Dota 3, або чому дотка вже не та (фінал)

Ось і минув якийсь час з часу релізу патчу 7.00 для Dota 2. Матчі зіграні, враження сформовані і час би вже ними поділитись. Зауважу, що особисто мені це оновлення все ж подобається. В ньому є купа хороших елементів, цікавих нових механік та спроба відродити благородний фах лісника. Та будьмо відвертими, це вже зовсім інша гра. Докорінно змінена мапа та система талантів — ось що дійсно дає цій грі право називатись Dota 3 і ніяк інакше.

Поданий матеріал — мої враження від нього. Горіння й дискусії в коментарях вітаються. Оскільки писати є про що, а я доволі лінива срака, то стаття виходитиме частинами, відповідно до мого заглиблення в нетрі Dota 3.0.

Розділ перший: до чого такий поспіх?

Починати буду, як не дивно, зі самого початку, тобто з релізу та тестування. Яке тривало аж цілих 2 ДНІ. Так, вам не здалося. Велетенське оновлення, котре зачепило, або докорінно змінило ВСІ аспекти гри, тестувалося так мало, і це зле. Для прикладу, півтора роки тому, в найближчого конкурента Dota — League of Legends було подібне оновлення. Та його показали гравцям мало не за рік до релізу, а тести тривав близько ШЕСТИ МІСЯЦІВ! При цьому спільнота встигла обдивитись нову мапу, виловити більшість баґів, зробити розробникам кілька зауважень і дати поради, як переробити онову для більшої зручності. В результаті все вийшло просто чудово і всі залишилися задоволені. І так було зі всіма великими патчами та реворками ігрових механік. А що ж Dota? За 2 дні тесту і після релізу вже було випущено близько гігабайту латок, а проблем все не меншає. Мало не кожного матчу 1-2 людини, а то й всі 10, вилітають з гри. І так постійно.

Інша проблема в тому, що до всіх змін треба звикати. Навіть то й же Реборн тестували протягом кількох місяців, перш ніж випустити в люди, а змін в ньому було далеко не так багато. Хоча й тоді багато хто відреагував на нього негативно. А теперішня онова, по суті, цілком нова гра. І вона багато кому не до вподоби. Адж, тепер потрібно багато чого перевчатись практично з нуля й заново освоювати мапу й героїв.

Як на мене, то Valve не треба було так одразу вивалювати на голови бідолашних гравців. Натомість, цілком спокійно можна було б запустити стару й нову карти разом, в одному клієнті, й дати людям вибір, у що їм грати. А згодом можна було би поступово вивести стару карту з гри без травмування ніжної психіки гравців. Та навіщо? Простіше здійняти цунамі хайпу, за яким повалить не менша хвиля лайна на онову, що, по суті, вдихає в Dota нове життя.

Чергова проблема такого швидкого релізу — баланс, а точніше, його абсолютна відсутність. Нова система талантів остаточно знищила і без того хитку екосистему дотки. +40 до шкоди отриманої з дуелей Легіонки? Тримайте. Вампіризм 30% для керрі, або 4 вовки для Lycan? Запросто! Мені чомусь здається, що нас чекають важкі часи, коли нові латки для баґів та балансу виходитимуть уже двічі на день. А знаючи темпи, котрими вентелі такі речі виправляють, на нас чекає +/- рік веселих ігор!

Розділ другий: про ліс та його начиння.

Ліс зазнав чималих змін, і якщо хоч трохи відійти від стежок, то практично все або перенесене кудись, або взагалі замінене/вилучене. Додали й нового, про що хотілося би поговорити в першу чергу.

Dota 2 update 7.00

Перше нововведення — святилища. Комусь вони могли б нагадати колодязі з “Героїв Бурі” (це HOTS, якщо ви відразу не впізнали) і частково так воно є, адже при його активації воно зцілює чимало хітпоінтів та мани всім поблизу. Так, саме ВСІХ і має доволі великий час відновлення в розмірі п’яти хвилин ,на відміну від того ж HOTS, де криниці використовуються окремо кожним гравцем й мають окремі лічильники перезарядки для кожного. По одній такій споруді стоїть в кожному квадранті лісу та ще купа біля бараків. Знищувати ж їх можна лише після того, як полягли ВСІ Т2 вежі команди противників і цей момент дуже важливий, адже крім всього іншого, на святилища можна ще й телепортуватись, щоб урятувати когось, або непомітно просуватись з лісу на лінію для ґанку. Вони доволі суттєво і, як на мене, позитивно впливають на гру, адже тепер жителі хардлейну, міду та лісу можуть рідше повертатись на базу, а в разі потреби спокійно відновлюються біля святилищ. Та найбільше користі з цього саме лісникам, адже завдяки цьому можна значно зекономити час і золото, котре інакше було б витрачене на бальзами і прозоре зілля. Також святилища можуть порятувати від раптових засідок, або, при правильному виборі місця для бійки, в критичний момент у вищезгаданій бійці відновити здоров’я та ману команді і забезпечити відчутну перевагу. Те ж саме можна сказати й про вихід на височину, коли при грамотній грі команда, що захищається, зможе спокійно зцілюватись на місці й ефективніше оборонятись.

Також з’явились нові давні кріпи — Бурлаки: шаман та два прислужника. Шаман може зневажливо взяти та й зменшити вашу броню, а на додачу на дві секунди вас зарутити. Його прислужники мають усього навсього ауру, що дає союзникам довкола +10 до регенерації здоров’я та 10% вампіризму. Що ж це нам каже? Що лісники, котрі на початку гри спробують подолати цих чудовиськ, відправляться на 26 (а саме стільки зараз дають на перших рівнях за смерть від лап нейтральних істот) секунд в таверну. Проте для деяких персонажів ці тварюки можуть бути маною небесною. Так, бурлаки стануть дуже важливою частиною звіринця Чена, а Лайфстілер, що раптово виринає з кущів у шкірі Бурлаки-шамана, зможе творити безчинства не досі небаченому рівні. Також варто зазначити, що древні кріпи позбулися імунітету до чарів, проте отримують від них лише 30% шкоди.

Змінився й час відродження лісових мешканців. Тепер вони з’являються на тридцятій секунді, першій хвилині і далі щодві хвилини. З такими таймінгами лісникам доведеться часто мандрувати між лісами і раніше починати приймати участь в житті команди. В пізній грі це змусить команди діяти більш агресивно, адже при зменшенні простору для фарму команди змушені будуть частіше стикатись, хоча, як показала практика, тривалість матчів від цього не дуже змінилась.

Dota 2 update 7.00

Розташування кемпів теж змінилось. В лісах біля ізі-лейну додався табір з давніми кріпами, а в малі ліси завітав ще один табір середніх кріпів, що трохи компенсує збільшення часу відновлення кемпів.

