Обираємо ігровий момент року | PUGA 2016

Чому ми граємо в ігри? Хтось хоче позмагатися з іншими, хтось бажає виклику, когось втішає постійна прогресія, хтось хоче втілити свої творчі задуми, а ще хтось просто насолоджується картинкою чи історією. Чим би хто не керувався, ми завжди цінуємо, коли гра дарує нам позитивні емоції та пам’ятні моменти, котрих не знайти в інших медіа.

Тож пропонуємо вам обрати найпам’ятніший ігровий момент року (а якщо ви не знайшли його серед номінантів, то сміливо вкажіть його у коментарях).

Також не пропустіть інші номінації:


Приєднуйтесь! Ще більше коротких, але цікавих новин в нашій групі VK: vk.com/playua


Вам це може сподобатись

Приєднуйся до обговорення →
  • Народ побачив слово “секс” =)

    • Скоріше слово Witcher… Схоже на гру року можна номінувати картинку з зображенням Відьмака і вона переможе

      • Stan

        Це прекрасно) Я спеціально усюди за нього голосую, знаючи як від цього бомбитиме у деяких хейтерів на PUGA)
        Особливо у Юрка, з цим все стало ясно ще після того як побачив його неадекватну суб’єктивну рецензію)

        • Михайло

          В кількох номінаціях він заслуговує, щоб за нього багато голосували, але тільки в кількох.

          • Oleksandr Masnyi

            навіть скажу більше – DLC року і то з натяжкою

          • Михайло

            Чому з натяжкою? По кількості і якості контенту – ​це найкраще цьогорічне доповнення.

          • Oleksandr Masnyi

            в Легіоні все приблизно так само.
            Просто для Відьмака треба тільки оригінальна гра. І ніякого підключення)

        • Oleh Kulikov

          Щиро дякую, посміхнули :)
          Укотре переконуюся, що “Відьмак 3” , як Дота — хороша гра, враження про яку псують отакі обмежені вузьколобики, які мислять у чорно-білій схемі “хто не з нами, той проти нас, хейтер, гнидота, абирабирабир!” і навіть читати не вміють. Дідько, а як ви у самі грі це робили? Там ж також є ТЕКСТИ!

          • ᛏᛖᛊᚴᚱᚨᚨᛚ ᛎᚱᚢᛗᛁᚾᛁᛃ

            Які тексти? Там все озвучено, просто тицяй собі щось і все. А ще є маркери. :D

          • Stan

            Ой да, сорьки, обізнався – то була рецензія Олекси. Просто ви всі тут однаково “вумнічаєте” у них, тому розрізняти вашу подачу інформації, всерівно що шукати відмінності між азіатами близнюками)

            На рахунок вузьколобиків і тицяющих пальцем куди попало, ти певно про себе?)
            Бо по іншому я не розумію, до чого тут прекрасні діалоги з гри, до затикання вискочок який бомбить від слова на букву W… – серйозно, як тут можна знайти хоч якийсь звязок.

          • Oleksandr Masnyi

            Відьмак – геніальна гра,але тільки в межах 2015 року. На 2016 – звичайнісінька собі РПГ.
            Прекрасні діалоги?Чим?Сорян,але навіть останній діалог Донована(і навіть Лео з Лінкольном) в Мафії 3(яку я ,до сих пір,як гру сприйняти не можу) крутіший в н-ну кількість разів.

          • Stan

            Серйозно? На 2016 рік у якому не було, абсолютно нічого особливого у цьому жанрі – це звичайнісенька РПГ) А логіка де?

            І да ми вже всі зрозуміли що ти хочеш сказати що їй місце у 2015му – можеш не повторятись)

          • Oleksandr Masnyi

            Tyranny,Divinity Original Sin 2(будучи в альфі),Darkest Dungeon,Final Fantasy XV, Starbound і так далі.
            Так і це буде повторюватись стільки,скільки буде необхідно.

          • Stan

            Tyranny,Divinity Original Sin 2(будучи в альфі),Darkest Dungeon,Final Fantasy XV, Starbound – усі ігри неочікуване та ненормальне лайно, індюшатина, казуальщина та анімещина – для людителів такого. Так, спитаю знову, яка хороша! РПГ вийшла у цьому році?
            Мені будьласка від першої або 3ї особи з хорошим сетінгом, виборами та персонажами.

