Графіка майбутнього від Square Enix

Компанія Square Enix на конференції Build 2015, що проходила в Сан-Франциско, показала нове техно-демо свого рушія Luminous. Демо було запущене на PC з 4 Nvidia GTX Titan та працювало з DirectX 12. Текстури в роздільності 8К у реальному часі виглядають неймовірно. Особливо виділяється дуже реалістичне волосся героїні.

Нагадуємо, що перша гра, яка буде працювати на рушії Luminous це Final Fantasy XV, котра вийде в 2016 році.


Приєднуйтесь! Ще більше коротких, але цікавих новин в нашій групі VK: vk.com/playua


Вам це може сподобатись

Приєднуйся до обговорення →
  • Mantikor

    Ха. Ще б у японців волосся в іграх було не реалістичне, їх же ж засміють.

  • Олександр Xray_StyleZ Величко

    4 Nvidia GTX Titan? Ні, ну нормально…

  • rdifb0

    Чому графіка майбутнього така мильна? Аж око ріже.

    • Вова Собко

      Вони стараються передати явище фокуса оптичного приймача (ока, об’єктива тощо)

  • S1x_UA

    4 Титани, DX12 і в результаті це?? Order 1886 виглядає привабливіше і без DX12 та 4 Титанів, та й Ryse здається теж гарніший. https://www.youtube.com/watch?v=pCKJ3b0keD0

    • Вова Собко

      Не бачу що тут гарнішого? Стильніше та цікавіше? Так. Але не реалістичніше

      • S1x_UA

        Не реалістичніше? Волосся не так розхитується чи тканина не така? ну коли ці не підходять то можливо це вже буде і реалістичніше і гарніше https://www.youtube.com/watch?v=Ow2cL-pp6p8 тут і волосся гарно виглядає і регланчик намокає та брудниться

        • “Волосся не так розхитується чи тканина не така?”
          1- до чого тут фізика? О_о
          2- “тканина” О_о(!) що ти несеш?!
          3- “тут і волосся гарно виглядає і регланчик намокає та брудниться” *EpicFacepalm*
          все зрозуміло, можеш не відповідати -_-

          • S1x_UA

            а я відповім, мене запитали про реалістичність і я відповідаю. Це буде довго, але дивись є таке явище як вітер, ти можеш його відчути на вулиці й навіть вдома (уяви собі) стоячи на протязі, так от воно присутнє навіть у іграх, все запрограмовано так, що коли той створений вітер взаємодіє з персонажем у нього рухається волосся (приклад цього ти можеш побачити з 0:32 на відео, що розташовано вище) отже маємо таке фізичне явище, як вітер, що взаємодіє з волоссям, але я й досі не розумію суть твого коментаря, бо окремо фізику я не зачепав.
            Далі, “”тканина” О_о(!) що ти несеш?! “, пробач, але я не дуже зрозумів, що ти мав на увазі, а я ніс про тканину та її взаємодію з іншими об’єктами і власне її вигляд(не те який стильний піджачок у бороданів, а те, як він виглядає, немов справжній.)
            І ось фінал, “тут і волосся гарно виглядає і регланчик намокає та брудниться” *EpicFacepalm*
            все зрозуміло, можеш не відповідати -_-” коли чувак спускається на дупі по горі, а після цього у нього вся спина в багнюці – це дуже офігезно і реалістично виглядає, а про волосся та вітер я вже писав, щоправда у Дрейка не таке довге волосся, як у Лари Крофт, але бачити його хитання доволі цікаво, додає атмосфери. Сподіваюсь, що не дуже засмутив тебе відповівши на твій коментар.

          • “…отже маємо таке фізичне явище, як вітер, що взаємодіє з волоссям, але я й досі не розумію суть твого коментаря, бо окремо фізику я не зачепав” -_- .. але ж тут ні про що крім фізики й не написано О_о
            під реалістичною графікою прийнято вважати картинку, а не фізику. це зовсім різні речі. реалістична графіка – це картинка, яка має схожість з оптичними кадрами знятих навіть на звичайну камеру. а взаємодія – це вже фізика. вітер, який ти й наводив прикладом. або ж “коли чувак спускається на дупі по горі, а після цього у нього вся спина в багнюці – це дуже офігезно і реалістично виглядає” (да це й не є чимось новим. не розумію, чому тебе це так вражає О_о)
            п.с.: щодо “тканини” – в самій грі немає такого поняття. це бутерброт з полігонів і текстур.