Вардувати доведеться вчитись заново,  і це факт. Адже при таких змінах топології лісів більшість звичних місць для вардів просто зникли, або змінились. При цьому, на тих точках що лишились, ефективність вардів дещо зменшилась, що аж ніяк не полегшило й без того нелегке життя сапортів.

Що ж до Рошана та його лігва, то перенесення його на середину річки між мідом та топом виявилося доволі вдалим. Відтепер він розміщений симетрично щодо обох команд, що не може не тішити, та разом із тим відтепер рошпіт став смертельною пасткою, бо влетіти в нього може хто завгодно звідки завгодно, а Мавп’ячий Король взагалі може до нього зазирнути, сидячи на дереві, що взагалі не залишає ніякої приватності. Також Рошану зменшили здоров’я на  дві з половиною тисячі, та при цьому збільшили броню до п’ятнадцяти, що зробило його доволі складною ціллю на ранніх рівнях.

Розділ третій: про дерева талантів, мавп та їхнього короля.

Тут хотілося би розповісти про інші новинки патчу 7.00 — систему талантів та нового героя — Мавп’ячого короля.

Розпочну з більшого — дерева талантів. Що воно таке, спитаєте ви? Це нова фішка, що замінила собою прокачку базових характеристик, якої й так уже давно позбулись решта ігор в жанрі. На перший погляд, це може виглядати як пряме запозичення з HOTS, і частково так воно й є, та, як і у випадку з святилищами і криницями, є свої нюанси. Прокачувати таланти можна на 10/15/20/25 рівнях і при цьому нам доведеться обирати між двома варіантами. Що сумно, доволі часто вибір занадто очевидний і зводиться до “вибрати щось дійсно корисне” та “вибрати нікому не потрібну хрінь”. Крім того, ці таланти місцями жахливо незбалансовані, а місцями виглядають зовсім безглуздо, як наприклад,  +150 шкоди від автоатаки Лічу на двадцятому рівні. Варто зазначити, що вже був випущений патч 7.01,  котрий почав тривалий і болісний процес балансування цього нововведення, що, знаючи Вентилів, триватиме ще дуже довго.

Dota 2 update 7.00

Мавп’ячий Король, він же Сунь Укун, також відомий чималій кільності людей як Сунь Вуконг. Перший герой, що був “створений” Вентилями, а не перенесений з першої частини. Що він таке? Мавпоцар — це достобіса мобільний керрі, що має купу безпрецендентних можливостей та купу небачених вибриків. Так, як і належить порядному мавпуну, він дуже вправно скаче по деревах, при цьому не витрачає на це мани й стрибає туди-сюди доволі прудко, та ще й може порушити приватність Рошана, не заходячи до рошпіта, що крім нього мало хто може зробити. Та за все доводиться платити і якщо противник, або й союзник, знищить дерево на якому сидить Укун, то він отримає 4 секунди сприголомшення, тож все відносно чесно. Ще одним до цього небаченим вмінням стала можливість маскуватись під дерево, руну, кур’єра, чи навіть БАНАН! І знову ж, мани це не вимагає, а час відновлення до смішного мізерний. У вмілих руках це зробить Сунь Укуна майстром засідок, та це можна буде реалізувати здебільшого на рунах, адже більш-менш досвідчені гравці помічатимуть “зайві дерева” та будуть одразу давати нахабному мавполюду по пиці. В загальному, цей герой може доволі сильно впливати на гру, та аж таким імбовим його не назвеш. Те, що герой сильний і ще довго буде в меті — факт. Та так було з кожним новим героєм, котрого вводили в доту останнім часом, адже треба ж аркани продавати! Згодом його спіткає доля Арквордена та Пітлорда — нерф. Це лише питання часу. Що насправді бісить, так це те, що зустрічається ця волохата пика майже в кожній грі. Та це проблема спільноти, а не гри, тож, якщо у вас все доволі легкозаймисте, то я радив би зробити в доті перерву десь до весни, коли все дещо стабілізується.

Розділ четвертий: суб’єктивна об’єктивність, або що ж я думаю про патч 7.00.

Як на мене, то все ж таки пацієнт цілком заслуговує на цифру 3 в назві. Та через страх дядька Габена перед цим містичним числом, чи через те, що Dota 2 є грою-сервісом, ми досі маємо стару назву. І це не дуже правильно. Що до власне гри, то цей патч — це однозначний крок вперед, хоча є свої нюанси. Чимало гравців почали нарікати на такі радикальні та різкі зміни, що навіть частково логічно в даній ситуації і тут є декілька виходів. Перший — просто перестати грати в доту. Довкола є купа інших ігор в тому ж жанрі, щоб вам було в що пограти. Другий — це щоб самі Вентилі почали трохи думати про свою спільноту. Адже щоби перехід в майбутнє не був таким жорстким, можна було би трішки піднапружитись і протягом якогось часу тримати в одному клієнті обидві мапи з можливістю вибору, на якій з них гравець хоче грати. Чи це важко? Трохи є, та це дало б найбільш товстошкірим гравцям такий важливий час на акліматизацію. Це пішло би на користь усім, та Габен, як завжди, пошкодував грошенят і маємо, що маємо.

Як висновок, можу сказати, що Dota 3 — цілком гідний розвиток старої доброї гри, що був просто занадто різко впроваджений. На нас чекають купи патчів та фіксів, та все це можна пережити. А що до тих, хто ниє, що все стало не так і трава вже жовта, як сніг — йдіть грайте в щось інше, й буде вам спокій.


Приєднуйтесь! Ще більше коротких, але цікавих новин в нашій групі VK: vk.com/playua


Вам це може сподобатись

Приєднуйся до обговорення →
  • Grub

    не згоден про відсутність балансу, баланс навпаки з’явився порівнянно з попереднім патчем, в попередньому патчі можна було взяти 5 кері і розлізтись по карті та щей виграти гру, поставивши 1-2 варди хоч 1 раз в 10 хв. а зараз куди і скільки б вардів не нафігачив все одно ніфіга не видно. до патчу я на своїх 4к навіть не рухався, а після патчу з 13 ігр лише 1 поразка, і те через те що в моїй команді 2 не дуже розумних оленя не додумались взяти кері і захотіли піти в харду. зараз сапорт не кусок який за всю гру в кращому випадку купить аркани, а дуже корисний член команди який не подохне від випадкового спела. спершу сам дуже “горів” на цю обнову, але зараз для мене єдиний мінус це убогий інтерфейс магазину, дуже багато зайвих кліків треба зробити щоб щось знайти

    • Roman Leontovych

      1k mmr?)

