Дебют ігроладу Master of Orion

Wargaming випустила відео, яке демонструє перші кадри ґеймплею римейку класичної стратегії Master of Orion.

Протягом відео кілька запрограмованих роботів ведуть репортаж про політично-нестабільні події дня — війни і конфлікти в Оріоні. Також показаний суто ігровий процес, який передбачає захоплення планет, поповнення рядів власної армії та самі битви. Героями відео стали представники рас Псилонів та Сакра.

Нагадаємо, що розробкою римейку легендарної стратегії 1993 року клопочеться аргентинська команда NGD Studios. Поєднуючи в собі традиційну філософію 4Х: Explore, Expand, Exploit, Exterminate (досліджуй, розширюй, використовуй, знищуй) та новітні технології, Master of Orion сучасного зразка ризикує стати чудовим подарунком для ґеймерів зі стажем. Гра пропонує шанувальникам космічних баталій очолити одну з 10 рас, кожна з яких володіє неповторним набором якостей, власними технологіями, навичками, перевагами, радниками і космічним флотом.

Сумно, але навіть приблизну дату релізу видавець поки що не називає.


Приєднуйтесь! Ще більше коротких, але цікавих новин в нашій групі VK: vk.com/playua


Вам це може сподобатись

Приєднуйся до обговорення →
  • jaguar_arx

    Добре що вони вирішили активно просувати гру такими відео. Зараз без хорошого маркетингу гру фіг куплять :)

  • Aken Bosch

    Варгеймінг вирішив залишити цей анахронізм що необхідна значна кількість населення для того щоб прогодувати інших людей/інопланетян. (-_) Я не здивуюсь якщо виявиться що людство розучилося будувати закриті майданчики для вирощування їжі. Таке враження ніби це гра не з 21 століття а з початку 18. Чи що всі досягнення індустріальної революції людство успішно просрало.
    P.S. Для тих хто не розуміє, про що я. Зайнятість в с/г в розвинених країнах <10% Від загальної кільості працездатного населення. Отже, якби увесь світ використовував технології родом з 21 століття, з (приблизно) 3,3 млрд населення які є працездатним, для того щоб прогодувати людство необхідно було б усього лиш 330 млн. людей. Відповідно створювати окремий слайдер для їжі на планеті Земного типу немає сенсу, оскільки необхідно менше 1 умовного чоловічка який проживає на планеті, щоб прогодувати усіх.
    Анахронізм МоО який немає сенсу і по хорошому повинен бути скасованим №1

    • Ага, набагато краще було би замінити їжу на ТНВ(Товари народного вжитку) чи СЛП(сфера людських послуг) Оскільки, грубо кажучи, для більшості населення розвинених країн ХХІ ст. існує набагато більше потреб ніж просто набити шлунок, і сумніваюсь, що колоністи будуть раді тільки їжі і одному театру(чи що там буде для підвищення моралі) на всю планету. Тому замість голоду можна було би направити населення на “добробут”.
      А то який сенс робити те саме, що було колись під новий графоній і без інновацій, бабла накосити?

      • Aken Bosch

        Чесно кажучи, до потреб людей розвиненого світу 21ст. не входить летіти хз куда хз за чим, втрачаючи при цьому усі свої соціальні зв’язки.
        Ну але це можна назвати допустимим відступом від реальності. :)

        • Чому ні? Якби космічні перельоти були би доступні, як і планети підходящі для колонізації то купа людей побігла би від податків, перенаселення і до можливих надприбутків. Їздить же народ в усілякі земні жопи на заробітки.

          • Aken Bosch

            Найприбутковіша сфера бізнесу — ідеї. А для реалізації ідей не потрібно нікуди літати, потрібен просто хорший бізнес клімат, та люди які готові купувати.
            У земні жопи на заробітки, навіть якщо і їздять з розвинених країн то лише з метою потім вернутися назад. Тим більше що набагато частіше економічна міграція відбувається з менш розвинених в більш розвинені. А у випадку космосу, більш розвиненою по дефолту є Земля.