Dark Souls скидає пута Games for Windows Live

Ігровий сервіс Games for Windows Live, який потріпав нерви чималій кількості ґеймерів, обіцяли поховати ще в червні. Розробники квапилися перевести свої ігри повністю на Steamworks, гравці задоволено потирали руки, аж тут оп! — ігрову крамницю і сайт вимкнули, але сам Games for Windows Live досі продовжував працювати. На щастя, ігротворці не припинили адаптувати свої ігри під кошерніший сервіс.

Скинути кайдани GFWL готується і оригінальна Dark Souls. Нарешті один із флагманів ігрового хардкору повернеться до крамниці Steam, розживеться тамтешніми досягненнями (у GFWL не є ачівки є інструментом хизування, а Gamerscore), необмеженими активаціями та адекватнішою роботою мережевих функцій.

Станеться це вже цього листопада, однак точної дати наразі невідомо.

Нарешті буде змога потішити мазохіста в собі, адже свого часу я хоч і придбав Dark Souls ще за тиждень до релізу, але так і не зумів награти в ній навіть 2 години — клятий GFWL діяв на нерви.

Тепер чекаємо, коли у стімівське лоно повернуться Fable III та перших три DiRT.


Приєднуйтесь! Ще більше коротких, але цікавих новин в нашій групі VK: vk.com/playua


Вам це може сподобатись

Приєднуйся до обговорення →
  • Ukrainian ghost

    Доброго дня, а на сайті ще є функція “надіслати новину”? Із-за навчання часу не багато, але надсилати потрібні вам новини інколи міг би, звичайно якщо вам це потрібно…

    • Олександр Xray_StyleZ Величко

      Так, у них пошта є…

  • Interzeroid

    от не можу я зрозуміти, що такого крутого знайшли в Dark Souls? управління дерев’яне, візуал – ви самі бачили, а сюжета, як я розумію, там мало – весь сюжет виключно в ЛОРі. Чи крутота в гардкорності гри? Ну так беремо останній DMC і граємо за Son of Sparda, наприклад. Або другого Відьмака на темному рівні.

    • Андрій Пенцак

      Гра на геймпад розрахована і на геймпади керування ідеальне, візуал чудесний він пасує тематиці грі: все просто віддає похмурістю, сирістю і приреченістю, сюжет полягає у міфології, але тобі все на раз на таці не підносять, треба думати своєю головою збирати все до купочки і використати свою уяву, аби сюжет зрозуміти, а в оповіді Dark Souls шикарний підтекст, просто треба увімкнути мозок, щоб його знайти і переграти гру не раз. До речі, перевага такого подання в тому, що якщо начхати на сюжет — опускай його і далі вирізай ворогів, мене наприклад дратують РПГ-ні діалоги і тупорилі катсцени, які не завжди можна пропустити (привіт катсценам на рівнях в DMC останньому!). Гардкорність гри не полягає у штучній складності, типу ворогам дали багато життя і з одного удару вони тебе вирубують. Гардкорність полягає в тому, що гра не водить тебе за ручечку, а кидає в жорстокий світ і заставляє адаптуватися, вивчати самому ігрову механіку, пробувати різні тактики як в прокачуванні так і в самому бою, уважно досліджувати світ, тощо. Боївка цікава, вона проста, але потребує не тільки хороших рефлексів, але й тактичного підходу, особливо в PvP. А і там мультиплеєр унікальний, принаймні він появився вперше у souls-серії, і на відміну від Middle-earth чи Watch Dogs такий тип мультиплеєра логічно вписується у всесвіт гри. Тому, навіть якщо тебе не цікавить Dark Souls або ти її відверто ненавидиш, треба їй віддати принаймні належне, а не спрогорда писати “я не можу зрозуміти”, во “DMC”, во “Відьмак”, чи щось подібне.

      • Interzeroid

        По-перше, постійно користуюся ґеймпадом. Однак керування все одно в цій грі дерев’яне. Можна згадати хоча б перекат – після натискання кнопки таке враження, що герой думає, перекочуватися чи ні. До речі, другий відьмак не таке вже й “о!”, він теж дерев’яний, хоч і не на такому поганому рівні, як Dark Souls.
        (Візуал обминемо, добре. Як не як, консолі старого покоління плюс відсутність досвіду портуванння у розробників гри)
        По-друге, сюжет. Якщо він запихнута у виключно у ЛОР, то виходить, що сюжету немає зовсім. Та я не великий фанат сюжетних ігор, тому сильно не доколупуватимусь – хай буде добрий сюжет.
        По-третє, гра не мусить водити за руку, однак грати в гру, в якій тобі сюжет не пояснюється, так само як і механіка – це лажа.
        По-четверте, до мультиплеєра я не чіплявся – мені просто на нього начхати.
        По-п’яте, я не казав, що ненавиджу гру. Перечитайте мій пост вище.
        По-шосте звинувачуючи мене в ненависті до Dark Souls, “якій треба віддати належне” (що я власне і зробив), ви тут же кидаєте камінь в город DMC, мовляв тупорилі там катсцени. Такі дії, на скільки я знаю, називаются святенництвом. Або ханжеством, якщо вам так більш зрозуміло.

