Nvidia презентувала GeForce GTX 980 Ti

Нещодавно, на виставці Computex Taipei 2015, компанія Nvidia презентувала свою нову відеокарту, яка націлена на відтворення ігор в роздільності 4К та продуктивну підтримку VR.

Характеристики GeForce GTX 980 Ti:

  • Графічний процесор GM200-310
  • 384-розрядна шина для роботи з пам’яттю
  • 2816 ядер CUDA
  • 176 текстурних модулів
  • 96 блоків роботи з растровими операціями
  • Стандартна тактова частота процесора 1000/1076 МГц
  • Об’єм відеопам’яті 6 ГБ стандарту DDR5
  • Об’єм відеопам’яті 6 ГБ
  • Обчислювальна потужність у межах  5,6 терафлопс
  • Підтримка DirectX 12
  • Підтримка технології GameWorks VR, яка оптимізує роботу з прорахунком спеціально для шоломів віртуальної реальності.

Повідомляється, що вартість на GeForce GTX 980 Ti складатиме приблизно 650 доларів, у зв’язку з чим ціна на GeForce GTX 980 впала до позначки у 500 вічно зелених.


Приєднуйтесь! Ще більше коротких, але цікавих новин в нашій групі VK: vk.com/playua


Вам це може сподобатись

Приєднуйся до обговорення →
  • Interzeroid

    Е ні. Тільки наступне покоління.
    А наступне покоління ПК-ігор… Я думаю, це буде Total War: Warhammer.

    • наступне покоління ПК-ігор прийде одразу з наступним поколінням консолей, а поки-що будуть “товкти воду в ступі” років 5…(

      • Interzeroid

        Підкреслюю – ПК-ігор. Бо те, що на теперішніх консолях некстджен – те на ПК з’явилося ще в 2012 році (Max Payne 3 на максимальних, Hitman Absolution на максимальних).

  • Flok1

    Чекаємо нових “шокуючих інтерв’ю з інженером Nvidia”.

  • sixshooter

    Якщо хтось хотів відеокарту для високих-ультра на період поки нинішне покоління консолей актульне, можливо це вона.

  • Добротна залізяка, але “Об’єм відеопам’яті 6 ГБ” – це комерційна замануха, оскільки сучасні найтоповіші іграшки не використовують навіть 2ГБ відеопам’яті (в середньому 1,6ГБ).

    де-який вузькоспеціалізований софт можливо і здатний буде завантажити всі 6 “гектар” (рендер відео, 3D анімація і т.д.) але для цього купують зовсім інші графічні прискорювачі.
    Сподіваюсь, що я помиляюсь і з часом нові графічні рушії зможуть використовувати максимально всю потужність топового заліза.
    п.с.
    А графічні рушії зроблять наступний технологічний стрибок лише при виробництві багатоядерних графічних чіпів з відповідним софтом. Про цей напрямок розробники тактично мовчать, поки що.

    • Andrey Berezhnoy

      Да пофиг на память. Все равно с большинством современных игр даже такие видеокарты не справляются.

      Если говорить про максимальную графику, и хотя бы 60-90fps при 2К разрешении.

      • правильно, який сенс гатити скажені гроші на кілька топових відеокарт та монітор/телевізор підвищеної роздільності??
        через 3-5 років, можливо, ці роздільності будуть актуальними. Але не зараз, це точно!

    • Interzeroid

      Вже й 3 Ґб використовують.

      • в грі?… Де, яка?? -я реально не в курсі, поділіться інформацією.

        • Interzeroid

          GTA 5 – роздільна здатність full HD та максимальні налаштування – 3076 Мб. Як приклад. Якщо ж розмовляти про 4K – то це практично для всіх сучасних ігор потрібно.
          http://gamegpu.ru/action-/-fps-/-tps/grand-theft-auto-v-test-gpu-v-3.html

          • Дякую, почитаю.
            не сперечаюсь, але ви, чи ваші знайомі грають при 2К чи 4К?

          • Interzeroid

            Так, ганяв Hearthstone та Heroes Of Storm десь якраз в 2K – технолоґія DSR від Nvidia (хоча монітор в мене тільки full HD).
            В знайомого є iMAC і там роздільна здатність 3К. Правда, через відносно слабке залізо на максимумі він може поганяти хіба що в CS:GO.
            Врешті, саме для 4K і випускаються ці відеокарти з великим об’ємом.