Life is Strange 2 підтверджено!

life is stranhe in

Ален Дамасіо — співзасновник студії DONTNOD, яка відповідальна за такі проекти як Remember Me та Life is Strange, дав інтерв’ю французському інтернет-журналу Alchimy. Серед тамтешньої стіни тексту є один рядок, який тішить настільки, що хочеться взяти гітару і зіграти трек гурту Local NativesMt. Washington. Чому? Тому, що найкращий епізодичний ігровий серіал 2015-го року матиме продовження!

Дозвольте процитувати пана Дамасіо:

Я працював над сценарієм Life is Strange, яка є розробкою нашої студії DONTNOD, а також згодом прийму участь у розробці Life is Strange 2.

quote

Повне інтерв’ю французською можна прочитати на сайті видання.

Читайте також

Усе, що ви могли проґавити під час Tokyo Game Show 2016

Вихід коробкового видання Life is Strange приніс добра усім

Анонсовано колекційне видання Life Is Strange

Огляд Life is Strange

Релізний трейлер Life is Strange готує нас до чогось захопливого

Дата виходу і трейлер четвертого епізоду Life is Strange

Ігрові серіали: крок уперед чи топтання на місці?

Відома дата релізу третього епізоду Life is Strange

  • *думки в голос*
    Цікаво, нова частина буде мати нові ігроладні фічі, чи обмежиться лише новою історією….
    Цікаво, ТеллТейл будуть розвиватись, чи в їхніх проектах нічого не зміниться…
    *кінець думок у голос*

    Якщо вже підтверджено офіційно, то чекатимемо на нову часину і побачимо, що з цього вийде

    • Oleh Kulikov

      Мала би і бути нова суперсила, бо перемотування часу — це така собі метафора, зумовлена ідеєю історії Макс.
      Тому здібність слід буде змінювати в першу чергу та підлаштувати її під образ нового чільного персонажа.

      • Я сподіваюсь, що вони (розробники) не підуть стежкою ТеллТейл. Я вірю в Донтнод.

      • Василь Терлецький

        Не знаю чи буде тобі інтересно знати, але Макс не зовсім перемотувала час. Вся історія побудована на теорії струн. Це пояснюється тим що вона змінює своє місце розташування після стрибка і відсутністю здивування оточуючих після цього, + можливість стрибати через фотографію та обмежений час “перемотки”. Світ не розвалиться від дій Макс, як ми бачимо вкінці все обходиться великим, але локальним штормом викликаним змінами в електромагнітному полі, як результат так званого “світіння”. І звісно існування кошмарних світів в 5-му епізоді теж легко пояснити теорією струн. І взагалі подорожі в минуле вважаються не можливими, або дуже неймовірними.

  • PaShKoMeTR

    шкода. як вже задовбали. зробили дойну корову і давай з неї останні соки вижимати.

    • угу, я забив на Life is Strange вже після 4-го сезону… А вони далі жмуть :(

      • >Серед тамтешньої стіни тексту є один рядок, який тішить настільки, що хочеться взяти гітару і зіграти трек гурту Local Natives – Mt. Washington. Чому? Тому, що найкращий епізодичний ігровий серіал 2015-го року матиме продовження!
        >тішить настільки, що хочеться взяти гітару і зіграти трек гурту Local Natives – Mt. Washington
        >угу, я забив на Life is Strange вже після 4-го сезону… А вони далі жмуть :(
        Щось не збігається

        • Сергій Гендис

          Прочитай ще раз:
          >угу, я забив на Life is Strange вже після 4-го сезону… А вони далі жмуть :(

          • І справді. Винен, моя неуважність. Випадково прочитав “після 4-го епізоду”

          • Сергій Гендис

            з ким не буває)

  • Dorian Silent

    Це справді шедевр.

  • Ілля Рибачук

    Будуть зовсім нові постаті та нова історія, тому говорити, що це “дойна корова” не є розумним.

    А гра чудова, хто не встиг зіграти – негайно купити.

Популярне