Overwatch

PlayNews #275 — Deus Ex, DiRT 4…

Із нашого щотижневика PlayNews, який виходить вже п’ятий рік поспіль, ви довідаєтеся про найважливіші події і явища зі світу відеоігор. Коротко, змістовно, компетентно, професійно, адже PlayUA — щирий порадник ґеймера. Над програмою працювали: Олег Куліков, Богдан Зіновий, Михайло Петрунів. Мобільний додаток PlayUA.mini | Придбати футболку з логотипом...

Array

PlayNews #273 — Steam, GeForce Now…

Із нашого щотижневика PlayNews, який виходить вже п’ятий рік поспіль, ви довідаєтеся про найважливіші події і явища зі світу відеоігор. Коротко, змістовно, компетентно, професійно, адже PlayUA — щирий порадник ґеймера. Над програмою працювали: Олег Куліков, Богдан Зіновий, Михайло Петрунів. Мобільний додаток PlayUA.mini | Придбати футболку з логотипом...

Array

Нова мапа Overwatch «Оаза» доступна для гри

Свіжа мапа «Оаза», тестування якої тривало більше місяця, учора вночі стала офіційно доступною для всіх. Мапа, створена для режиму «Контроль», перенесе вас у місто посеред Аравійського півострова. «Оаза» має три контрольні точки та платформи для стрибків, що дозволять здійматися у повітря та сіяти хаос вже...

Array

Обираємо гру року | PUGA 2016

Ну ось ми й підібралися до найважливішої номінації. Котра гра цього заслуговує звання найпередовішої? Який проект став новим словом у ігротворенні? Хто заслуговує потрапити до зали слави інтенрактивних розваг? Час обирати. Вказані номінанти — найпопулярніші ігри з інших номінацій. Втім, якщо вашого обранця серед них...

Array

PlayNews #271 — Overwatch, The Darkest Dungeon…

Із нашого щотижневика PlayNews, який виходить вже п’ятий рік поспіль, ви довідаєтеся про найважливіші події і явища зі світу відеоігор. Коротко, змістовно, компетентно, професійно, адже PlayUA — щирий порадник ґеймера. Над програмою працювали: Оксана Зорка, Олег Куліков, Богдан Зіновий, Михайло Петрунів. Мобільний додаток PlayUA.mini | Придбати футболку...

Array

Обираємо ігровий момент року | PUGA 2016

Чому ми граємо в ігри? Хтось хоче позмагатися з іншими, хтось бажає виклику, когось втішає постійна прогресія, хтось хоче втілити свої творчі задуми, а ще хтось просто насолоджується картинкою чи історією. Чим би хто не керувався, ми завжди цінуємо, коли гра дарує нам позитивні емоції...

Array

Обираємо художнє оформлення року | PUGA 2016

Серед сотень ігор, реліз яких відбувся цього року, безліч схожих одна на одну забавок. Та лише декілька десятків із них наповнені чимось справді вражаючим — неповторним художнім оформленням, від якого хочеться облизувати кожен піксель на моніторі. Такі ігри можуть мати не найліпший сюжет, ігролад або...

Array

Обираємо музичне оформлення року | PUGA 2016

Є така думка, що хороший саундтрек може зробити навіть з посередньої гри — цукерку. Музичний супровід — та складова, яка довершує і трансформує картинки на моніторах у щось більше, у щось, що зачіпає внутрішні струни і викликає емоції, які дозволяють повністю зануритись у вигаданий світ....

Array

Обираємо лиходія року | PUGA 2016

Якби не вони, благородні герої залишилися би без роботи. Якби не їхні вибрики, нам не було би що долати в іграх. Харцизи, паскуди, мерзотники, негідники, гади, супостати, плюгавці, барбоси, нечестивці, бусурмани, фанатики і корпоративні свині — ось проти кого нам доводилося змагатися цього року. Але...

Array

Обираємо героя року | PUGA 2016

Поки ви сидите перед монітором чи розгляглися на дивані з ґеймпадом в руках, вони долають поганців, подорожують у найнебезпечніші закутки планети, повстають проти системи і стоять у крутих позах на обкладинках дисків. Старі улюбленці повернулися з новими силами, однак їм у спину дихає когорта цілком...

Array