Konami. Проблеми продовжуються

Схоже проблеми японського гіганта ігробудівництва Konami більші, ніж ми думали. Втратою творця серії Metal Gear Хідео Коджіми проблеми корпорації не завершилися. Мережею ширяться чутки, що Konami призупиняє розробку всіх ААА проектів на консолі і ПК за виключенням серії футбольних симуляторів Pro Evolution Soccer. Про це вже пишуть Eurogamer, французький Gameblog та інші західні видання.

2000px-Konami.svg

Опираючись на їх інформацію, компанію покинув також технологічний директор Жуль’єн Мерсерон. Причиною стало його не задоволення політикою компанії щодо відходу від консольного ринку задля збільшення своєї присутності на мобільному.

Окрім зарелізеного на тижні PES 2016, якість ПК порту якого просто жахлива (гра портована з консолей минулого покоління), Konami очікують на реліз онлайн складової Metal Gear Solid V та, вочевидь, використають ліцензію на торгову марку Euro 2016. Що буде після цих релізів невідомо. Можливо японці продовжать виробництво дорогих ААА проектів, а можливо націляться тільки на мобільні платформи. Як це в’яжеться з заявами ігроробів про те, що Phantom Pain буде не останньою Metal Gear, навіть попри втрату Коджіми — не ясно…

Я, до слова, не розумію чим керуються боси корпорації, адже одна тільки серія Metal Gear окупилася декілька разів і кожна нова гра серії ставала бестселлером та системселлером PlayStation. І тут раптом вирішується урізати фінансування п’ятої частини, на яку вже було витрачено близько $80 млн, внаслідок чого гра втрачає цілу заключну главу.

Як передає той же Eurogamer, японські блоґери стали постити багато витоків з Konami, де працівники починають бити тривогу в нерозумінні ситуації. Що з цього всього потоку випливе? Зачекаємо, побачимо…

kojima


Приєднуйтесь! Ще більше коротких, але цікавих новин в нашій групі VK: vk.com/playua


Вам це може сподобатись

Приєднуйся до обговорення →
  • Yuriy Burda

    >> Я, до слова, не розумію чим керуються боси корпорації, адже одна тільки серія Metal Gear окупилася декілька разів і кожна нова гра серії ставала бестселлером

    Тут все не так просто. Якщо гра для мобілочок заробить з продажів в 2 рази більше за витрати на розробку і її можна зробити за рік, а метал гір наприклад дасть втрічі більше за вкладені гроші, але на розробку требя п’ять років, то мобілочки набагато вигідніше робити.
    Числа взято зі стелі, само собою.

    А Коджіма, я так зрозумів, любитель затягувати розробку заради якості гри, що може бути для Конамі тупо не вигідно.

    Інша справа що на мобільному ринку теж не все так добре…

  • Interzeroid

    ” Можливо японці продовжать виробництво дорогих ААА проектів, а можливо націляться тільки на мобільні платформи. Як це в’яжеться з заявами ігроробів про те, що Phantom Pain буде не останньою Metal Gear, навіть попри втрату Коджіми — не ясно…”
    Насправді все просто. Metal Gear Mobile.

  • Imp_from_DOOM

    ААА-рынок для “тяжёлых” платформ – бизнес рисковый. Гораздо спокойнее косить лавэ на мобильном рынке – быстро и по чуть-чуть.
    Вангую: жадность фраера сгубила.

  • sixshooter

    Я звичнайно не експерт, але можу припустити що зараз ринок іграшок подорожчав, бюджети крутих іграшок дорівнюють бюджетам крутих кінострічок. Плюс розробка на 2-3 різні платформи

    • Aken Bosch

      Так, але якщо зробити гру з совістю, то видатки запросто перекриваються.

      • sixshooter

        Я про те, що у таких умовах у компаніям треба робити менше невлучних пострілів у ціль. Один-два промахи, і ти банкрут. Ну або треба сідати на коника і робити конвеер, як юбі.

        • З франчайзами, які є у Конамі, неможливо промахнутися… MGS, Silent Hill, Castlevania, PES.

          Але схоже там все буде гаразд, сьогодні вранці проскакувала інфа, що вони не йдуть з ринку ААА і все таке…

  • Steelwing_Twelve

    Конамі потихеньку перетворюється на ЕА,казав я десь місяць тому.

    дивлячись на те,що вони останнім часом витворяють,щось вони витворяють цікавіше за ЕА в плані вивертів
    сподіваємось,що їх поштирить і відпустить,бо так не можна