Доля кросплатформових матчів Rocket League знаходиться в руках Sony

Студія Psyonix, що займається розробкою найкращої спортивної забавки минулого року – Rocket League, вже довгий час займається розробкою кросплатформенного режиму, що дозволить гравцям змагатися між собою незалежно від платформи на якій запущена гра.

Rocket League_20150427193238

В інтерв’ю для популярного західного порталу IGN, віце-президент студії – Джеремі Данем, оголосив про те, що режим вже готовий, і єдине чого вони очікують – одобрення Sony. Розробники обіцяють, що у випадку одобрення японською компанією, режим буде запущено протягом 5-и годин. Зі слів Джеремі можна зробити висновок, що згоду Microsoft вже отримано.

Читайте також

PlayStation змінила президента

Перезапуск God of War обростає новими подробицями

Microsoft у виконанні PlayUA (E3 2017) | ЗАПИС

Друга річниця Rocket League

Характеристики Project Scorpio і інші деталі

Наступного тижня Rocket League отримає новий режим Dropshot

Офіційний блоґ PlayStation назвав ігри року

Обираємо найпомітніший прогрес | PUGA 2016

  • “Зі слів Джеремі можна зробити висновок, що згоду Microsoft вже отримано.”
    Е, а хіба у майків вже не мульти платформа Universal Windows Platform ?

    • Oleh Kulikov

      UWP дає кросплатформу лише іграм, які видає сама Майкрософт. Стороннім розробникам слід самим цим займатися.

Популярне