Fallout 4 має більше діалогів, ніж Fallout 3 і Skyrim разом узяті

Багаторічна робота персонажів Fallout 4 нарешті дійшла до кінця. Розробники зі студії Bethesda Softworks повідомили про це у своєму Твіттері, де зазначили,  що кількість рядків діалогів у Fallout 4 перевищила аналогічний показник Fallout 3 і The Elder Scrolls V: Skyrim разом узятих, і становить 111 тисяч рядків тексту.

Цікаво, що трохи раніше директор проекту Тод Говард (Todd Howard), зазначив, що протягом двох років кожен з акторів, що озвучують головного героя чоловічої і жіночої статі відповідно, записав по 13 тисяч реплік.

З усього бачимо, що, як і раніше, діалоги будуть займати ледь не половину проходження гри. Повне проходження, до речі, займатиме понад 400 годин.

Реліз Fallout 4 відбудеться 10 листопада для ПК і сучасних консолей.


Приєднуйтесь! Ще більше коротких, але цікавих новин в нашій групі VK: vk.com/playua


Вам це може сподобатись

Приєднуйся до обговорення →
  • Didok

    омг, нашо стільки тих дурних діалогів….

  • Aken Bosch

    Мені хтось може пояснити, для чого?
    Краще б ці гроші пішли на ловіння багів, а то випустять ще один продукт який по сирості не поступатиметься Скайриму, а може навіть і Юніті. А потім фанати будуть випускати патчі.

  • Богдан Гончар

    це, мабудь, для старшого покоління. Для тих,хто в текстовики грав-грав…грав-грав.. а тут раз тобі, Дьябло вишов. Бабах! і Елдер Скролс вилізли))) тудух! Фолаут є. Поєднання “кучі тєкста” з з срільбою і виживалкою- то(я так думаю) для охоплення більшої аудиторії) це як Сіріоз Сем 2. В мене вся сім”я його пройшла(крім бабусі-в неї комп то пилосос)

  • Mikots

    Тут не обов’язково йдеться про полотнища а-ля Planescape: Torment. Значно ймовірніше у випадку з Bethesda, НМД, що тисячі і тисячі рядків тексту означають більшу їх різноманітність (і може навіть меншу повторюваність) — що буде приємно і найменшеньким. Якщо вони, звісно, вміють читати взагалі :) Бо гра тоді буде цікавішою і виглядатиме менш штучною. Це як із квестами: однакові “принеси мені черпак із сусіднього села”, які повторюються по десять разів — або ж, скажімо, у трьох випадках із десяти черпак насправді є древньою реліквією раси ТутанХамонів, ще в трьох принести треба “голову прекрасного принца”, і, скажімо, чотири випадки пропонують гравцеві навпаки віднести той клятий черпак подалі і закопати поглибше, бо він, зараза така, застрибує в людські каструлі і розхляпує борщ! Різноманітність же!