      • Grub

        а прочитати не дано?написав ж що на 4к граю

    • Oleksij Bunyk

      Цікаво, яким чином сапорти стали більш корисними? (useless саппорти – це одна з причин чому я пішов з доти), Як на мене все ж навпаки, керрі-герої швидше піднімають рівень -> швидше беруть таланти -> швидше стають крутими. Саппорти ж на порядок повільніше качаються, в результаті різниця в силі зростає більше. Вроді ж логічно.

      Відразу скажу, що в доту вже два роки не граю, і це не для срачу, а просто хочу дізнатись.

      P.S. Те що ти піднявся в рейтингу жодним чином не робить патч добрим/поганим.

      • Grub

        тим що майже в кожного сапорта зараз є талант на +золото, або +досвід. що робить сапортів з нормальним нетворсом, а не з капцем на 50 хв. перероблена система досвіду, теперішні 25 рівнів= старим 23. 3 нових слота дають можливість сапортам носити корисні ітем, раніше сапорт бігав з капцем(мека,транквіли)тп,дасти,варди,стіки, і це вже 5 слотів, і в файті був на 1 зуб, бо чисто фізично немав слота на якись предмет, зараз цього немає. плюс сапорти зараз можуть бігати по руни, поки їхні кері фармлять. зникли “імба”метові герої, раніше можна було брати одну фантомку у всіх іграх і вона б вбивала все підряд, зараз такого немає, бо немає “бомжів” в команді. Система спавнів в лісі це як бальзам на душу. Наприклад раніше кері які нафармили якихось 1-2 слоти, валили в ліс і сиділи там поки база не починала горіти. тому що за 40-50 секунд встигав зафармити увесь свій ліс, і так по колу. А зараз коли спавн 2 хв, в кері вибір, або тупити 1 хв(що не ок) або робити щось з командою. через те що лісу мало, немає величезного розриву по рівнявх з сапортами. Раніше думав що фонтати також будуть імбою, але як виявилось вони на баланс не впливають, просто роблять гру більш живу, а не як раніше “прибіг на лінію, кинув 2 спела, получив 2 рази в рило і побіг додому, і так по кд”. Єдиний мінус це характеристики самих талантів, вони поки що дуже не збалансовані, наприклад такі які дають +шкоду для сапорта. і коню зрозуміло що його ніхто не візьме. на рахунок того що теперішній патч не вливає на ммр я не згоден, наприклад в старому була мета “гангай, фарми, фарми ,фарми, а потім може шось зломаємо” а зараз усі бігають по руни, за ці руни йдуть файти. і замітив одну тенденцію, якщо в старому патчі можна було взяти 1 сапорта і виграти, то в цьому це майже нереально, бо дуже багато де можна поставити зараз варди і все одно не бачити ніфіга. а якщо 1 сапорт зараз, то він на 10 хв буде як кріп

        • Oleksij Bunyk

          Дякую, трохи зрозумів. Таланти на золото для саппортів це добре, aле оскільки більшість з них виникає на 20 рівні, гру можна і раніше закінчити. Рюкзак теж нічого, хоча думаю його будуть абузити по чорному не тільки саппорти. А загалом класна обнова. Особливо повеселило +50 до атаки для СМ на першому рівні талантів, виглядає зламано.
          Хоча дійсно тепер ЛігаЛегенд може закидати Доті про плагіат, хоча виглядає що Дота позичила достатньо розумні речі =)

          А про вінрейт і ммр: Я про те що коли ти отримав +25 хтось отримав -25, і в загальному нічого не змінилося. Оцінювати за цим критерієм патч не варто. Він може або підходити тобі (зробити крутішими твоїх найчастіших героїв), або ні=)

          • Grub

            ну а дота не може закидати лолу про плагіат?герої, скіли,характеристики, лінії, фонтани=)це все моби, і вони завжди були схожі в чомусь, але люди все одно виберуть що їм зручніше. А про ммр, в тих іграх де я отримав +25, я бігав по рунах, і в мої тімі було 2 сапорта, в яких на 10 рівні +60 золота, а в іншій тімі було 3 кері плюс ліс. просто бачу що зараз саме краще брати сапортів які корисні навіть до 6 рівня, наприклад огр,дізраптом,дазл. Та кері які можуть битись на лінії та маючи 5-6к нетворсу можуть битися з командою, наприклад наікс, сларк,вк,луна, і тд. різні антімаги і фантомки випали на задній план.

  • Михайло

    Це подарунок від Гейба на НР (або Миколая, кому що більше подобається).

  • >або чому дотка вже не та
    Цілу статтю писати? Нащо? Відповідь може вміститися в одному коментарі. Це планшетне гівно :c

    • Oleksandr Masnyi

      ні,ні – ЦЕ ПЛАНШЕТНЕ ГІВНО!!!
      а насправді – виглядає мило,просто,просто Гейб знову свої натяки пхає туди,куди не треба.

  • Mista B

    Скажу я глядач Дотки, а не гравець. Дивися турніри буде значно цікавіше, принаймні да сталої мети. Але пачт дуже глобальний, його будуть півроку – рік нащупувати, а Вовло, в свою чергу, фіксити.