          • Oleksandr Masnyi

            ахахахахахахаах, а де в Відьмаку є вибір персонажа,якщо ти граєш за Відьмака і місцями – Цирі?трясця,розсмішити ти вмієш)
            всі ігри знайшли своїх гравців)і ба більше,вони кращі в деяких аспектах,ніж Відьмак)в якого тільки і завезли,що діамантики до мечів і систему мутагенів,з якою я готовий посперечатись,ти не стикався)
            ну дам тобі твою улюблену Dark Souls III,яку розхапали,як гарячі пиріжки цього року)
            і продивись статтю про кількість розкупленого в мільйонах – знайдеш там Відьмака?
            ну і на завершення – тримай посиланнячко,може це тебе освіжить – https://steamspy.com/search.php?s=witcher
            недарма ж кажу,що Відьмак 2 – краща)

          • Stan

            Я про вибір подій а не персонажів, вибіри коли ти мусиш реально вагатись, бо знатимеш що це матиме наслідки)
            Мені плювати на кількість іграбельний персонажів – навіть більше до вподоби коли всього один)
            Головне щоб другорядні персонажі, не були бездумними болванчиками як в скурімі, а були з своїм сюжетом і характером не гірше головного героя.

          • Oleksandr Masnyi

            ого,як все пішло)
            Divinity Original Sin тобі в поміч)
            одна з тих ігор,на які більшість бризгається отруйною кислотою,бо воно не від ААА-творців і
            ”- усі ігри неочікуване та ненормальне лайно, індюшатина, казуальщина….” і там занадто все незрозуміло)

          • Stan

            Ця гра жахлива, і єдиний її плюс що можна грати на двох. Незрозуміло – це легко сказано)
            + Персонажі дубові, керування просто нижче плінтусу. Локації що аж верне.
            Та ще й воно москальське, буееее(

          • Oleksandr Masnyi

            ахахахахахаха)воно бельгійське,шановний)а те,що стім тобі російську поставив чи ти сам її поставив – не вина стіма,а вина користувача)в самого стоїть укр.стім і о,гра пішла англійською)
            ууууу,якщо вже в таку смаковщину іти,то neverwinter nights в цьому плані гірша)але чомусь це нізвідки не чутно)
            а відьмака хіба можна грати на двох,його взагалі одному можна грати)ох,як я чую тут подвійні стандарти,ох як чую))

          • Stan

            Воно в більшій степені російське, тобі слід більше дізнаватись про гру і про те які саме люди та звідки її розробляли)
            Я ж сказав що гра на двох це єдиний її плюс – навіщо ти знову згадав відьмака? Я ж не казав що це мінус, чи щось таке…. і про відьмака я не говорив у цій репліці)

          • Oleksandr Masnyi

            в більшій степені?розробники відкрили студію в Ст.Петербурзі в 2014 році)уууууух,воно російське,розбери інфу поуважніше)окей,діалогів більше,можна говорити з тваринами,можна їх зачаклувати,можна повести за собою,можна багато чого зробити) єдиний плюс відьмака – музика)про інше раджу передивитись коментарі і огляд уважніше)

          • Stan

            Я передивився оглядів побільше тебе, повір)

          • Oleksandr Masnyi

            офіційний сайт,новинні стрічки,вікіпедія)наприклад,зараз Ларіан шукає працівників для Квебецького і Дублінського підрозділів)
            кількість не завжди означає якість,чув таке?гра фінансувалась через кікстартер в основному)студія заснована в 1996 році)я щось не бачу нічого,щоб називати студію(цитую ”російською,буеееее(”…тому таке,дивись уважніше,а не більше)

          • Stan

            Інтервю з російськими розробниками бачив? Ні певно… бо ти тільки далі вікіпедії ніц не бачиш)

          • Oleksandr Masnyi

            офіційний сайт)плюс сказано тобі було – основна студія – бельгійська)санкт-петербурзька відкрита в 2014 році – привіт ще раз)якщо ще щось незрозуміло,подивись цьогорічний ігромір – гру представляла Бельгійська,головна студія)
            далі вікіпедії нічого не бачу,ага)ютуб,новини,офіційний сайт,новинна стрічка + ігрові сайти_Еврогеймер,Котаку і IGN )ні,нічого не бачу)

          • Stan

            Походу бачиш, але через якісь “свої лінзи” з рожевим кольором. Головна частина каманди розробки була звідти, ось про що я тобі говорю.
            Але як не крути гра всерівно лайно, чи тебе пре стратегічна карта для РПГ ігор, у якій можна роздивитись всю прекрасність саме рпг?)

