Quantum Break на PC чекає провал?

Нещодавно ми довідалися, що Microsoft зарелізять Quantum Break і для ПК, до того ж в один день з консольним релізом. Було багато оплесків, статей про Філа Спенсера (стаття 1, стаття 2) і його крутість, але є одне але — Windows Store.

Quantum Break працюватиме тільки на Windows 10 і тільки через Windows Store. Поки що у крамниці дрібном’яких ААА-проектів аж один, це нещодавня Rise of the Tomb Raider, проте Лариска продається і в Steam, а Квантовий Злам таких привілеїв не матиме. Тож розгляньмо чим грозить ексклюзивність віндостору для проекту Remedy.

Rise of the Tomb Raider Windows Store

Донині всі цифрові крамниці використовували традиційні методи завантаження/встановлення. Steam чи інший ігровий клієнт вантажить .exe або .msi інсталятор і просто розпаковує гру, яка відразу ж стає доступною для грання. У WinStore, натомість, використовується універсальна технологія від Microsoft — Universal Application Platform або UAP. Що це означає? Найголовніша відмінність у тому, що додатки з віндостору дуже лімітовані у доступі до вашого заліза, зокрема відеокарт, інші процеси також не можуть впливати чи модифікувати роботу UAP. А на додаток ось вам те, чим відрізнялися WStore та Steam-версії останньої Tomb Raider, тобто те, що чекає нас у Quantum Break:

  • Підтримка SLI або CrossFire відсутня. Якщо у вас більше однієї відеокарти Nvidia чи AMD, у мене для вас погані новини.
  • VSync ввімкнена завжди. Технологія вертикальної синхронізації кадрів — річ хороша, але може призвести до значного падіння працездатності вашого ПК та інших непередбачених баґів. У віндосторі вона увімкнена перманентно і змінити цей параметр на OFF ви не зможете.
  • Постійний Borderless Window Mode. Тільки віконний режим без рамки і ніщо більше, повноекранна опція недоступна. Це означає ще більше падіння працездатності ПК, бо ваша відеокарта не має „ексклюзивного“ доступу до гри. Зате Alt+Tab’атись можна без проблем, ги-ги.
  • Модам — ні! Усі UAP-додатки з крамниці дрібном’яких захищені, а це в свою чергу означає, що підтримка модів не передбачається. Відсутній навіть сам .exe файл, розумієте про що я?
  • Ніяких оверлеїв, повернення грошей, підтримки Linux чи Mac. На цю мить усі описані функції та підтримка відсутні. Звісно, крамниці Ґейба потрібен конкурент, але у нас ще ж навіть ваша GFWL з пам’яті не зникла!

Можливо, станеться якесь диво і всі ці функції з’являться у Windows Store до квітня, але віриться слабенько. А це означає, що і так дракононоподібні системні вимоги Quantum Break не єдине чим ваш ПК буде зайнятий під час гри.

Чи стане гра заручницею своєї платформи, як швидко вікномагазин оновлюватиме функціонал і чи можливий після гнівних відгуків ком’юніті реліз гри в Steam, як думаєте?

Quantum Break PC Windows Store


Приєднуйтесь! Ще більше коротких, але цікавих новин в нашій групі VK: vk.com/playua


Вам це може сподобатись

Приєднуйся до обговорення →
  • > Bordless Fullscreen Mode
    Може Bordless Windowed mode?

  • Anatoli

    А в провалі звинуватять піратів )

  • Alex Sinelnikov

    >Steam чи інший ігровий клієнт вантажить .exe або .msi інсталятор і просто розпаковує гру, яка відразу ж стає доступною для грання.
    Стим не грузит в exe/msi. И никакой клиент так не грузит.
    Пруфы: “Steam’s primary service is to allow its users to download games and other software that they have in their virtual software libraries to their local computers as game cache files (GCFs).”
    ссылка: https://en.wikipedia.org/wiki/Steam_(software)?oldformat=true#Client_functionality

    • пакети загрузки не мають значення, GFC, MSI… хід думки, я думаю, ви зрозуміли.

      а з UAP і стором до релізу нічого суттєвого не зроблять… дуже хочу помилятися

      • Alex Sinelnikov

        Меняет. Вы вводите людей в заблуждение.
        >а з UAP і стором до релізу нічого суттєвого не зроблять… дуже хочу помилятися
        Вы работаете в microsoft что бы такое утверждать? Я вот не могу, поэтому я и молчу и жду новостей, а не создаю их из пальца. Извините но настоящие журналисты не работают так и не пишут своих догадок, а только факты.

        • Що саме з пальця? Окрім формату завантажувальних пакетів (що не змінює суті), я щось насмоктав/наплутав?

