Microsoft береться за старе

Вчорашня презентація Microsoft (переглянути запис можна тут) досягла крайньої точки суперечливості. Усі доповідачі пройшли сеанс масового гіпнозу і в кожному третьому реченні тулили слово ІННОВАЦІЇ, але перспективи самої консолі це не покращило ні на грам. Втім, спершу давайте пробіжимося по представлених іграх.

Ігри

Основна увага була прикута до трьох ексклюзивів для Xbox One, котрі “майки” не привезли на Е3. Quantum Break за старою-доброю традицією Remedy є типовим шутером, який рятує одна потужна ігроладна механіка — часові маніпуляції. За іншою ж традицією ми маємо отримати якісну та кінематографічну історію від Сема Лейка. І хоча сюжетної інформації нам досі відомо критичний мінімум, щодо кінематографічності сумніватися не доводиться — мало того, що фіни добросовісно поставилися до постановки, так ще й закликали до себе Шона Ешмора (“Люди Ікс”), Домініка Монаґана (“Володар Перснів”, “Загублені”) та інших акторів різного ступеня популярності. До всього нам показали перші кадри зі серіалу, котрий ітиме разом із грою. За словами Сема Лейка, він зі самого початку планував розвинути в Quantum Break серіальну композицію, започатковувану в Alan Wake, тому ідея переплітання гри та живого серіалу виглядала якнайкраще — пройшовши певний шматок гри, гравець зможе прийняти рішення, яке вплине на події в наступному епізоді серіалу і навпаки. На словах звучить інтригуюче, проте переконатися в дієвості такого підходу ми зможемо не раніше 5 квітня 2016 року. Плюс додайте рік-два очікування до можливої появи на ПК.

Що стосується інших ексклюзивів, то тут нової інформації нам дали значно менше. Автори CrackDown 3 хвалилися розміром та насичесністю ігрової мапи, кооперативною кампанією  і — оце вже цікавіще — системою повної руйнації середовища. Себто нічого не заважає вам у своїх героїчних діяннях знести десяток-другий хмарочосів, якщо вогнева сила дозволяє.  А от зі Scalebound все так само туманно, дарма що нам вже показали живий ігролад. Ми побачили нарізання людських лицарів і велетенського богомола, “броньований” режим нашого персонажа, застосування різної зброї (меча, лука і мін, котрі можна жбурляти у ворога) і непряме керування. Почули паскудний “бойовий” дабстеп і слова Хідекі Камії про відкритий світ та (ну трясця, скільки вже можна) кооператив на чотирьох. Але досі незрозуміло, в чому полягатиме суть гри.

Показаний “бойовий” фрагмент Rise of the Tomb Raider вже остаточно переконав, що нас чекає грамотний розвиток перезапуску 2013-го. Хоча зізнаюся, використання Ларою ножа і mark&execute — це вже перегинання палиці.

Для показу мультиплеєру Halo 5 запросили дві професійні команди та влаштували показовий шоу-матч, паралельно оголосивши про чемпіонат світу з Halo, призовий фонд якого складе 1 000 000 $. Ну і щоб якось компенсувати відсутність демонстрації самітної кампанії, анонсували Halo Wars 2 (на щастя, за участі Creative Assembly).

Forza Motorsport 6, Dark Souls 3 і Just Cause 3 обмежилися трейлерами різного ступеня інформативності, а от що справді потішило, так це поява Homefront: The Revolution. Після доволі тривалого затишшя довідатися, що партизанський шутер у відкритому світі не здох, а повільно й упевнено сунеться до релізу — біль ніж приємна звістка.

Відик

Не знаю, чим думали в Microsoft, але всі досягнення Філа Спенсера з повернення Xbox One іміджу ігрової консолі пішли під три чорти. А все тому, що вийшов на сцену голова інженерного відділу і промовив страшну абревіатуру — TV. “Наша консоль тягне цифрове телебачення зручним вам способом! Наша консоль дозволить вам записувати на диски улюблені фільми та передачі! Наша консоль може це робити, навіть коли вас нема вдома!” Зрештою, цей чоловік за неповних 5 хвилин остаточно переконав усіх, що Xbox One — не консоль.

Xbox One — це відик.

Вікна

Не могли Microsoft не згадати про Windows 10 — тут тобі і черговий акцент на її унітарності для всіх  пристроїв, хмаркових збереженнях, транслюванні ігор з консолі, крос-плей із власниками Xbox One (хоча наразі таких ігор всього півдесятка). Активно наголошують на DirectX 12, на її візуальній крутості та значно меншому навантаженні комп’ютера, що обернеться аж на третину кращою швидкодією ігор. Щоправда, переконатися в істинності цього твердження можна буде лише тоді, коли технологію застосовуватимуть у щоразу більшій кількості ігор від сторонніх компаній. Бо робити висновки за ремастером Gears of War та ще кількома заготовками самих майків — невдячна справа.

Втім, загалом Win10 і представляли добре, і враження справляє хороше.


Підсумок конференції невтішний: Microsoft наче не зрозуміла, чому програла старт консольних перегонів і знову береться за старе — тицяти всім у носа телебаченням. А місяці відставання. Із вагомих причин придбати Xbox One тепер залишилося хіба свідоме бажання грати в ексклюзиви цієї консолі. І хоча “зелені” мають віддану армію фанатів Halo, Forza i Gears of War, на старих серіях не виїдеш, а новинки (за винятком хіба Quantum Break) чомусь не отримують достатньо палкого презентування, щоби привабити нову аудиторію.


Приєднуйтесь! Ще більше коротких, але цікавих новин в нашій групі VK: vk.com/playua


Вам це може сподобатись

Приєднуйся до обговорення →
  • Лисиця Волинська

    так це поява Homefront: The Revolution.
    ХУуура. Взагалі Хоумфронт закінчився ненормально. Настільки відкритої кінцівки ще світ не бачив. Були побоювання що продовження не буде. Тепер питання у ціні.

  • Вова Собко

    Цікава аналітика. От чого б я хотів більше на порталі, так це саме її. А на рахунок Коробки. то скоріш за все Міікром’які прийняли правду, що в плані ігрових консолей вони остаточно програли Сонікам і їхній Плойці, тож вирішили повернутися до старої стратегії і виїжджати за рахунок універсальності та майбутнього кросплатформинга. Як на мене. то це скоріше плюс, ніж мінус. Про ексклюзивність тепер не варто так хвилюватися. адже якщо я правильно зрозумів Х-Коробка матиме крос-плей із десятими вікнами, що дозволить грати забавки на ПК. Хоча тоді зникне потреба в самій консолі… Коротше в них штат фахівців із маркетингу. Вони повинні щось та й придумати.