          • Oleksandr Masnyi

            система прокачки більш краще реалізована,ти в праві творити все,що тобі заманеться – так це мене пре)
            а махати туди сюди мечем і мішати мутагени + чіпляти кристалики на мечі – ой,ні,вибачте)
            але ж ти вважаєш це верхом РПГ-шності)

          • Stan

            Так це покраще бо забуваєш про деталізований варіативний світ, в графікою яку більшість ігор не будуть мати ще з років 5.
            Та ні куда там йому, до гри де ти граєш маленьким персонажем зверху і бігаєш по локація в стилі діабло 2 – уххххх аж за душу баре, а персонажі (то інші маленькі дяпчики, відрізнити їх від гг складно, але варто постаратись), вони просто зачаровують глибиною подачі сюжета)

            Просто підсумую, бо цей діалог йде в нікуди. Для мене Відьмак 3 це покіщо король РПГ (до цього був скайрім, а до нього DA Origins), і я вважаю найближчі роки його мало хто зуміє переплюнути. У цьому році (році який був багатий хібащо на стратегії), точно жодного конкурента навіть для Skyrim remaster edition нема, не говорячи вже про нього.

          • Oleksandr Masnyi

            ага,я закрив цю суперечку постом раніше,але дам невеличкий поскриптум – якщо ти думаєш,що рпг бувають тільки від 1 чи 3 особи – ти глибоко помиляєшся)зазвичай такі проекти з певними технологічними проривами мають купу технологічних провалів)а якщо вже і брати цих 3 гри – краще скайриму навряче щось буде)хіба кіберпанк 2077,на яку я сподіваюсь,переплюне його)

          • Stan

            Звичайно що РПГ це не тільки від 1ї або 3ї особи, але від 1ї або 3ї особи це найбільш популярні, найприбутковіші, та як на мене найкращі – саме тому я інші ніж від 1ї або 3ї особи РПГне розглядаю за ігри взагалі. Бо їхнє місце на мобільних пристроях (вже скоро всі переведуть).

          • Oleksandr Masnyi

            ну і не розглядай,я тебе вітаю)поки інші будуть дивитись на них,як на новий етап,сиди собі онлі з 1 чи 3 особою)

          • Oleksandr Masnyi

            чомусь Фолаут провалився в цьому плані,чомусь ми не згадали про Шадоу Воріор,чомусь Техномансер не згадали?хоча вони теж нічого,а про них ніхто не говорить)навіть Сталкер-прихильники вже давним давно зрозуміли,що гра прекрасна,але що не вартує про неї триндіти всім підряд наліво і направо і ображати тих,хто незгодний)
            Навіть Скайрімівці з криками Скайрім для нордів собі такого не дозволяють)
            і радий,що ти вирішив побути моїм психологом на безоплатній основі)це приємно,але так по-ідіотськи виглядає)

          • Stan

            Тобі реально потрібен психолог, бо ти в нас і скайрімовець який забагато собі дозволяє в житті)
            Суперечка закінчена)

          • Oleksandr Masnyi

            ахахахахахахахахах)одного разу ти її вже закінчив)смішний ти чувак)
            є така мудрість – той хто кричить,що комусь необхідна нав’язлива допомога,найбільше її і потребує)
            закрито,закрито)лише подарунок робиш)

          • Oleksandr Masnyi

            стоп,ти ж офіційно закінчив суперечку пару постів тому.
            для чого ти розводиш цю дикість і бризкаєш кислотою)?

          • Oleksandr Masnyi

            і надалі,постарайся як можна менше переходити на особистості)це аж ніяк не красить коментатора =)

          • Oleksandr Masnyi

            з цього детального переліку – Divinity Original Sin i Tyranny,балуваний ти наш)
            а так – всюди є і хороший сеттинг і вибір і персонажів можеш сам зробити на свій смак і ризик)
            їй-богу,розсмішив,чувак хоче гру з виборами і персонажами,коли в його пріоритеті гра на 2 персонажа,з сетингом,який вже піднатасканий років та з надцять,і які кричали – ууууу,у нас стільки виборів,не помічаючи,що навіть в Дракон Ейдж їх більше))
            умора ж просто)))