  • Микола Щубелка

    На жаль, дотка не оновлюється вона – стагнує і ім’я цій стагнації – кіберспорт. Весело в дворі з хлопцями поганяти м’яча і вже зовсім не так весело грати у професійний футбол з його скаженими темпами, неймовірною конкуренцією і безкінечними нововведеннями і правилами. Так само і дота. Ще в далекому 2012 весело було роздавати вечорами, з друзями, підсрачників всім навколо тим самим undying або lion, або ж навіть lich. Весело було дотягнути партію до позначки 1год. 20хв. і з шалено калатаючим серцем доносити ворожий трон проламавши тільки один лайн і при цьому у себе мати тільки один барак з дальніми мобами. Та в кінці-кінців весело було просто зайти самому якось ввечері і від душі пофанитись тим самим techies!
    Але настала т. зв. Dota 3…
    Скажу одразу, я ні в якому разі не ретроград, і я дуже навіть за еволюцію, але в даному випадку все йде зовсім не так як би хотілося =(.
    Розпочнімо з простого – інтерфейс. Після моєї вимушеної довгої відсутності я, кілька тижнів, зайшов в дотку і захотів “по фасту залетіти і рубанути катку”, але я не зміг цього зробити швиденько зробити бо… шукав кнопку “розпочати гру”! Я вже мовчу про те щоб легко знайти якусь внятну статистику по іншим гравцям, або переглянути нормальну післяматчеву стату… Рівні гравців вже зовсім нічого не значать бо даются тільки за якісь незрозумілі кубки 90% яких потрібно купляти. Кожен раз на весь екран мені тицяють якусь чергову убогу аркану, або дурнуватий стрім чи чемпіонат. Але це FTP, це зрозуміло, без цього не обійтись… Але ж під такою купою навішаного непотребу (як на мене, звичайно) губиться сама гра! Та це все дрібниці.
    Найбільше бісить те, що з дотки вже повністю зробили довбану кібердисципліну, з усіма “смачнючими” перевагами. Постійні ребаланси, пришвидшення ігрового процесу через зміни в економічній моделі гри, фокусування на “турнірних героях” під яких так весело клепати чергову аркану, предмети які мають ще більше пришвидшити ігровий процес і т. д. і т. п.. І все це дало прекрасні результати! Середня тривалість матчів – 35 хв.. Вже не зустрінеш lich, lion, undying, tiny, io, rexxar, omniknight, balanar … Ба навіть axe i traxes кудись зникли! А techies вже давно надійно і глибоко закопаний десь під рошаном. В кожній грі набір героїв стабільний і незмінний: pudge, mortred, invoker, antimage, legion, wind runner, rizrack, slark, morphling + тепер monkey kig і т. п. перси які легко крафтяться, легко граються важко контряться і завдяки теперішнім реаліям ну дуже швидко ногебають. Практично всі ігри проходять “в одні ворота”: або ти “жорстко і швидко” , або тебе так само.
    А про наявний на сьогодні “ідеальний баланс” (тут просто нереальний сарказм) навіть і не хочеться (та й не можеться) говорити.
    Так, гра еволюціонує і змінюється і це є добре, ба навіть – необхідно, та все ж чим далі тим більше ці зміни ховають під собою собою ту саму дотку, в яку просто заходиш пофанитись (хай навіть просто поракувати), відкрити для себе нового героя і експериментувати з ним до кривавого поносу і відчути кайф від виграної затяжної катки, яку ти можливо сам, з останніх сил витягнув. Замість цього треба заучувати одного з популярних героїв (як на турнірах), задрочувати до памороків одну й ту саму тунельну тактику (як на турнірах!), купувати одні й ті самі айтеми (як вгадайте де???), бо варіантів, на жаль, вже майже просто не залишилось.
    P. S. А огдядачам які люблять казати “перестаньте нити, змиріться і грайте в те що є, бо зміни – це завжди на краще, або покиньте доту і йдіть собі грайте в кубанича”

  • Dmytro Kuzmenko

    Тільки Мавпячий Король без апострофа ;-) http://sum.in.ua/s/mavpjachyj

    І, хто не знав, Сунь Укун – персонаж давньокитайського фантастичного роману «Подорож на Захід» 16 століття. Усі навички і особливості героя взяті звідти :-)

  • RomanBLVCK

    називати патч 7.00 Дотою 3 – признати себе аутистом

  • Oleksij Bunyk

    На днях глянув в цю вашу Доту3 (14 сраних гігабайт, куди?) і ось моя думка. Перш за все – це все ще Дота, це не ЛоЛ, і не ХотС (хоча там я не часто був).

    Перше що кидається в очі – це НАРЕШТІ забрали Варкрафтівський худ, який навіть в Варкрафті мене бісив. Екран запуску матчу теж гарний. Але якщо в тебе не надто потужний комп і графіка на низьких він навпаки лякає своєю убогістю. Післяматчева статистика – явний виграш.

    По лісу – поки що його не надто помітив, за рунами звісно приємніше бігати і телепорт на святилища зручно давати але загалом не надто змінилось. Хоча і лісові герої вигоду отримають непогану. Нові шляхи трохи заплутали, але більша симетричність карти вроді як плюс, і до неї можна швидко звикнути.

    Таланти – виглядає зламано, але потім згадуєш що в Доті впринципі все зламано, так що на баланс звичайного гравця це не надто вплине. Але вибір з одного корисного і одного гівняного таланту звісно нервує. Там ще довго прийдеться балансити, або забити. Зате рюкзак – дуже крута зміна, а то ті всі баночки і варди так бісили.

    Нові герої – та якось meh. Все ще не надто цікаві, хоча і мавпячий Король вроді як старається.

    Але загалом це все ще та сама Дота – саппорти все так само безпорадні, люди все так само неадекватні а матчі не стали коротшими, тому це не Дота3. До серйозної наступної версії треба міняти більше. Просто таке масивне DLC прийшло, не надто цікаве але помітне.

  • Oleksandr Masnyi

    паніка така паніка)просто вони вирішили,що пора її переробити от і все.
    чи побачимо пацієнта під номером 3?думаю років через два. ніщо не проходить просто так.

    • Stan

      Як і твої пости)
      В тебе просто понос ними)

      • Oleksandr Masnyi

        так,бо в мене аргументи замість погроз)

        • Stan

          Еххх якби ж ті аргументи мали хоч трохи комон сенсу, А розкидатись лайном кожен може.

          • Oleksandr Masnyi

            https://uploads.disquscdn.com/images/20d8ea47193d14b6bca54196b28fa199cdcd6af5eee8cee5c336648d5c3044e0.png
            що тут у нас?
            навіть якщо поглянути твою історію,буде зрозуміло хто і чим кидається)дякую за таку надмірну увагу до моєї особи)

          • Stan

            Масний ти досягаєш вверху апогея свого сволотства і тупізму) Виривати фрази з контекстів, спеціально шукаючи старі пости? Серйозно, ти вже спустився до цього рівня? І хто це тут ще має надмірну увагу?
            Я що знаходжу твої старі пости висилаючи їх тобі, “аля як приклад чогосьтотам”?
            Я відписую на твої пости знаходячи їх не спецом, в просто мимохідь перечитуючи нові статті!
            Але то вже Масний, але то лобуряка)))

          • Oleksandr Masnyi

            знаєш,ти почав робити це раніше)

          • Stan

            Ти не помітив що коли я наводжу вирізки з твоїх постів – це я роблю щоб зробити відповідь на конкретну тезу.Приклад:
            “вирізка”
            – моя відповідь

            А ти ж робиш вирізки постів, просто так, аля “мамо дивись я вмію скріншотіки робити”.
            Тому це виглядає досить дико)

          • Oleksandr Masnyi

            чув фразу – ”написане пером не вирубаєш сокирою?” і ”рукописи не горять?”
            хоча,думаю напевно не чув. і я так само запитав про твій вік,раз ти тут розкинувся писати про те,яка я тупа малолітка)очікую на відповідь)

          • Stan

            Очікуй далі, тупа ти малалєтка!)

