Ігрочайники 04 — Про стосунки, любощі, злягання

У нових Ігрочайниках нині поговоримо про стосунки, любощі і злягання в іграх та The Game Awards. Запрошений експерт — засновниця і редактор Kitchen Riots  Каріна Лавушкіна.

Ігрочайники 04 — Про стосунки, любощі, злягання


Завантажити

Слухати Ігрочайники 04 в iTunes

Ігрочайники — це єдиний у світі подкаст про те, як гратися в ігри без єдиного слова про те, як гратися в ігри. Лише абсолютно непотрібні поради. Слухайте на свій страх і ризик. І у своє задоволення. Ігрочайники виходитимуть відповідно до накопичення у нас досвіду.


Приєднуйтесь! Ще більше коротких, але цікавих новин в нашій групі VK: vk.com/playua


Вам це може сподобатись

Приєднуйся до обговорення →
  • Дякую за плеєр

  • andriy_007

    у мене таке питання, вам не здається чи сайт трошки не дописаний, може в мене велика критика, але щось не вистачає, чого хз :|

    • Дописати завжди щось можна, але функціонал наче весь. Невідомо чого вам не вистачає, але якщо придумаєте то кажіть, ми подумаємо над реалізацією

      • Timur Suleimanov

        в мене на головній якщо відразу після завантаження натиснути на іконку статті, то вона не завантажиться. треба зачекати і потім натиснути.

    • Да, многое из запланированного не реализовано, но возможно будет реализовано позже :)
      Но в целом – есть все, что нужно

      • Guest

        кажу зразу, мені або здається або анімації переходу трохи лагають? або в мене комп гівно

  • Роман Годішевський

    Дякую за подкаст було дуже цікаво. Маю таке питання, як , на вашу думку, краще подавати сюжет в іграх, через кат-сцени, чи діалоги (в яких ми можемо вибирати репліки)?

    • Vurfen

      Краще через кат-сцени, або сінематик тому, що при перегляді сцени в тебе йде більше поглиблення в сюжетну подію + ти в самій сцені зможеш зробити якісь дії героїв чи то буде бійка або втеча від монстрів тощо.

      • Mikots

        Тобто як “+ ти в самій сцені зможеш зробити якісь дії героїв чи то буде бійка або втеча від монстрів тощо” у кат-сценах? Там якраз впливу гравця немає і все вирішено за нього заздалегідь. Чи йдеться про QTE?
        (А взагалі думаю, що постановка питання не правильна — кат-сцени, діалоги або їх суміш можуть бути однаково ефективними для подачі сюжету залежно від кожного конкретного випадку і того, як окремий епізод має впливати на гравця.)

        • Роман Годішевський

          Погоджуюся, що суміш кат-сцен і діалогів це найкращий варіант, але деякі ігри вибирають якийсь один шлях, наприклад Castlevania Lords of Shadow подає сюжет через кат-сцени і це дуже добре в неї виходить, а в останній Divinity сюжет подається через діалоги. Я чому і запитав як краще ,бо і там і там все добре з подачою.

          • Mikots

            От я якраз і кажу, що немає однозначного вибору, а все залежить від гри і від того, якого ефекту хочуть добитись розробники. От до Castlevania приклався Хідео Коджіма, який любить кат-сцени, кінематографічність і взагалі колись хотів стати кінорежисером. Там акцент на драму. А Divinity — це правильна олдскульна RPG із купою свободи і можливостей для відігравання ролі. Вона більше концентрується на ігроладі і на тому, щоб дати гравцеві робити те, що він захоче і так, як захоче.
            Обидві гри прекрасні, але дуже різні. Особисто мені вистачило півгодини у Castlevania Lords of Shadow, щоб зрозуміти, що то не для мене. Бо хотів щось типу Devil May Cry 3 або ж 4 (де теж купу кат-сцен, але не аж так), а отримав співвідношення кіна до ґеймплею мало не 1:1.
            (Тому, до речі, і Metal Gear Solid не дуже чекаю — думаю, там буде купа-купа неінтерактивного відео. І хочу помилятись.)

          • Роман Годішевський

            Тобто можемо прийти до висновку, що не важливо яким саме способом подають сюжет, а з якого місця ростуть руки у розробників)

          • Vurfen

            на мою думку тут все йдеться як розробник хоче подати сюжет, якщо ухил йде більше на сюжет то кат-сцен приділятимуть більше уваги, а якщо гра більше від механіки то уваги буде менше. Але все залежить від розробника та його бачення.

          • Роман Годішевський

            Ще можна сказати, що для RPG краще підходить подача сюжету через діалоги, а наприклад для шутерів, слешерів краще будуть кат-сцени, як гадаєте?

          • Vurfen

            це вирішує розробник)

  • Vurfen

    Дякую за подкаст вийшов дуже файний

  • Міша

    Бо не всі можуть дозволити купити собі ігру,а летсплей бесплатно

  • fenix2034

    Дякую за випуск!

  • Tony Lain

    Схоже Юра фанат Юбіків як і я )

  • Tony Lain

    Prince of Persia 2008 – як на мене найкраща романтична лінія в іграх між Принцем і Елікою з відкритим фіналом.

  • Tony Lain

    І що до MP, він відчуває себе винним за смерть своєї сім”ї і його шлях у двох частинах гри – це шлях до спокути. Але це не робить його справжнім вбивцею дружини і доньки.

  • Богдан Бурда

    поставте якусь музичку на фон

  • jaguar_arx

    з приводу номінацій на геймавардс , серед більш менш рівних ігор нагороди отримують ті що найсвіжіші у пам’яті, тобто ті що щойно вийшли. Саме цим обумовлені перемоги кодавра і драгонейджа зокрема.

    • Ggen

      повністю згоден, організаторам набагато легше грати на відчуттях, ще сіжих спогадах гравців, важче з іграми, що вийшли на початку року, нехай якими б гарними і захоплюючими вони не були.

  • Мабуть, там, де ішлося про номінацію Games For Change, малося на увазі “Ігри заради змін” чи щось на кшталт того. Тобто ігри, які своїм існуванням роблять якусь важливу справу для суспільства, щось змінюють тощо.

  • Hedera helix

    Каріна проходила Mass Effect Шепардом-чоловіком – що ж, її вибір. А я проходила ці ігри жіночими персонажами. Роман з Гаррусом Вакаріаном… Може, я якось неправильно реагую, але це було більше смішно, ніж романтично. Інша дівчина крутила з Тейном: смертельно хворий, майстерний в бою, син вже дорослий – ну що ще треба для кохання? А фінал викликав посмішку (ні, я точно неправильно реагую)… Одним словом: Кайден назавжди!
    Якщо випробування Джеймса Веги пройдуть так само весело, доведеться переводити Шепардів під веселкові прапори. Добре, хоч третій з моїх персонажів – чоловічої статі. Вердикт: я і “романтика” BioWare — несумісні. :D