у кінці демо… Цікаво було б подивитися на злу Людину-павука. То Лі головний антагоніст у грі? Містер Негатив хоч і намагається захопити контроль над містом, витіснувши банду Фіска, проте уявити його у ролі головного лиходія важко.

Якщо ви були уважними, то точно побачили рекламний щит з написом “Озборна в мери”. Ось ця людина справді може відповідати за переполох у місті, особливо під час боротьби за такий важливий пост. Наявність в історії Нормана Озборна прямо вказує на Зеленого Гобліна, який не лише наніс безліч шкоди звичайним людям, а й неабияк вплинув на життя Пітера Паркера. Дідько, аж закортіло передивитися стару трилогію фільмів. Історія з Норманом та Гаррі Озборнами заслуговує особливої уваги, але поки що про неї нам лише натякнули.

Insomniac також зробила несподіваний хід, показавши своєрідну сцену після титрів. У ній хлопчина на ім’я Майлз із захопленням знімає на камеру викрутаси Людини-павука. Скоріш за все, це Майлз Моралез, який у коміксах замінив Павука. СПОЙЛЕР! Зробив він це після смерті Пітера Паркера, продовживши таким чином його справу. Та Insomniac стверджують, що надихаються коміксами про Людину-павука, а не збираються їх повністю відтворювати. Зважаючи на це, припустимо, що у грі буде кооператив принаймні на двох гравців (з живим Пітером Паркером). Проте коли все ж дотримуватися канонічної версії, то у кінці забавки головний герой може загинути…

Також Людині-павуку допомагає його подруга Юрі Ватанабі, яка має власну супергеройську історію, але чи одягне вона костюм не відомо.

Тепер до ігроладу. Лише лінивий не порівнював його із серією Batman: Arkham. Мовляв, механіка бою проста, можна використовувати оточення як зброю і тд. Дивно про таке чути, адже боївка у іграх про Людину-павука майже ніколи не була надто різноманітною. Treyarch, Beenox чи будь-яка інша студія, яка бралася за розробку попередніх забавок, майже нічого особливого до них не додавала. Більшість ігор зводилися до кнопки удару, випускання павутини та блоку. Так, порівнювати Marvel’s Spider-Man з творіннями Rocksteady найлегше, але не потрібно говорити, що Insomniac їх копіюють. Ігри про Людину-павука майже завжди були такими ще до появи Batman: Arkham Asylum. Чи у Rocksteady є патент на можливість взаємодії з навколишнім середовищем та технологію “натисніть Х, щоб перемогти”?

Ну, і використання додаткових засобів… Годі, зрозуміло, що ви подумали про ще одну паралель з Бетменом! У Marvel’s Spider-Man протагоніст зможе використовувати надбудови, що так нагадує Павука з останніх фільмів Marvel (особливо очі), з якими цей Пітер Паркер не матиме нічого спільного. Всі прибамбаси він розробив, скоріш за все, сам.

Помітні й елементи стелсу. Не завжди банальна бійка може зіграти вам на руку, проте без неї у подібній грі не обійтися. Знищивши декількох супротивників у демці, надалі головному герою все одно довелося безпосередньо битися з ворогами.

Тішить при цьому й велика концентрація якісних екшн-сцен. Зрозуміло, що Insomniac не показала б сирий шмат ігроладу, але побачене вселяє неабияку надію на майбутнє. Навіть QTE в грі виглядають надзвичайно доречним, ніби без них реально втрачалася частка інтерактивності. Більшість показаних сцен добре зрежисовані, тому демо чимось схоже на уривок із фільму. Ліпше і бути не може! *може*

Відкритий світ для ігор про Павука вже давно не новинка. Питання лише у тому, чи зможуть розробники наповнити його чимось, окрім сюжетних місій. Головного героя також не потрібно ігнорувати. Система прокачки, хоча б на кшталт тієї, що була в The Amazing Spider-Man, вдало вписалася б в загальну картину. Принаймні декілька видів костюмів там точно будуть, що уже підтвердив один із розробників. Круто, якби гравцю дали змогу якось кастомізувати зовнішній вигляд Людини-павука самому, в пристойних рамках, звісно.

