Чого очікувати від The Crew 2?

Де відбуватимуться події The Crew 2? Європа, Японія? І яким же було здивування, коли стало зрозуміло, що Ubisoft вирішила розвивати серію не банальною зміною локації, а додавши більше видів моторного спорту, типу літаків, катерів, болідів тощо. Ну і як же без королівських перегонів, а також мотоциклів і велетенських колесатих біґфутів, які цього разу будуть у стартовій версії гри!

На перший погляд, The Crew 2 дуже схожа на оригінал, хоча судячи з демонстрацій, ігри будуть різнитися доволі сильно і це чудово. Хоча The Crew мала чудові продажі і здобула власних фанатів, ванільна версія все ж мала доволі стримані відгуки як від критиків, так і від самих гравців. Великої похвали отримували лише гігантські локації, а от усе решта було або просто на хорошому рівні або викликало питання “навіщо?”. Тому зараз постараємося розібрати головні недоліки й побачити, як їх виправляють у The Crew 2.

Найбільше нарікань пішло в бік ігроладу, порожнього світу, сюжету, графіки, а також у кабіні водія не було ДЗЕРКАЛ!!!, які у показаній альфі другої частини також не працювали. Надворі 2017-й, а The Crew ніяк не може освоїти таку необхідну річ для вигляду із салону. Втім, і на тому дякуємо, оскільки камера з кокпіту — не така й часта річ у аркадних перегонах.

The Crew 2

Не спробувавши гру самому, важко зрозуміти наскільки добре реалізований ігролад в The Crew 2. Тим не менше у роликах помітно, що позашляховики будуть краще триматися ґрунтової поверхні, а дратуючих неконтрольованих стрибків, як в оригіналі, стане менше. Інші види транспорту або не показали або банально ні з чим порівняти. Втім, у ґеймплейному ролику зробили наголос, що хвилі, які робитимуть противники будуть впливати на ваш катер і зможуть вибити вас із “траси”.

Світ у оригінальній The Crew, хоч і був величезним, однак після проходження сюжетної кампанії багато ґеймерів закидали гру, бо вона банально не зуміла вмотивувати гравців лишитися, а багато механік, які мали виконувати цю функцію, просто не працювали. У The Crew 2, схоже, з цим усе буде краще. По-перше, тому що сама ідея додати більше видів моторного спорту й миттєвого перемикання між транспортними засобами просто дає більше можливостей і спонукає до багатоетапних гонок, де щоби перемогти, потрібно буде використовувати різні види транспорту.

По-друге, в Америці The Crew 2 люди схиблені на перегонах, а тому всі локації будуть обставлені різними трамплінами, зрізами тощо. Для прикладу, уже в перших демонстраціях представник Ivory Tower наголосив, що траси прокладені навіть по дахах будинків і подібного має бути більше.

The Crew 2

По-третє, в The Crew 2 буде інша система прогресу. Схоже, ніяких рівнів машин — і це просто прекрасно, оскільки вони просто вбивали бажання грати разом із друзями, особливо коли різниця між авто була 700 і більше. У продовженні присутня система зі Steep, тобто в залежності як ми граємо й у яких дисциплінах, ми будемо прокачувати власний статус, яких є 4: вуличні гонки, професійні перегони, гонки по бездоріжжю і фрістайл.

Ще з’явилися моменти, наче у фільмі «Початок», де земля здіймається у вертикальне положення. Буде ця фішка пов’язана з ігроладом чи ні — поки невідомо, але сподіватимемося, це зроблено не лише для ефектності моменту.

В The Crew сюжет був поганий не через свою шаблонність, а через те, що він не вписувався у світ, який має сильний нахил на мультиплеєр. Уся Америка була заповнена двійниками Гордона Фрімена, тобто ще тоді напрошувалася можливість створити власного персонажа й у The Crew 2, схоже, вона має бути. Проте якою буде історія в продовженні й чи буде вона взагалі, нічого не відомо, однак судячи із кінематографічного трейлера — це буде щось типу історії про перегонича, який до успіху йшов. Будемо сподіватись, що все не зведеться до здобуття нагород і в грі будуть присутні зрежисовані перегони, наприклад, як у вже згаданому трейлері, де авто перейшли з кільцевої траси на вулиці Америки.

