Cyberpunk 2077 матиме таку ж систему квестів, як і The Witcher 3

Дизайнер квестів студії CD Project Red розказав багато цікавого про систему побудови завдань Cyberpunk 2077.

Головне для нас — логіка. Ми завжди питаємо себе: «А чи є сенс у тому, що ми виконуємо якесь ігрове доручення? Чи це приносить щось нове для сюжету або для всесвіту?»

Патрік Мілс

Повне проходження The Witcher 3 з усіма доповненнями тривало понад 100 годин. Яка буде середня тривалість квестів та на скільки вони будуть розгалужені у Cyberpunk 2077 поки залишається секретом.

Проте розробники запевнили, що вони не займаються копіюванням сюжетів та логіки побудови ланцюжків додаткових завдань з Відьмака до всесвіту кіберпанку. Вони намагаються зробити квестові гілки такими, щоби гравці завжди мали певний вибір. А рішення самого гравця впливатимуть на весь сюжет Cyberpunk 2077.

Ми задоволені The Witcher 3. Ми орієнтуємося на цю гру, бо філософія побудови завдань для Геральта видалася вдалою. Тепер ми хочемо це все примножити. Раніше, як правило, було пару шляхів для проходження завдання. Тепер існує неймовірна кількість різних способів завершення квесту

Патрік Мілс

Знову ж таки, яку кількість мають на увазі розробники під словом «неймовірна» — невідомо. Усе під міцним замком із назвою NDA.

Читайте також

Відьмак з’явиться у Monster Hunter: World

The Witcher

Battlefield V чекає провал? — PlayNews #340

Cyberpunk 2077

Cyberpunk 2077. Перші враження від ігроладу

Cyberpunk 2077

Хата у Skyrim та Fallout дешевша за однокімнатну квартиру у Києві

The Elder Scrolls V: Skyrim

PlayNews #335 — Літня засуха

The Division 2

Відьмак Ґеральт з’явиться у файтингу Soulcalibur VI

The Witcher

CD Project RED: “Розробка Cyberpunk 2077 просувається за планом”

Cyberpunk 2077

PlayNews #302 — The Witcher…

The Witcher 3: Wild Hunt

Популярне