          • S1x_UA

            1) “1- до чого тут фізика? О_о ” – я думав ти питаєш до чого фізика у розхитуванні волосся.

            2) Мені сказали, що кадри з Ryse та Order 1886 виглядають не так реалістично, як демо, я запитав чому? A далі навів приклад більш реалістичної картинки. Слово графіка там і не вживалось, йшлось про реалістичність побаченого.

            3) От хтось преться від запаху бензину, а я від багнюки на спині персонажів.

            4) Тканина – “cloth”. Це не тільки полігони і текстури. https://www.youtube.com/watch?v=uTOELBNBt04

          • 1) “1- до чого тут фізика? О_о ” – я думав ти питаєш до чого фізика у розхитуванні волосся.
            – розхитування волосся – це фізика.

            2) Мені сказали, що кадри з Ryse та Order 1886 виглядають не так реалістично, як демо, я запитав чому? A далі навів приклад більш реалістичної картинки. Слово графіка там і не вживалось, йшлось про реалістичність побаченого.
            -“приклад більш реалістичної картинки”? так чому ти тоді це трикляте розхитування причепив, якщо говориш про фрейм.
            “Слово графіка там і не вживалось, йшлось про реалістичність побаченого.” – після цього, я зрозумів, що сперечатися з тобою взагалі не має сенсу, але все-таки спитаю – що таке графіка, в твоєму розумінні?

            4) Тканина – “cloth”. Це не тільки полігони і текстури.
            *facepalm* удачі

          • S1x_UA

            1) Бляха ти прикалуєшся вже чи що?
            2) WTF??!? Волосся хитається – реалістично – як у реальному житті!
            3) Ти мені втираєш блін “графіка графіка графіка” я з самого початку казав про реалістичність показангого: колихання пір’я, вигляд зачіски, взаємодія моделі персонажу з одягом, вигляд самої моделі.
            Я просто не розумію суть твого першого коментаря, я не розумію нащо він…
            Блін от чесно впереше бачу такого, щоб мене вибісив нереально простими коментарями і слівцями типу “*facepalm* удачі”, “*EpicFacepalm*”, є люди, які ж нормально намагаються пояснити, коли це доречно, і звертають на вірний шлях, а тут такий негативний персонаж намалювався. Давай щасти і бувай.

          • 1) Волосся розхитується під дією сили. Тобто, це фізика.

            2)”A далі навів приклад більш реалістичної картинки” – знову тебе запитую: що таке по твоєму графіка? “приклад більш реалістичної картинки”? то чому ти мені наводиш приклад реалістичнішої фізики?!!!!!! (ще раз подивись пункт 1)

            3) повернемося до твоєї “тканини”: Тканина – “cloth”. Це не тільки полігони і текстури.

            тепер в мене нове питання: ти знаєш ЩО ТАКЕ CLOTH?!! ТИ ЗНАЄШ, ЩО ВОНО ОЗНАЧАЄ?! Я ТЕБЕ НЕ ПРОШУ ПЕРЕКЛАСТИ СЛОВО!! Я ПИТАЮ В ТЕБЕ ЗНАЧЕННЯ ЦЬОГО АРГУМЕНТУ В 3Д МОДЕЛЮВАННІ!!!!!!!!!!

  • все це байка з довигим і нудним закіченням…
    нові “паст-ген” консолі знову гальмуватимуть індустрію нових графічних рушіїв, як це було з минулим поколінням консолей (4-5 років консервації), тому “зберігайте спокій і займайтесь своїми справами”
    п.с.
    так, реальність завжди жорстока

  • sixshooter

    Прикольно японці демонструють стару технологію як щось нове. Розвиток мусить йти шляхом оптимізації існуючих технологій і створенням нових алгоритмів розрахунку графіки. Якщо цей рівень якості і стане протягом років 5-8 інгейм графікою, а не CGI, то для нього явно не треба буде 4 титани, будуь вже інші відеокарти, які будуть малювати все набагато швидше.