EA потурає ігровій пресі цінами на персонажів (ОНОВЛЕНО)

Оновлення! Новина виявилась фейковою. Як повідомив користувач Westie, опублікований знімок взятий зі святкування, приуроченого до успішного проведення бета-тесту декілька тижнів тому. Ціни на внутрішньоігрових персонажів не різняться в залежності від призначення копії гри. Завдяки резонансу, який викликала ця новина, — EA оголосила про зниження цін на персонажів на 75%.

Сьогодні ігровий портал AllGamesDelta підмітив дивну особливість версії Star Wars: Battlefront II для преси. Полягає вона в різних цінах на розблокування додаткових героїв, а саме: 10000 кредитів для преси проти 60000 кредитів для звичайних гравців.

Якщо вірити користувачам, які встигли випробувати гру, то для отримання 60000 кредитів і відкриття бажаного персонажа без додаткових капіталовкладень потрібно витратити декілька десятків годин.

Star Wars: Battlefront II

EA поспішила виправдати такого роду дії, написавши звернення до фанатів на Reddit:

У такий спосіб ми хотіли викликати у гравців почуття гордості та довершеності за розблокування різних героїв.

Якщо ж говорити про вартість, то її ми вибрали, базуючись на даних, отриманих з відкритого тестування, та інших орієнтирів, обраних перед запуском. Окрім того, ми звернули увагу на дані щодо того скільки кредитів середньостатистичний гравець отримує за день і продовжимо вносити зміни та покращення, щоби бути впевненими в тому, що користувачі отримають випробування, які задовольняють їх, приносять винагороду і, звісно ж, доступні для всіх.

Ми цінуємо відгуки користувачів та їхні емоції, які вони описують на Reddit, форумах та в соціальних мережах.

Наша команда продовжить вносити зміни і спостерігати за відгуками спільноти, відповідаючи кожному настільки швидко, як ми тільки можемо.

Дана заява стала однією з наймінусованіших в історії ресурсу і вже встигла отримати 142 тисячі негативних оцінок. Воно й не дивно, повідомлення компанії звучить, мов знущання над користувачами, які не проводять у грі безліч часу та не бажають вкладати у забавку додаткові гроші.

Читайте також

Обираємо ігросервіс року | PUGA 2017

PlayUA Game Awards

Обираємо розчарування року | PUGA 2017

PlayUA Game Awards

Обираємо шутер року | PUGA 2017

PlayUA Game Awards

EA втратила $3 мільярди ринкової вартості після виходу Star Wars Battlefront II

Star Wars: Battlefront II

Огляд Star Wars: Battlefront II

Star Wars: Battlefront II

Порадник ґеймера: Листопад 2017

Call of Duty: WWII

У Star Wars: Battlefront II (2005) повернули онлайн-баталії

Star Wars: Battlefront II (2005)

Трейлер та системні вимоги Star Wars: Battlefront II

Star Wars: Battlefront II
  • golfimbul

    Ця заява стала найбільш замінусованою ще й через те, що один з гравців запитав “Я заплатив 80 баксів за гру і Дарт Вейдер заблокований WTF?”, а відповіли йому оце. https://www.reddit.com/r/StarWarsBattlefront/comments/7cff0b/seriously_i_paid_80_to_have_vader_locked/dppum98/

  • Oleksandr Masnyi

    -410к на момент написання коментаря

  • Михайло

    Та це тролінг.

  • Юрий Кишинский

    Дожили, “мобилная”, алчная монетизация на ПК, бойкотировать нужно такие проекты.

  • Ivan Kolos

    Ходят слухи, что Gamespot провели эксперимент, накупили лутбоксов на $260, и этого не хватило, чтобы купить Люка и Дарта Вейдера, ггг

  • Oleksandr Masnyi

    увага новинарю)не дивлячись на те,що вартість героїв впала,кількість досвіду і валюту,яка отримується за матч – теж знизили)

Популярне