BioShock

Обираємо перевидання року | PUGA 2016

Хороші ігри не старіють, просто часом їм потрібні косметичні зміни. Цей рік був щедрий на ремастери на будь-який колір і смак. Тут вам і стретегії і шутери і чого тільки немає. Вибір ремастерів доволі багатий, тож все обдумайте й обирайте найкраще старе-нове цього року. Також...

Array

Стрім BioShock | ЗАПИС

Будьте такі ласкаві поринути разом з нами у нетрі підводного міста. Міста, де зібралися найвидатніші представники людства, далекі від політики й пересудів. Міста, де творчіcть не обмежена цензурою, а людина — мораллю. Міста, де рожеві мрії одного ідеаліста зрештою поцілували бетонну стіну реальності. Міста, де зрештою, всі стали...

Array

PlayNews #248 — Overwatch, BioShock: The Collection…

Із нашого щотижневика PlayNews, який виходить вже четвертий рік поспіль, ви довідаєтеся про найважливіші події і явища зі світу відеоігор. Коротко, змістовно, компетентно, професійно, адже PlayUA — щирий порадник ґеймера. Над програмою працювали: Оксана Зорка, Олег Куліков, Богдан Зіновий, Михайло Петрунів. Мобільний додаток PlayUA.mini | Придбати футболку...

Array

Творець BioShock працює над інтерактивним фільмом за мотивами «The Twilight Zone»

Творець серії BioShock, Кен Левін, на порталі Wired повідомив що наступним його проектом стане інтерактивний фільм за мотивами американського науково-фантастичного серіалу 1959 року «Сутінкова зона» (The Twilight Zone). За його словами, він працюватиме над тим, аби фільм був максимально інтерактивним, аби кожен вибір глядача мав незворотній...

Array

Серія Bioshock буде жити

Чутки, що серія Bioshock померла разом з Irrational Games, ще зовсім нещодавно заполонили мережу, але, на щастя, серія комерційно успішна, тому помирати їй ще рано. На нещодавній конференції Technology, Media, & Telecom, президент компанії 2K Штраус Зельник заявив, що франчайз Bioshock залишається вкрай важливим для...

Array

Інтро BioShock відтворено у CryEngine 3

Художник Gametime нещодавно опублікував нове відео свого проекту в CryEngine? присвяченого BioShock. Він повністю відтворив вступну сцену першої частини гри, коли гравець, після авіакатастрофи, потрапляє до підводного міста Захват (Rapture). BioShock вийшла в 2007 році і використовувала сильно модифіковану версію Unreal Engine 2.5. А цей проект використовує CryEngine 3.5.8,...

Array

Підсумки року — Роман Береговий

2014 рік вже минув, але враження від нього ще довго майорітимуть на обрії моєї свідомості. У цьому році я радів зародженню нових тайтлів та тріумфальному поверненню/переродженню старих. Отож, після того, як своїми враженнями поділились Олекса Мельник і Юра Лупул, прийшов час і мені поділитись враженнями від минулого календарного року. Я довго...

Array