          Чуваки з Nixxes навіть завели форум на Стімі аби мати якийсь фідбек по версії з віндостору (де доречі срач чималий через проблемки сторівської версії), бо там це неможливо, а ви мені тут про “заблуждение”.

          Я нічого немаю проти MS і я тільки радий прогресу Філа у інтеграції ігор в стор, але не вказувати на проблеми — самообман.

        • Ніхто нікого не хоче ввести в оману. У цій статті описані проблеми Windows 10 додатка. Вони ж не є вигадками, правда? Поки що єдиним представником AAA-проекту Rise of the Tomb Raider і судячи з відгуків, у версії WinStore є дійсно проблеми і це факт і про це написано в статті. У відгуках пишуть про вильоти, нестабільність, відсутність деяких налаштувань і через те, що це не класична програма її не бачать багато сторонніх програм. Словом, багато хто не знає, що означає прив’язка до Windows Store зараз і ця стаття пояснює. Звісно, якщо за місяць Microsoft зроблять багато змін, ми будемо тільки раді.

  • Хм… можливо й тому у ексклюзивах Microsoft завишені системні вимоги.

    Сумніваюсь, що Microsoft захоче віддати свої ігри в Steam. Ну хіба що буде проблема на проблемі і вийде гірше за GFWL (хоча клієнт не був таким страшним, яким його малюють), але враховуючи наскільки компанія останнім часом обережна, мало ймовірно. Що до Windows Store, то вони змушенні його оновлювати, разом з додатком Xbox, бо те що зараз, не годиться і взагалі повинні відокремити хороші ігри від планшетного непотрібу, так як вони зробили з іграми XO. Оверлей думаю прикрутять, принаймні зараз вже є функція DVR, яка робить скріншоти, записує відео і відкриває додаток Xbox.

    Взагалі, те що робить Microsoft важко передбачити, так як все дуже туманно, але судячи з відгуків WinStore версії Rise of the Tomb Raider, привабливого для ПК’рів у сервісі Microsoft мало. Ну і чекаємо на великий наплив гніву, в день релізу QB, без нього точно не обійтись)

  • Vitaliy Pob

    Дуже велика стаття, не посперечаєшся

    • Дякую (ні)

      • Vitaliy Pob

        Юро,ти мабуть над нею місяць працював. Одразу видно, що людина трудилась до сьомого поту)

        • це блог, але такої позначки на сайті нема… nailed

    • Якість > кількість

  • shellshock kaBoom

    ото халепа…

  • golfimbul

    оверлей там іксбоксівський є, але він поки що тільки скріншоти і запис відео дозволяє робити

  • Це ж планшетне гівно, авжеж провал http://i.memeful.com/media/post/kRp6XKw_700wa_0.gif

  • Didok

    Постійний Borderless Window Mode — ахааххахахах лоооол, як взагалі насолоджуватися грою..

  • UterSC

    Мій рівень хайпанутості від цієї гри просто зашкалює, але це 100% той випадок коли платформа може вгробити все, а я навіть пріордерити хотів. Шкодую, що немаю Бокса(

    Дякую за інфу, тільки підтвердили мої побоювання щодо магазину майків, про тамтешню версію Ларки прочитав багато негативу. Хоча вірю що пан Спенсер витягне крамницю на рівень, проте не вірю, що до релізу Квантуму

  • Щодо видання в Стімі – це сумнівно. Лара Крофт розроблялася як тимчасовий ексклюзив для Xbox і розробники були не під Майкрософтом – тому реліз на Стім був не проблемою.
    А Quantum Break – це (швидше за все, якщо хтось знає більше – поправте будь ласка) повна власність майків. І вони навряд захочуть ділитися цією власністю зі Стім. А втрата кількох десятків мільйонів доларів через те, що гра не на Стім, не створить для видавця якихось фінансових проблем.

    • Quantum Break повністю належить Remedy, так само як і Лара повністю Crystal Dynamics, різниця тільки в “ексклюзивності” контрактів з MS

      • Судячи цьому https://goo.gl/a4P6k5 Quantum Break все ж належить Microsoft.

        • Коли зарелізили Alan Wake, ТМ теж була Майкрософт, але по закінченні довгострокового контракту ТМ повернулася до Remedy. Тут та сама ситуація, тільки невідомо деталі контракту, довготривалість “ексклюзивності”. Звісно не виключено, що це дійсно life long ексклюзив, але з Remedy ще такого не було.

          • Що ж, будемо сподіватися, що через деякий час Remedi зможуть опублікувати гру і на Steam.

  • PaShKoMeTR

    вважаю, що все буде круто. той самий GOG Galaxy перед відьмаком був якимось огризком коду, а як тільки гра зарелизилась вже прикрутили ачивки, трохи пізніше оверлей, але слабенький. і т.д. кліент почав рости на очах. то ж все можливо, а гроші на все в майкрософт є – це 100%