        • Андрій Пенцак

          В тебе з українською я бачу проблеми або з логікою. Я писав навіть ЯКЩО ти ненавидиш. Це припущення, а не твердження. Не знаю звідки ти взяв затримку при ухилянні в мене все добре працює. “По-третє, гра не мусить водити за руку, однак грати в гру, в якій тобі сюжет не пояснюється, так само як і механіка – це лажа.” Це не лажа, а дизайнерське рішення. Поянення не лежить на поверхні просто. Ти маєш вчитися, аби подолати перепони, тобі не дають на таці готового рішення. Це і зветься “не водити за ручку”. Камінь в город DmC виправданий. Не знаю, хто додумався вставляти короткі катсцени на самих рівнях. Так їх можна раз подивитися, але DmC зроблений так, що доводиться перегравати рівні знову і знову заради вищого рангу, а ті катсцени тільки відривають від гри. Це страшно бісить. DmC бавляться, щоб всяку чортівню вирізати, а не дивитися чергову заштамповану історію.

          • Interzeroid

            “В тебе з українською я бачу проблеми або з логікою. Я писав навіть ЯКЩО ти ненавидиш. ” А от я бачу, що у вас проблема з побудовою речення.
            “Механіка не пояснюється, бо розробники думали, що гравці не тупі і можуть самі дослідити гру. Проте, якщо тобі це не подобається, то це справа смаку звичайно ж.”
            Тут питання не смаку, а питання ставлення до гравця. Якщо розробникам чхати на гравця, то що ж, гравцю тоді теж чхати на розробників.
            Ок, сюжет інакший. І про що той сюжет? Саме сюжет, а не ЛОР. Не те, що колись народились боги, потім померли і тому подібне – це ЛОР. А от сюжет про що?
            На рахунок кат-сцен, я вже не пам’ятаю точно, але здається їх можна було пропустити (хоча можу помилятися). Чи ви маєте на увазі внутрішньоігрові моменти, коли просто йдеш поряд з НІПом і він щось розповідає? То це не кат-сцени.

          • Андрій Пенцак

            1) Обґрунтуй. Я обґрунтував чому в тебе проблеми з логікою, вказавши, що ти елементарного умовного виразу не можеш зрозуміти.
            2) Я гадаю такий підхід якраз виражає повагу. Гра дає достатньо інформації і підказок, щоб допетрати до всього самому. А як нема смекалки, то є купа казуальніших ігор.
            3.1) Оповідь складається з наступних частин: експозиція, зав’язка, розвиток дії, кульмінація, зав’язка, розвиток дії, кульмінація, розв’язка. Розберемо оповідь Dark Souls по цих частинах, довівши, що оповідь таки присутня.

            Експозиція.
            Вогонь, що почав поточний вік згасає, по світу почали появлятися прокляті невмерлі, яких виловлюють і зачиняють у північному притулку. І ти один з них.

            Зав’язка.
            Невідомо скільки часу ти був замкнений у своїй казні, але одного дня невідомий лицар дає тобі ключ, розказуючи про повір’я, що кожен з невмерлих — обраний і може знайти свою долю в Лордрані, країні богів. І ти відправляєшся туди. Мотивація? Можливо з вдячності до лицаря (він зрештою тебе визловив, загинувши), можливо суто з цікавості, тут гравцеві потрібно додумати собі мотивацію, застосувати власну уяву.

            Розвиток дії.
            Потрапивши у Лордран виявляться, що треба подзвонити у два дзвони, аби дізнатися долю обраного невмерлого. У процесі цієї цікавої роботи ти рятуєш трьох персонажів: учня чарів, піроманта, лицаря з Кариму, зустрічаєш лицаря Соляра, Зіґмаєра з Катаріни, діву з Торолунда, в кожного з них є своя сюжетна лінія. Я не буду їх переповідати, бо це займе багато часу.

            Продзвенівши у дзвони. Пробуджується древні змій, який тобі говорить, що вік вогню закінчується, і тобі як обраному невмерлому судилося скинути Ґвіна, розпалити знову вогонь і стати наступним володарем вогню. Для цього треба отримати Чашу Душ і наповнити її чотирма душами богів. Здобувши Чашу Душ, можна піти іншою дорогою і знайти іншого древнього змія в Безодні, який розкаже зовсім іншу історію, і дасть тобі завдання скинути Ґвіна і перервати вік вогню, розпочавши вік пітьми. Які мотиви мають обидва змія, хто з них правий, кому вірити — ці питання лягають на плечі гравця, і, щоб знайти потрібну відповідь, треба досліджувати мітологію.

            Зав’язка І.
            Повергнувши Ґвіна, герой розпалює вогонь. Вогонь розпалюється, проте охоплює і самого героя. Чи це значить, що герой став наступником Ґвіна? Чи може він сам, здобута могутність його душі стали живильною силою вогню у наступному віці? Зав’язка відкрита.

            Зав’язка ІІ
            Повергнувши Ґвіна, герой полишає вогонь, даючи йому цілком згаснути. Настає вік пітьми, а герой стає її володарем. Залишається питання чи вік пітьми звільняє людей від правління богів і від прокляття тавра пітьми, чи може несе загибель світу, правління древніх зміїв.

            Як бачиш оповідь у Dark Souls має усі основні складові сюжету. Тож сюжет у Dark Souls є. Ще якісь питання?

            3.2) І наостанок, визначення сюжету:

            а) сукупність подій, дій, що визначають характер зображуваного;

            б) система подій у літературному творі, через які письменник розкриває характери персонажів і весь зміст твору;

            в) тема, об’єкт зображення в живописному, музичному творі і т. ін.

            Так от, мітологія світу якраз підпадає під визначення (а). Міти у Dark Souls — це і є сукупністю подій, які визначають характер зображуваного, вони обов’язкові для екзпозиції — складової сюжету. Відділяти їх окремо і не називати сюжетом то маячня.

  • Олександр Xray_StyleZ Величко

    Ще б дочекатися українізатора – тоді вже пограти у неї…