Microsoft про майбутнє XboxOne, DirectX 12 та співпрацю із розробниками

microsoftheader

Представники корпорації Microsoft, про яку останнім часом згадують все більше за її неоднозначні радикальні рішення, відвідали конференцію GDC 2016, та внесли трохи ясності у майбутній розвиток Windows 10 та XboxOne. Пропонуємо вам ознайомитись із основними тезами з конференції:

  • Rise of The Tomb Rider та Gears of War Ultimate Edition — перша хвиля ігор для Windows 10. Quantum Break та Ori and the Blind Forest — друга, у майбутньому цей список розширюватиметься.
  • Microsoft поки що не планує відмовлятись від ідеї XboxOne-ексклюзивів та продовжує підтримку студій, які клопочуться цими самими ексклюзивами, однак продовжуватиме йти шляхом створення єдиної платформи. Крім того, консоль зможе працювати із додатками для Windows 10 вже влітку.
  • До кінця року планується об’єднати Windows Store та XboxLive у єдиний сервіс.
  • Впровадження DirectX 12 допоможе підвищити графічну складову ігор та покращить швидкодію консолі, що своїм прикладом показав Star Wars: Battlefront.
  • Відтепер, студії що співпрацюватимуть із Microsoft, отримуватимуть найновіші інструменти для розробки своїх продуктів, а технічно додатки для XboxOne матимуть мінімум відмінностей від Windows 10.
  • Наразі Microsoft значну увагу приділяє XboxLive та вкладає у стабільну роботу сервісу немалі кошти.
  • Спеціалісти із Microsoft, Intel, AMD та Nvidia активно займаються розвитком DirectX 12.
  • Більше 200 мільйонів пристроїв використовують Windows 10.
  • Більше міль’ярда годин користувачі Windows 10 витратили на ігри.
  • XboxLive нараховує понад 48 мільйонів активних користувачів.

Приєднуйтесь! Ще більше коротких, але цікавих новин в нашій групі VK: vk.com/playua


Вам це може сподобатись

Приєднуйся до обговорення →