          • Oleksandr Masnyi

            а скільки тобі?мені от 23)
            не знаю,скільки тобі,але думаю,по рівню твого написання коментарів,десь 15-17)
            навіть старші за мене відеоблогери,які вживають таку ж лексику,як і ти,правильно нею оперують і можуть за неї відповісти)чого у тебе я не бачу)

          • Stan

            23 а я то думав що 15 – видно розвиток твой десь в тому районі і зупинився)

          • Oleksandr Masnyi

            привіт,дзеркальний комент)

          • Oleksandr Masnyi

            хоча,я навіть думаю,ти бот)
            ну із цих,з лабораторій,що в Санкт_Петербургу(чудове місто з непомітними інфоструктурами,які прекрасні у своєму творінні)слухай,а прикольно з тобою робити накрутку цьому сайту)

          • Oleksandr Masnyi

            Stan,опонент із тебе так собі. Ціллю цієї розмови(хоча з твоєї сторони був ультрависер) було вивести консенсус,ідею і так далі.
            що зробив ти?відразу стартонув з переходу на особистості.
            конструктивного діалогу не вийшло.
            аргументів чи посилань з самого початку ти не дав ніяких.
            зараз вже пізно.
            Із нас тут найбільш бездіяльним є ти. Я ж відпочиваю)

          • Stan

            Звичайно я з самого початку побачив твою тактику з донесення своєї “хорошої” думки, і постійні натяки на консенсус аля – істина десь по середині.
            Чесно, це теж мене виселило, саме тому я і перейняв ініціативу звести розмову до того щоб ти просто вказав свої агргументи.

            А от коли ти вже їх вказувати почав (як і планувалось), я легко зміг дізнатись всю твою систему оцінювання, та ревю тих чи інших ігор. А також вказування безлічі уподобань на ті чи інші приклади.

            Але я залишився повністю розчарованим, бо надіявся що ці аргументи будуть покраще(мягко кажучи). І от коли я остаточно впевнився у неадекватності твого оцінювання, я давно зрозумів що консенсусу тут і бути не може. Тому коли ти ще шось намагався знайти, я вже давно поставив на тобі точку в цьому плані.

            Бо серйозно – ти фігово оцінюєш ігри. Навіть я, при всій моїй любові до Відьмака, в рази кращі аргументи мінусіів наведу.)

          • Oleksandr Masnyi

            оцінюю їх відносно свого бачення. і свого досвіду.
            ну вибач,коли а-ля дотка дає мені більше позитивних вражень(той же дііабло 2 і рівень з коровами) і діабло 3(рівень з веселками),ніж відьмак,по-другому якось мислити не виходить. я виходжу з того,що гра має хоч трохи мене розважити + дати інструмент творення безчинств в ній. нажаль з цим у відьмака було скупо,його виручили музика і графіка. якщо я хочу чудових текстів – краще книгу візьму чи газету почитаю.
            так дав би ти до моїх аргументів свої,з чітко наведеними цифрами,конкретним переліком(а не оцінковим форматом) і справі з кінцем.
            ні,давай – неотесаний рагуль,лобуряка,я твою сім’ю повбиваю всю і так далі.
            занурити себе в лайно може кожен,правильно навести свої аргументи і подати все чудово – одиниці.
            їй-богу,тільки 2 порталам і одному самостійному ігровому блогеру вдалося це зробити і я сиджу у них тут.
            інші ж діяли твоєю тактикою.результат відомий.
            відносно того,що ти наведеш – 2 місяці тому у тебе була можливість це зробити. Результат лежить там же)

          • Stan

            Навіщо там все наводити, всі і так ржуть з тої рецензії знаючи що вона неадекватна. В таких випадках просто підкидають масла у вогонь а не аргументують.
            Наприклад якщо допустимо якийсь відомий ревювер, дає лайну хороші оцінки (бо проплачений), від коли це таке бачено, що всі будуть чемно не погоджуватись з ним, і наводити свої аргументи(якщо гра лайно і це просто очевидно навіть не озброжним оком)?
            Такого блогера просто мішають з лайном, бо очевидна проплачена оцінка – не повага до глядачів які хотіли довіретись.

            Так само з рецензією на вічера у puga (я не кажу що вона проплачена – зовсім ні.). Перечитавши її, стало зрозуміло що людина яка гру оцінювала, робила це предвзято, спецом вишуковуючи мінуси де їх нема, бо це видно навіть не його жанр, а йому дали його ревьювати. І це зрозуміло абсолютно усім, бо його підтримували лиш фани його творчості.
            Всі інші бачили це, лиш посміхали і жартували з сарказмом, що робив і я. Але вирішив ще підкинути трохи більше лайна, бо побачив спойлери – за які взагалі звільнювати слід.

          • Oleksandr Masnyi

            і тим самим ти опустив себе до їх же рівня.
            на рахунок минулого PUGA(а ти тут саме на неї посилаєшся,якщо ж ні,просто правильно назву сайту напиши,будь ласка) – то з деякими іграми я зовсім не погодився,так як вважаю їх не зовсім правильним вибором,хочу побачити,що вони скажуть цього разу.
            Тобто гра великої студії – для тебе запорука успіху?цікаво просто…
            на секунду – типу дотка,як ти кажеш,Ліга Легенд(на чемпіонати якої(чого у доти навіть нема) видають візи,виплачують стипендії на раз-два – єдина гра Ріотів, спортивна гра року 2015 – Рокет Ліг – робили Псайонікс,які робили мобільні ігри(а там багато команди не треба) і одну іграшку на ПС3,і то – це 2 спроба,яка вдало вистрілила.
            проплачені оцінки? – цей сайт тримається в основному на ентузіазмі його команди(в чому я вже 3 рік переконуюсь) і користувачів,які лайкають,ширять і коментують пости)якщо б ти уважніше дивився на кнопки під сайтом,ці б слова я сприйняв серйозно,а так ні,вибач, мене в цьому сайті деякі огляди і новини не влаштовують – я обходжу їх стороною,або пишу відповідний комент)

          • Stan

            До чого тут дотка і Ліга Легенд – я про них сказав в контексті не ігор а жанру (верніше його візуального вигляду). Твій двініті більше схожий та рідниться на ту ж мобу з тих двох, або аля діабло ніж на сіріос РПГ 1рст ор 3д персон – шариш бііііааааач)
            Тому двініті будьласка з ними і порівнюй, а не з 1рст ор 3д персон РПГшками)
            Далі ти понаписував дофіга бредового тексту (про всі ігри що міг згадати) про те чого я навіть не писав і т.д…, далеко тебе твої здогадки доводять)))
            Ти так багато раз дякуєш за увагу аля закінчуєш остаточно розмову, але НІ, ти не можеш просто піти і шоб твій комент не був останім – давай, скажи шо я не правий?)

            ЗАЦІНИ ЦЕ ОДИН ПОСТ – вчись писати все в одному пості!)))