The Crew 2

Графічно демонстрації The Crew 2 сильно перевершують оновлений оригінал, можливо, навіть, продовження зможе поборотися з Forza Horizon 3 — порівняння вже можна віднайти на YouTube і кожен може переконатися сам. Збентежила інша річ: у показаних ігроладах повністю відсутнє руйнування літаків і влетівши в будівлю, вони просто дешево падають під затемнення екрану, однак, як часто наголошують розробники, це все альфа-білд.

Хоч The Crew 2 є продовженням, гра має стільки змін та нововведень, що не зрозуміло, як саме буде організована гра. Та ж проблема була в оригінальному The Crew і організацію там завалили, через що гра тепер має багато непотрібного сміття. Втім, уже помітно, що The Crew 2 буде набагато кращою, ніж перша частина, але чи зможе гра перевершити Forza Horizon 3, яка так полюбилася ґеймерам?! Частково відповідь на це питання ми отримаємо у найближчому бета-тесті, на який кожен може записатися тут.

До слова, якщо ви задумуєтесь над майбутньою купівлею The Crew 2, вам слід повернутися на деякий час у звичайний The Crew, оскільки граючи в нього, можна відкрити 18 автівок для наступниці, а це непогана пропозиція, чи не так?


Приєднуйтесь! Ще більше коротких, але цікавих новин в нашій групі Facebook: fb.com/PlayUA.games


Вам це може сподобатись

Приєднуйся до обговорення →
  • Yeugeniy “Zhmeryn” Zahorodniuk

    >>Ще з’явилися моменти, наче у фільмі «Початок», де земля здіймається у вертикальне положення. Буде ця фішка пов’язана з ігроладом чи ні — поки невідомо, але сподіватимемося, це зроблено не лише для ефектності моменту.

    На жаль, ефекти згинання (перегортання) земної площини, скоріш за все, не буде пов’язана з ігроладом. Бо не було видно і натяку в трейлерах на те, що це розробники інтегрують в процес самих гонок. Напрошується висновок, що така “фішка” була приліплена до гри лише для досягнення однієї цілі: щоб світ гри був більш логічним та послідовним. В сенсі, щоб перетворення машинок на літачки, літачків на катери і т.д. не виділялися на фоні законів нормального світу.
    Bonus. Чорт, як же ж я ненавиджу, коли фільм Нолана “Inception” називають “Початок”, бо ПОЧАТОК БЛЯХА ЧОГО?! Я, звичайно, розумію, що з такою назвою фільм був у нашому прокаті. Але не можна підтримувати таке рішення українських перекладачів(а саме, вкрасти дибільний переклад у російських колег), бо це дурість і просто смішно…
    Gorinnia is completed.

    >>По-перше, тому що сама ідея додати більше видів моторного спорту й миттєвого перемикання між транспортними засобами просто дає більше можливостей і спонукає до багатоетапних гонок, де щоби перемогти, потрібно буде використовувати різні види транспорту.

    Саме так, така ігроладна “родзинка” дасть набагато більше можливостей. Взагалі, я вважаю, що це ідея на рівні захоплення контролю над машинами в Driver: San Francisco. Так, звичайно в D:SF ця механіка давала не тільки нові ігроладні можливості, а й новий спосіб подати міні історії вигаданого світу, бо це singleplayer-на гра. Але з впевненістю можна сказати, що миттєвє перемикання між видами транспорту зробить дослідження локації ще цікавішим і захоплюючим. Це ж Ubisoft, віртуальний туризм як-не-як. Хоча, якщо хтось вже детально вивчив карту першої частини і хоче придбати The Crew 2 заради дослідження, то я не думаю, що це варто робити. Може збільшиться масштаб локації та буде місцями перероблені елементи дрібного ландшафту. Проте на кардинальні зміни в цьому плані, бо це ж ті самі Сполучені(!) штати(!!) Америки(!!!)(ваш кеп тримає вас в курсі).

    >>Проте якою буде історія в продовженні й чи буде вона взагалі, нічого не відомо, однак судячи із кінематографічного трейлера — це буде щось типу історії про перегонича, який до успіху йшов.

    Варто наголосити на тому, що наявність продвинутої, деталізованої та кінематографічної кампанії для такої гри як The Crew(аркадної мультиплеєрної гонки у відкритому світі з елементами кооперативу) несуттєво. Головне, щоб фізика авто була достатньо зручною та самі гонки мали гідний рівень ігроладної режисури (тобто, щоб гонки були цікаві та різноманітні).