MGS V: The Phantom Pain більша за Skyrim?

FVVnD

Трой Бейкер, головний актор озвучки ігор сучасності, у нещодавному інтерв’ю Kinda Funny Games поділився враженням щодо озвучки довгоочікуваної Metal Gear Solid V: The Phantom Pain, у якій він виконав роль Оцелота. У розмові він висловив своє захоплення масштабами гри такими словами:

„Мені дуже хочеться побачити реакцію людей, коли вони розсмакують нову Metal Gear Solid. Мої враження від The Phantom Pain дуже позитивні, гра ідеально вписується в події квадрологіі. Подивимося, що скажуть люди. З мого погляду, це найбільша гра з тих, які я коли-небудь бачив. Вона настільки величезна, що Skyrim виглядає просто розвагою на кілька годин.“

Точних офіційних даних щодо розмірів ігрового світу і наповненості The Phantom Pain ще не було. Але, в будь-якому разі, Skyrim ще так ніхто не принижував. Побачимо, чи правдиві слова Тро(л)я.


Приєднуйтесь! Ще більше коротких, але цікавих новин в нашій групі VK: vk.com/playua


Вам це може сподобатись

Приєднуйся до обговорення →
  • PATRIOT_KR

    Щоб Трой і не казав, Skyrim залишається на п’єдесталі. Може відкритий світ не такий великий в Скайрімі, але він різноманітний, і в додаток модери додають свої корективи в гру, що робить її цікавою. Щодо серії MG знаю мало продивився відео на Youtube, вирішив зграти на емуляторі подивитись ігровий -серіал. Кат-сцени класні, але бувають довгими, геймплей захоплює. Чекаємо на MGS5 TPP.

    • Рома Береговий

      В Metal Gear Solid V: The Phantom Pain буде модинг, він є й в Земляних Нулях

      • piLigrym

        Сумніваюся, що він переплюне модинг Скайриму.

  • Oleh Kulikov

    О люди, ну що за нікчемне міряння пісюнами? Порівнювати цілісну територію гри, яка ледь втискалася у технічні обмеження свого покоління, і хай великі, але шматки некст-джен проекту?
    Вже минулого року автори “Відьмака 3” оголосили, що їх ігрова територія буде в 30 разів більша (що особисто мене не тішить, ібо наповнення).
    Трясця, та мапа Скайриму менша за Сиродііл в Oblivion. Чи шкодить це якось грі? Аж ніяк.
    ———–
    Втім, якщо Трой все ж мав на увазі не фактичні обсяги мап (інтерв’ю повністю не дивився), а к-сть ігрового контенту, то тут теж не варто плутати ігровий вміст, який працює на replayability (як у MGS) та безпосередньо збагачувальний контент.