          • Oleksandr Masnyi

            я не закінчую розмову)це можна помітити в ледве не кожному пості)після нього продовжувати розмову можна)
            уууу,серйозними РПГ можуть бути лише ігри від 1 чи 3 лиця))уууу)саме завдяки таким ”діаблоїдам” твої улюблені ігри від 1 і 3 лиця і з’явились на світ)і саме вони тицяють їм тим,що повинно бути в РПГ- шикарна прокачка,абсолютно відкритий для дослідження світ і так далі і тому подібне, а не тільки використання на марно і лише для сюжету і квестів принципу всіх РПГ – вбий,вкради,вмов)чи тобі напевно не відомо,що саме у творців інді і трешовиння Вентильні перейняли ідеї для створення такої шикарної іграшки,як Портал)? ні? тоді які ти матерії і думки пробуєш мені запхнути до моєї голови,якщо ти не маєш чих їм підкріпити)
            так,я знаю,що принцип із малого в велике працює в зворотньому напрямку)про прекрасний Гвінт можеш мені не нагадувати)

          • Stan

            опять, опять ти за своє)
            Якщо так судити то РПГки взагалі пішли від маріо і т.д.
            Далі ти згадуєш інші ігри, і навмисно стараєшся відійти від теми – думаєш не помітно? ПОМІТНО!)
            Не згадуй інші ігри. Краще обсудити те, що таке двініті.
            Це ПОШАГОВА (привіт герої), рпг (по цій ж логіці і майнкрафт назвати можна), яка має вигляд стратегії.
            Після перелічення усього, мені здалось що це я мінуси вже виписую)
            Суть в чому, ти кажеш що тебе таке пре – нічого поганого цьому нема.
            АЛЕ порівнювати цю гру, з РПГшками від 1ї та 3ї особи, це треба взагалі мозгів не мати. Але ти цим тут займаєшся, бо вона тебе пре))) З таким самим успіхом можна зрівнювати їх з маріокартом, бо він когось пре)
            Порівнюй двініті з xcom або wasteland – ось хороші (причому набагато кращі) конкуренти їй.

            Вчитайся і влови нарешті суть того що я написав. Бо твій рівень інтелекту я бачу падає з кожним постом.

          • Oleksandr Masnyi

            стоп,а чому ти його так зневажаєш,якщо я не написав,що відьмак – абсолютно погана гра)
            просто вказав на ті недоліки,які я побачив)
            і звернемось до твого посту – не знати історію розвитку і не пробувати до неї вертатись в більш сучасному вигляді – це повне безумство)

          • Oleksandr Masnyi

            плюс на всякий випадок поцитай оце
            Уточнення: не просто мати можливість поговорити, а саме побудувати діалог.
            Блажен будь 2016-ий, коли люди лізуть у вікі і сліпо копіюють посилання, не прочитавши цю статтю та кілька десятків інших матеріалів.
            Все, що не вмерло, підлягає розвиткові та еволюції. Так само і ролівки за 40 років суттєво змінилися.
            Отож, стисло про еволюцію нутрощів RPG.
            (екслюзивно для учасників Діскорду)
            У 1974 Ґері Ґайґекс сотворив D&D, зе прайм АрПіДжі оф итс тайм.
            Нині ця модель існує під назвою Greyhawk і це банальне зачищення підземель партією.
            У ту дрімучу пору літера R у всім відомій абревіатурі означала “роль”, але учточнення – бойову роль.
            Себто є воїн, б’ється в ближньому бою. Є лучник, він стріляє здаля. Є маг, лупить чарами.
            R півтора десятиліття означала саме підхід персонажа до ведення бою і все.
            Власне, ДнД завжди була про махач, і навіть поява персоналізації все одно не змінила акценти.
            ІІ.
            У 1989 Стів Джексон сотворив GURPS, ману небесну для будь-якого рольовика.
            Це була система. Ні, навіть, не так, СИСТЕМА.
            Не скута ні сетингами (обридле фентезі можна було замінити на десятки інших сетингів, навіть на всесвіт кровожерливих кроликів), ні закостенілими боївками, GURPS розширилазначення лытери R.
            Тепер “Роль” стосувалася не бойового підходу, а самої суті персонажа і того, як він вирішував проблеми та долав перешкоди.
            Прощавай брутфорс, привіт, кмітливість та діалоги.
            Саме тоді на скрижалях вічності викарбувалась перша і найголовніша заповідь для кожної RPG.
            Правило трьох В: вбити, вкрасти, вмовити. Мінімум для того, аби гра могла зватися рольовою.
            Але штука в тому, що GURPS не була і вполовину така популярна як ДнД.
            І у спільноти навіть тепер хоч мінімальна наявність прокачування та розвитку здібностей вже оголошується RPG.
            За купу минулих років еволюціонували інші жанри, часто змішувалися механіки та супутні ігрові елементи (як-от відкритий світ).
            Породився піджанр Immersive Sims, який узагалі в єдину сніжку сплітав і стелс, і шутер/екшн, і решту всього.
            В купі екшенів з’явилися і квести, і прокачування, і спорядження різної крутості. То що, нам тепер Фар Край 4 називати RPG, бо вона має всі ті ж елементи, що й Відьмак 3? Хоча лукавлю, не всі.
            ІІІ.
            Десятиліття еволюціїї та творчих експериментів призвели до того, що RPG перспектива зору гравця та форма боївки не має ніякого значення.
            І тепер повернімося до Greyhawk, яка зараз є тим, що можна називати стандартом aRPG.
            Так само, зовнішній вигляд та форма боївки не мають жодного значення.
            Для aRPG ключовою є можливість вибрати різну форму бою
            Так, прокачка, так, полювання за лутиком, але все відходить на задній план за можливістю. сфокусуватися на різних формах ведення бою (мінімум трьох, згаданих уже ближнику, рейнджерові та магові).
            А тепер повернімося до згаданих пар Far Cry 4 – Witcher 3 та Dishonored 2 – Mankind Divided.
            При горі подібностей є одна ключова відмінність.
            Система діалогів.
            І не просто наявність, а можливість за їх допомогою виконати квест, подолати перешкоду тощо.
            Вбити, вкрасти, ВМОВИТИ.
            Як це не дивно, але у наш час тільки оця ключова різниця стоїть між абревіатурою з трьох літер та її чотирилітерними сестрами.
            Така вже вона, еволюція.

