Наочна система перків у Fallout 4

Сьогодні на офіційному сайті компанії Bethesda, розробника ретро-футиристично-постапокаліптичної ролівки Fallout 4 було опубліковано подробиці системи перків у прийдешній грі. Ось як це виглядає по-простому:

У системі розвитку персонажа S.P.E.C.I.A.L. ви будете здобувати не лише рівні персонажа, а й рівні його особливостей, що відкриватиме доступ до нових перків. Кожна особливість має свій перк на кожен з 10 рівнів і ви вільні здобути їх усі, хоча на це піде багато часу і зусиль. Але починаючи ще з найпершої Fallout кожен перк мав велике значення для проходження гри чи її вигляду. Хіба хтось може забути грандіозну Криваву лазню чи Баригу?

Перки певного рівня доступні вам лише за умови, що у вас до цього рівня запомпована якась особливість. Тобто якщо усі 7 особливостей із абревіатури S.P.E.C.I.A.L. у вас запомповані до 10, то вам доступні 70 різних перків. Як звичних для фанатів серії, так і зовсім нові.

Нижче наводимо повне дерево перків. Ви б які обрали найперше?

Fallout_4_Perk_Poster_web


Приєднуйтесь! Ще більше коротких, але цікавих новин в нашій групі VK: vk.com/playua


Вам це може сподобатись

Приєднуйся до обговорення →
  • Ggen

    інтелект і харизма, а далі як піде

    • Pan Diman

      Так зазвичай кажуть люди, які ще не знають, яку здобути освіту, ким іти працювати та де мешкати.
      Враховуючи те, що подібні думки матимуть і наші персонажі Fallout, я абсолютно згодний.

  • ᛏᛖᛊᚴᚱᚨᚨᛚ ᛎᚱᚢᛗᛁᚾᛁᛃ

    Основними будуть інтилект і сила, потім уважність, витриваліст і вправність

  • хм..думаю спершу треба сприйняття, інтелект та вдачу вкачати…а далі силу і тн…

  • sixshooter

    до сраки манчкінізм, качнути танкові скіли і перки і відігравати зло!!!

  • Volodymyr

    Кожна гілка дерева перків буде формувати гемплей, сила + міцність (ви берсеркер який вбиває в ближньому бою), харизма + вдача (можна проходити майже мирно і про все домовитись), інтелект + сприйняття (лазерне барбекю), спритність + сила (тихий ніндзя все вирішить), комбінацій безліч, немає якихось важливих чи неважливих.