Fallout 4 жертвує графікою заради… цікавості

fallout_4_e3_2015_20

Ажіотаж навколо Fallout 4  не вщухає, і все більше людей сперечаються щодо різних аспектів гри, але найбільш суперечливою темою є графіка гри. Багато людей обурені тим, що в 2015 році Bethesda покладе на прилавки гру зі застарілою графікою, коли інші ігри демонструють надреалістичну картинку. Увесь цей шум дістав одного з працівників Bethesda Піта Гайнса, він заявив, що Fallout 4 жертвує красивою картинкою лише через те що команда хоче досконально проробити ґеймплейні особливості гри і наповнити світ так, щоб гравцеві не хотілося його покидати. Також Піт заявив:

Усе що ми робимо — це баланс. Ми могли б зробити найкрасивішу гру в історії, але ми вирішили змінити пріоритети, щоби мати можливість створити досконалий ігровий світ.

Пан Гайнс додав, що жодна гра в світі не може надати подібної інтерактивності і деталізованості оточнення, як це робить Fallout 4.


Приєднуйтесь! Ще більше коротких, але цікавих новин в нашій групі VK: vk.com/playua


Вам це може сподобатись

Приєднуйся до обговорення →
  • Reveta

    Головне слово, могла!
    CD project сказали те саме і, що з того…
    Вони навіть палітру нормальну не дали(
    А відкритий світ пустий… Ви не подумайте,
    я не графодрочер, але від Відьмака я
    очікував більшого і не хочу, щоб таке ж було з фалаут…

    • Dmytro92

      Згоден, мені на графіку в відьмаку теж накласти, але світ в ньому просто не відчувається реальним, так місцями все прекрасно, але ця дивна палітра, якась “крива” вода, і загалом світ, мені просто не дуже комфортно перебувати в тому світі. Якби вони подбали про художню складову, а не технологічну, то було б краще. Завжди згадую Ітана Картера, оце саме те що треба називати графоном.

      • Ігор Кузь

        До речі його зараз кладуть на рельки четвертого анріл двигуна.

      • Reveta

        Встанови мод на палітру… Він не їсть ресурсів, займає пару мб, а палітра міняється кардинально… Повір варте того… Гра отримує реальний колір… Жаль, що не можга вернути палітру з 2 частини(

        • Dmytro92

          Підскажи як мод називається

  • I ❤ UA

    Нічого, модери свою справу зроблять.

    • Imp_from_DOOM

      Ванга предсказала: мод “Framerate Decreaser” будет самым популярным, хоть он и будет с посредственной графикой.

  • Bo

    “Ми могли б зробити найкрасивішу гру в історії” але ми не можемо)

  • Весь секрет в тому, що розробники (скажу словами Олекси) – “ліниві сраки”!
    Вони просто роблять іграшки для консолей, потім їх безбожно портують на ПК (годуючи гравців шикарними рендерами нібито “ігрові скріншоти”) і в результаті релізиться гра з графікою рівня2010-го року.
    Стає очевидним така закономірність:
    – якщо іграшка мультиплатформна, то не очікуйте від неї божественного графону.

    • Bo

      Вони швидше жадібні сраки. Ніхто не заважав випустити потужніші консолі, на радість геймерам і на користь науки та прогресу. Але ж маркетинг (найпідступніше з усіх шахрайств). От і доведеться тепер ще кілька років слухати про різні “ми могли б”, замість графіки.

    • Dmytro92

      Розробники з легкістю могли б зробити графіку рівня синематиків, але діло в тому що таку графіку потягне не дуже то й багато систем. А коли тобі на розробку потрібно мільйони доларів, то тобі не захочеться втрачати велику кількість людей (покупців) з слабшими конфігураціями системи, тільки заради того шоб була трошки краща картинка. Такшо всі ці розмови просто пшик, треба жерти те шо дають інакше якшо бути примхливим то можна й з голоду вмерти. Я досих пір граю ретро ігри які виходили ще на game cube і не жаліюсь на тамтешню графіку.

      • Andriy

        Тоді хорошим варіантом залишається надати користувачу розширені налаштування якості відображення, як це зробили Blizzard. Як на мене, у грі все ж повинна бути максимальна різниця між Very Low i Ultra

      • Bo

        Можна просто не купляти лайно. Як варіант. Третій фолаут в плані графіки був жахливим. Навіть не стільки справа в графіці, як у стилістиці чи хз як це назвати. Сприймався він важко. Страшним був як ядерна війна) Це звичайно суб”єктивні враження, але не всім до вподоби грати в гру яка візуально не сприймається, переконуючи і вмовляючи себе:”Почекай-но. Зараз-зара. треба трохи звикнути до цього лайна”) А саме так я у нього грав. Навіть взяти до порівняння першу готику. Там квадрати здавалося б ще ті, але гра сприймається дуже класно, а місцями навіть красиво. Коротше, не пам”ятаю хто сказав але третій фолаут це гра яка спекулює на репутації попередніх частин. Від четвертого я теж особливо нічого не чекаю. Але хотілося б щоб здивували)

  • Пробачте мене, прихальники Fallout, але попередній Fallout3 я закинув саме через убогу графіку. Тобто на момент релізу гри графіка вже була огидною, відбивала все бажання грати. І причина в тому, що Fallout3 також “заточили” під консолі минулої ґенерації!

    Боюся, що ситуація з 4-м повториться…(
    не вірте скріншотам і трейлерам, дуже часто це “яскрава обгортка посереднього продукту”.

    • Артем

      Люди грають у Fallout не для того, щоб побачити графон.

  • Strange SiMoN

    І чому люди вчепились до графіки? З якого боку не подивлюсь, вважаю, що такий графон грі підходить.

  • Traveler

    Всі дбають про $, хай тоді витягує гра внутрішнім світом і сюжетом :)

  • Andriy

    Не хочу цього визнавати, але Фоллаут вже зовсім не те . І діло не в графіці. Починаючи з третьої частини у грі залишились лише назви, все інше змінилось. І не в кращу сторону.