Коджіма порівняв рушій Death Stranding з ракетою

Сьогодні японський геній Хідео Коджіма поділився у Твіттері своїми міркуваннями щодо рушія Death Stranding Decima. Хідео порівняв його з ракетою, а розробку ігор — з космічною гонкою.

Змагання з освоєння космосу скінчилося разом з Холодною війною. Через різке подорожчання розробок у цьому напрямку обʼєм інвестицій в Землю було збільшено, а програму Спейс Шаттл зупинено.

Я завжди хотів опинитися на Місяці, але зустрів партизанів, що задумали летіти аж на Марс. Ми вирішили зробити ракету, реформувавши їхній двигун. І тепер він дозволяє нам дістатися не лише Марса, але і Юпітера.

Також Коджіма продемонстрував рендери переговірної кімнати Kojima Production, 3D-сцени, в рамках якої розгорталися події тизеру гри та моделі.

Уперше Хідео Коджіма розповів про рушій свого нового проекту під час PlayStation Experience 2016.

Уперше Хідео Коджіма розповів про рушій свого нового проекту під час PlayStation Experience 2016.


Приєднуйтесь! Ще більше коротких, але цікавих новин у нашій групі Facebook: fb.com/PlayUA.games


Вам це може сподобатись

Приєднуйся до обговорення →
  • Михайло

    Не зовсім вдале порівняння.

    • Feodot Taran

      Людина передавала Свої, переживання та відчуття стосовно того. Тож вона надала порівняння своїх емоцій, що до роботи над рушієм, а не порівнювала рушій з ракетою.

      • Михайло

        Ніхто цього і не заперечує, але можна було придумати щось більш підходяще.

  • sixshooter

    Якість статичного зображення чи демки це не показник крутості рушію. Source живіший за всіх живих і без графонію, напраклад. Як він буде обслуговувати геймплей, як він буде оптимізований, це інше питання. А тут лірика, та й все