Hand of Fate — релізний трейлер

Учора відбувся реліз приголомшливо оригінальної Hand of Fate, тож можемо, гм-хм, насолодитися трейлером забавки. Ролик, може і не вражає, але ви точно ще ніколи не гралися у настільний картково-колекційний екшн-роґалик з елементами RPG. Просто спробуйте осягнути велич задуму збирання колоди карт, які потім втілюються у повноцінне 3D в реальному часі і замість кидання кубиків у настільній ролівці, ви махаєте мечем чи сокирою та вбиваєте ворогів.

Гра доступна в Steam за зниженою вартістю в $11,99. Також Hand of Fate вийшла для PS4 та XO.


Приєднуйтесь! Ще більше коротких, але цікавих новин в нашій групі VK: vk.com/playua


Вам це може сподобатись

Приєднуйся до обговорення →
  • Ех, сюди б, боївку з Dark Souls і я гадаю грі тоді не було б ціни.
    Картковий хардкор та хардкорна боївка було б супер, я так гадаю.

    • Не грав у Dark Souls, але здається, тут бої значно швидші і коротші. Механіка бою така, що викрутитися можна навіть з мінімальним спорядженням чи взагалі без нього. Все залежить від спритності і реакції гравця. Треба вчасно відскакувати, перекочуватися, блокувати удари та застосовувати контратаки. А спорядження (витягнуті завчасно карти) лише зменшує ризик загинути від одного удару.

      • Yuriy Hrabets

        Олекса, ти якраз і описав всі умови для виживання в Dark Souls. Я з мечем, який можна дістати практично на самому початку, проходив всю гру.
        А в цьому трейлері я не помітив перекатів чи відскакування. Хоча в цю гру я не грав, тож довірюсь твоїм словам.

        • Ось тут мої перші враження, ще коли вона з’явилася у EA: http://playua.net/pershi-vrazhennya-hand-of-fate/

          Не пам’ятаю чи у видиві є перекати і ухиляння від ударів. Але я проходив кілька босів у грі саме завдяки вправному комбінуванню цих можливостей. Без них гра дуже жорстока і безкомпромісна до гравця. Помер — починай гру наново.

          • Це дуже все круто, що ти описав. Просто те, що я побачив по відео з геймплею дали мені враження, що там начібто боївка на рівні слешерів 2004 року.