Будемо лише сподіватися, що Marvel’s Spider-Man таки добереться до православних гравців, адже раніше проекти подібного масштабу про Людину-павука майже ніколи не оминали ПК. Ми побачили надзвичайно амбітний проект, який Insomniac просто не мають права запороти. Це уже не Ratchet & Clank або Sunset Overdrive, а замах на створення однієї з найвдаліших супергеройських ігор.


Приєднуйтесь! Ще більше коротких, але цікавих новин у нашій групі Facebook: fb.com/PlayUA.games


Вам це може сподобатись

Приєднуйся до обговорення →
  • Yeugeniy “Zhmeryn” Zahorodniuk

    Дякую за статтю, з автором по більшості пунктів згоден. Проте… Ви серйозно вірите, що цей spider-man вийде на ПК? Цю гру показують тільки на заходах Sony, ніхто досі навіть не заїкнувся про те на якій платформі(-ах) буде вона. Доволі очевидно, що Marvel’s Spider-Man це ексклюзив playstation, і явних причин вважати інакше в нас немає. А така причина, як присутність більшості попередніх ігор про павука на православній платформі, не має під собою основи. Новий спідерман можна вважати в своєму роді перезапуском, бо гра не є повторенням ні коміксів, ні фільмів, ні, навіть, мультфільмів. Це самостійний проект, який тільки спирається на оригінальні історії про spider-man’на, і ні в якому разі не мавпує їх(як більшість новіших павучих ігор). До того ж, студія Insomniac відома за своїми платформерами серії Ratchet & Clank для playstation. Тому Sony не буде озиратися на гравців минулих частин, і зробить цю гру власним ексклюзивом, нічого особливо не втративши від такого рішення.

    • Володимир TooL Вітовський

      Insomniac розробляла і Sunset Overdrive для Xbox One. Не дарма Microsoft тепер релізять свої ігри як для ПК, так і Xbox, адже “портування” у них не займає надто багато часу. Якщо Insomniac вже мала справу з подібною архітектурою, то вони можуть не обмежуватися рамками PS4. Все залежить лише від Sony.

      • Yeugeniy “Zhmeryn” Zahorodniuk

        Ні, я розумію, що в Insomniac Games є досвід розробки мультиплатформи (наприклад, skylanders). Але не в тому справа! Просто все буде як вирішить Sony, бо зараз саме в них є права на павучка і вони не втратять шанс випустити гру ексклюзивно на PS4, PS4 Slim та PS4 Pro. Тому що основні пріоритети Sony в цій ситуації такі :
        а) використати права на spider-man’на для створення гри (не важливо якої, головне використати права по максимуму) ;
        б) продавати сучасну лінійку консолей playstation, випускаючи на них ігри зі статусом ексклюзивності.
        Так чи інакше, все зводиться до цього. А Insomniac тут в якості першого ліпшого раба який потрапив на очі босів Sony. То ж студія в цьому випадку майже нічого не зможе вирішити самостійно. Ось такі от пироги…

        • AnDy_nin.Ja

          Можливо таке що Дісней вимагае найширшу присутність на усіх платформах, у такому разі він буде лише тимчасовим ексклюзивом (як і минулій частині).

  • Андрій Бабін
  • Mister Bond

    “Помітні елементи стелса”
    Іменники приймають -у/-ю, коли означають:
    ґ) переважну більшість слів із значенням місця, простору: абзацу, майдану, краю;
    д) назви процесів, станів, властивостей, ознак, формацій, явиш суспільного життя: екзамену, екскурсу, канону, конфлікту, принципу, процесу;
    е) терміни іншомовного походження, що означають фізичні або хімічні процеси, частину площі й т. ін.: аналізу, імпульсу, синтезу.
    Виходячи з цього я можу сказати, що “стелс” відмінюється у фразі “Помітні елементи стелсу” закінчення а не може бути.

    • Володимир TooL Вітовський

      Дякую.