            автор цієї статті і автор статті про відьмака – один і той же)знаєш,цікава річ – історія)
            наскільки мені не зраджує пам’ять в Відьмаку ця система була трошки оказуалена)але подача залишилась шикарною)

          • Oleksandr Masnyi

            а якщо за дівініті – там по крокова лише боївка)у всьому іншому – звичайна собі рпг,де можна завербувати пару нових героїв під своє крило,а потім розлучитись з ними,як завгодно – полюбовно,посварившись чи вбивши)

          • Oleksandr Masnyi

            ”Далі ти понаписував дофіга бредового тексту (про всі ігри що міг згадати) про те чого я навіть не писав і т.д…, далеко тебе твої здогадки доводять)))”
            ти навіть не розумієш і не можеш написати правильно назву сайту,на якому ти пишеш коментарі)це прекрасно)

          • Stan

            Бля то ппц)))
            Я навтіь не читатиму.
            Ти якийсь туподоходящий чи що?
            Тобі сказано – ОДИН КОМЕНТ, а до тебе ніяк НЕ ДОХОДИТЬ.
            Я і не писав назву сайту ніде) Кличку -так, назву – ні.

            І заціни що ти робиш. Ти просто ненормальний.
            От просто зупинись на секунду і відпиши мені одним стислим коментом.
            СПРОБУЙ, от побачиш у тебе вийде!)

            Після того як це зробиш буласка заціни мій коментар на рахунок двініті і ДАЙ РОЗШИРЕНУ відповідь про те чого ти рівняєш не порівнювані ігри.
            На рахунок усіх мінусів які ти розписав по вічеру, я вже дав коментар – перелічивши КОЖЕН З НИХ та спростував їх аргументуючи.

            Ти подивись, як я конкретно все розписую, і вкладаюсь в ОДИН КОМЕНТ. А ти просто сраєш тут, сраєш усюди!

          • Oleksandr Masnyi

            виходило)
            і виходить)без твоїх навчань)
            кличка PUGA – невірна)
            всюди ти на сайті кликаєш свої незадоволення)
            а на рахунок того,що ти не хочеш здобути і просіяти нову інфу)?
            сучасні боти і ті,мені здається,розумніші)

          • Stan

            кличка PUGA – невірна)
            Невірна для кого? Якщо я захочу називатиму сайт кличкою: “Марципан” – вона для мене буде вірна. Кличка PUGA – вже давно ходить і багато хто використовує… такщо як завжди твої аргументи нідочого.
            Я просіваю наву інфу.
            А от ти ходиш кругами, пишучи одне і те саме.
            Я все ще чекаю відповіді на два питання:
            1) Чому ти порівнюєш ігри з абсолютно різним гемплеєм і т.д.?
            2) Які контр аргументи ти можеш сказати про на мої, на рахунок твоїх мінусів (я навтіь їх знайшов та проапдейтив):
            Твої мінуси це:
            – святсвятсвят діалоги) (притому що сказав що у Дракон Ейдж і Мас Ефект вони кращі – тобто в адекватності мови бути не може)
            – боївка з перекатами (людина оцінила гру так як її проходила, бо якщо ти
            прокачався на боївку з перекатами – це не те враження яке отримають
            люди які прокачались у ту ж магію чи алхімію) АЛЕ КУДА ТАМ ВІЧЕРУ, ТО ПАШАГОВИХ БОЇВОК ЯК В ДВІНІТІ)
            – меч з камінцями – теж на вихід (вааааат? тут взагалі не розумію, тупе придирство заради придирства?)
            – Секс сцени? – навіть як ти кажеш що у ньому вони стали гірші, вони
            всерівно в 1000раз кращі ніж у тих же Дракон Ейдж і Мас Ефект.
            На рахунок боївок – то тут взагалі до кожної гри доїбатись можна)
            Типо наприклад Драгон Ейдж (оскільки я прокачував вара двуручника) – фууууу
            лайно, всю гру я тупо розбігають однією кнопкою і другою луплю страшним
            ударом.

          • Oleksandr Masnyi

            стоп,де ходить кличка PUGA?
            тільки ПЮ,навіть на зустрічі підписників тільки так і звали)
            боївка з перекатами була в Дарк Соулс – бо в ній була необхідність)із того,що мені відомо)
            в Вітчері – заклинання і бац,особливої потреба в ній нема)
            а найкращими секс сценами все одно будуть сцени з Відьмака 2)чому?в них найшикарніша подача евер)а не як в 3 – одні повторення,тільки дівчата різні)

          • Oleksandr Masnyi

            вкладатися в один пост?я по-моєму і не переслідував цієї цілі – дав тобі почитати статтю з одного чатику)от і все)

          • Oleksandr Masnyi

            рівняю?я просто кажу те,що мені більше сподобалось,а що менше)тим не менш,обоє вони – RPG)привіт)чи тобі навіть лінь звіритись з вікіпедією чи іншими інтернет-енциклопедіями на цю тему?

          • Stan

            Халф Лайф і Дум – обоє шутери. Та чому порівнювати їх неадекватно?

          • Oleksandr Masnyi

            звернись до комента,на який ти відповів,дякую)

          • Oleksandr Masnyi

            Знаєш,я скажу фразою Відьмака,яка три рази пробігала в іграх.
            Перекладу – якщо мені скажуть вибрати між одним і іншим, я прагну не вибирати взагалі =D

          • Stan

            То шо, тобто все?
            Типо завершиш не відповідаючи на мої 2 питання?
            Тобто підсумую твої відповіді по питаннях:
            1) Ігри з іншим геймплеєм та сетінгом я порівнюю бо мені так подобається, і та мені більше подобається двініті ¯ _ (ツ) _ / ¯ , але я не буду вибирати взагалі, бо я не вибираю а тільки пафосними фразочками кидаю.
            2) Усі агрументи ти навів впротивагу моїм “мінусам” я просто проігнорю :)

            Пам-парам-пам Масний будум-тссссссс!)

          • Oleksandr Masnyi

            дякую,ботику 0451)

          • Stan

            Нема за що, звертайся)

          • Oleksandr Masnyi

            ^_^

          • Oleksandr Masnyi

            я не порівнюю,я написав плюси і мінуси)
            поливати лайном? – ні,це твоя парафія)
            мені прикро,що до Відьмака 2 приклались і що він – не гра року,а до Відьмака 3 – не особливо,а розтягнули це на рік – і це гра року)
            з іншим в плані пророблення все чудово)
            в Дівініті ні багів,ні нічого такого помічено не було) о – оптимізація)забуте слово)
            кидати пафосом?прискіпливий ти,Станько)
            Лайнокид Стан)шикарне ім’я в ролівці,0451)

          • Stan

            Ой бля серйозно? Серйозно?
            Я вже думав срач підійшов докінця, але нєєєєє – ти ж Мисний коментний жирдяєсько)
            Далі срач розводити готовий і радий, бачу)
            Я здається вже раніше писав, що це апріорі робити такі ігри як фолачі, відьмакі та скайріми – саме по собі важче ніж ігри де граєш наприклад зверху, а оптимізувати такі шедеври з супер графонами звичайно НАДЗВИЧАЙНО ВАЖКО!)
            Тому знову ж порівнювати оптимізацію ігор з графонами до ігор з камерою дотки – це в твоєму стилі, продовжуй і далі)

            Хто тобі заважає грати гру після виходу всіх оновлень?
            Я наприклад відьмака допоки не вийшла GOTY – навіть не встановлював. Бо я вважаю потрібно оцінювати тільки кінцевий продукт. Звичайно баги та трабли з оптимізацією – мені не знайомі)
            Мене дивують вічно ті гонки – аби тільки зіграти в гру зразу після виходу, аби тільки зіграти її як найшвидше… Бачу деякі люди реально забувають, що грають на ПК, де оптимізацій нема. Тому грати в гру зразу після виходу – насильство на компом. Чекайте всіх оновлень, тоді ставте і шпіляйте скільки влізе.

