Не надто вдалий запуск віртуальної реальності у Steam

htcviveheader

За інформацією SteamSpy, віртуальна реальність поки що не набула очікуваної популярності серед користувачів магазину Steam. Принаймні, про це свідчить продаваність ігор, які виходили водночас із релізом HTC Vive:

  • Job Simulator — 2,300 проданих копій
  • Fantastic Contraption — 1,500 проданих копій

Крім того, цю тезу підтверджує і графік використання VR-девайсів у Steam (на жаль не свіжий, але свіжішого не маємо), згідно із яким останні сплески активного використання шоломів віртуальної реальності припадають на великі заходи, на кшталт конференції GDC.

vrfooter

Такі показники цілком можна зрозуміти, адже і без того не дешеві шоломи віртуальної реальності потребують не набагато дешевші конфігурації комп’ютерів. Зрозуміло, що через місяць ці цифри будуть набагато більші, але факт є фактом — поки що більшості ґеймерів VR-технології просто не по кишені.


Приєднуйтесь! Ще більше коротких, але цікавих новин в нашій групі VK: vk.com/playua


Вам це може сподобатись

Приєднуйся до обговорення →
  • srakamotyka

    “нажаль”
    “дежевші”
    Я розумію, що Олекса більше не працює у ПЮ, але ж бодай якісь редактори у вас є?

    • jaguar_arx

      Якісь мабуть є, тільки не такі скілові як Олекса :)

      • srakamotyka

        Мало підсрачників роздають, видно. Бо Олекса любив потім поскаржитися у вк чи твіттері, які всі навколо недолугі.

        • Traveler

          а шо там за історія ?

      • UterSC

        та ну, скіл Олекси випливав у гакерів, Галка і гоглів))))

        • jaguar_arx

          Ну це побічний ефект, до того ж іноді він дозволяв людям під статтею поспілкуватись на кілька сторінок коментарів про правильність/неправильність нового слова :) Але що хорошого було, що ось таких помилок як “дежевші” і т.п. майже не було. А це все ж таки приємно. :)

  • Didok

    продали 15 000 штук за 10 хв після старту продажів, звичайно що це поганоо…