          • Oleksandr Masnyi

            ^_~

          • Oleksandr Masnyi

            Скайрім на виході чомусь в мене працював відмінно)
            і це від фірми,яка славиться своїми багами)
            де срач?хто срач?куди срач?

          • Oleksandr Masnyi

            і Дум на виході – теж)
            і навіть Відьмааааак 2)

          • Stan

            Дум рельсова гра – якби не була оптимізованою, то заклюли її повністю.
            Скайрім на виході не у всіх працював на відмінно. І багів там було достатньо.

          • Oleksandr Masnyi

            а хіба відразу оптимізацію не можна відразу запихати в гру)?
            як показує практика,можна)

          • Stan

            Все залежить та багатьох чинників, наприклад як від самої гри (якщо вона масштабна і деталізована) так і від стислих термінів. Оптимізація відразу – таке хіба на консолях чули) Кожна друга гра на пк виходять з таксобі оптимізацією. Тому що розробникам важче оптимізовувати гру під безліч конфігурацій, ніж оптимізувати її під одну (як у випадку з консолю).
            Я вважаю що ругати за оптимізацією в іграх розробників можна, тільки якщо оцінювати ситуацію адекватно.
            Наприклад якщо гра рейсова, або не має хорошої графіки та масштабів – тоді дійсно постає питання, чого гра взагалі не оптимізована.
            Також слід ругати у випадках якщо, навіть після виходу гри вони і не збираються її оптимізовувати.
            Але якщо гра помірно оптимізована (на іграбельному рівні), має сильну графонну складову з великими мастабами + розробники випускають патчі з фіксами кожного тижня. За що їх ругати тоді?

          • Oleksandr Masnyi

            Є дата випуску. Є оптимізація.
            Коли розробник її дає,це підрозуміває собою той факт,що він до цього числа підготує гру,як належить. Коли він відчуває,що щось не так – він переносить випуск.
            Чув про ранній доступ на консолях?і бетки?і так далі)
            дам навіть приклад Тайтанфолу 2)бетка була лише на консолях)
            у цілому вигляді і чудовій оптимізації гра вийшла на ПК і консолях)
            перевіряти на клієнтах,які придбали гру її оптимізацію і інші складові – ні,дякую)
            навіть,якщо брати до уваги Дум та інші ігри – це один із тих пунктів,яким я не радий,але заради ігор,які мені подобаються,я готовий на це факт призакрити очі)

          • Stan

            Еххх якби дати виходу весь час вирішували тільки розробники, ще є таке як видавці – от хто реально диктує умови розробникам, ставить рамки і т.д. І не раз чув про випадки коли розробниики опинялись заручниками ситуацій, бо видавець робив несприятливі умови.

          • Stan

            А хіба можна перестати вести розмову внікуди, розказуючи очевидні речі, коментарями заради коментарів? Можна, але нашо) ¯ _ (ツ) _ / ¯

          • Oleksandr Masnyi

            Тобі дійшло 3 дня потому)
            дякую богам)

          • Stan

            Коментич ти наш)
            Ти тільки це робиш шоб робити коменти на сайті? Вже ж здається що рубрика коли щось давали за рандомний комент минула, чи не так? Людино схаменись! м-масний, на камєнти жирний)

          • Oleksandr Masnyi

            здається,минула)я тут коментив ще з 2014 року,привіт)просто з вересня я в Україні і мені якось легше дістатись до сайту)ти тут з 2015 і багато чого не знаєш,я так бачу)

          • Stan

            Хехехей, а ти тут з 2014го – знаєш набагато більше, “старожил” прям)

          • Oleksandr Masnyi

            а на рахунок виграшів – вони і є і за коменти,і за репости і в стімі і навіть лотереї були за поінти,які заробляються за перегляди)рубрика пішла в жовтні)я повернувся і коментую з вересня після піврічної перерви)звинувачення безпідставні)

          • Stan

            Давай ще, коментарі, заради коментарів) Жгі!)

          • Oleksandr Masnyi

            і на новому двигуні теж можна без багів)ура)

          • Oleksandr Masnyi

            хочеш,підкажу тобі класний рецепт?
            я вчора ним скористався(на час святкування 23-річчя на роботі) – якщо я так тебе бішу відсутністю мату та й іншого,через що ти тут розпинаєшся,а саме статистики,аргументів(малих,бо небагато є сайтів і цифр,яким я можу довіряти) – береш і баниш мене)
            чи тобі просто приємно виливати кіберлайно всім на голови?

          • Stan

            Тільки на тебе, тільки на тебе)
            Бо ти просто вже невперше пишеш до мене, ще раніше… до початку цієї демагогії.
            Тоді я просто не мав часу як тобі відповісти, хоча відповідь була. Та… тепер я вирішив наверстати за усі рази)

          • Oleksandr Masnyi

            чекай,а коли це було?

          • Oleksandr Masnyi

            не враховуючи того,що почалось 3 дня тому і ніяк не завершиться?
            G.O.A.T., це ти?
            чи ти Микола Орос)?

          • Oleksandr Masnyi

            та ні,ти просто викидаєш те,чим наповнений)
            не я маю це робити)забагато честі)

          • Oleksandr Masnyi

            найбільш невихованого фаната серії я не зустрічав,чого тут гріха таїти)

          • Stan

            найбільш дитячо-оцінючуго чела, який живе у “своєму світі” я не зустрічав)

          • Oleksandr Masnyi

            ти все ще аргументуєш до моєї дитячості,не назвавши свого віку)прекрасно)
            на рахунок свого світу – недарма будував його всі ці роки)

          • Stan

            Угу, як я вже раніше казав, ти мо-ло-дець)

          • Oleksandr Masnyi

            по праву,саме найменший розвиток і можливість аргументування і оперування даними,якими можна довіряти із нас двох – лише у тебе)дякую за увагу)