          • Oleksandr Masnyi

            сподіваюсь,доступно пояснив)

          • Oleksandr Masnyi

            І так, справжній фанат одного не почне хейтити інше,бо йому просто це не сподобалось(привіт Дарк Соулс,привіт Дум,привіт Колда і так далі і тому подібне) та і своєму він не стане давати голоси куди попало,як зауважив Персонал Джісус(навіть якщо це во ім’я чийогось бомбіння(для цього можна привести аргументи,чому це так і чим це припадає до душі чи чому це не є тим, за що можна любити гру) і польотів на орбіту на власному стільці чи дивані). Уяви собі,я не дарма кажу,що в деяких моментах Відьмак 2 кращий. Бо так і є. В деяких місцях це повна халтура і зневажання гравця(ще раз привіт,локалізація), в деяких бажання зробити більш достовірне,жертвуючи художністю(якщо порівнювати сцени сексу між ОРИГІНАЛЬНИМИ ВЕРСІЯМИ Відьмак 2 та Відьмак 3),в інших прогрес(музика і відкритий світ + система з мутагенами). Чи заслуговує доповнення Відьмак 3 – Кров і Вино статуетки RPG чи переможця номінації Краща сцена року – не особливо. Був би час і натхнення – це було б і в оригінальній грі. Як я зазначав раніше – доповнення року ця гра теж бере з натяжкою,але бере,цього не дінеш(бо фактично,нам підсунули гру,яка мала вийти на початку – без багів і з нормальним,допрацьованим(не в техплані)ядром гри. А,і ще, загугливши, ми дізнаємось, що ця гра є найдоступнішим варіантом для спірачення(на секундочку,Відьмак 3 мав величезний б’юджет і поставив би захист(не дивлячись на те,що GOG є,можна було б якось це обіграти – типу в стімі вам захист,а хочете без нього – платіть більше),вона б знайшла свого покупця, а так знову ж втрати). DOOM(Бетезда) в цьому плані поступила шикарно – будь-добрий,якщо подобається і ти хочеш мати доступ до гри найшвидше – купи гру. Хайп і гра на почуттях користувачів Стіму і давніх поціновувачів показала,що за рахунок них можна відбити необхідну суму і як тільки хайп і оцінки показали,що гра виконала свою роботу – захист було знято. Тому я не дарма кажу,що гра Відьмак 3 віджила свій хайп і повинна просто зайняти місце тихо і без криків. Одного такого польового гравця ми вже маємо – Дота 2(але вона заслуговує своїх воплів і криків і ні,я не її гравець чи тим більше,спостерігач). Тому так,якщо хочеться побомбити чи запитати, а чому так, і захищати свою улюблену гру як камікадзе,знищивши всі п’єдестали, спершу треба подумати, чи варта гра свічок. Бо Відьмак 3 постигла ситуація, що як тільки нові ігри вийшли,з більшою варіативністю чи кращим сюжетом,та ще й захищені,віджив своє, і став в ряд ігор,які заслуговують свого гравця,але не заслуговують такої дози хайпу рік потому.
            Тому на майбутнє…краще думати,чи вартує гра свічок. Сталкер теж мав таку ж величезну дозу хайпу і має свою долю гравців,але ж не всі навіть тоді лізли з криками,що Сталкер – найкраща гра. Вони це доводили,а не старались палити всім оточуючим нерви.

          • Stan

            Нічого собі яку ти протиню накатив, серйозно сорі, але не маю часу то читати. Постарайся будьласка вкладатись у 3 речення або і меньше(І БЕЗ СПОЙЛЕРІВ – бо підозрюю вони там є).

          • Oleksandr Masnyi

            Коротко – твоя улюблена серія набрала стільки голосів,бо її найлегше вкрасти,гугль в поміч)друге – доповнення з величезною натяжкою,бо вони нарешті через рік поправили те,що було поломано в оригіналі)третє – цікава твоя тактика голосувати всюди за Відьмака,враховуючи пункт 2 )і останнє – раджу все таки прочитати той довгий коментар)

          • Oleksandr Masnyi

            спойлерів немає)боязливий ти наш)

          • Stan

            Нащо мені щось доводити, якщо ті хто заявлють протилежне, або хейтери, або демагоги як ти які катають простині без доводів гаючи просто людський час. Якщо мені комент займе більше ніж 5 хв. у відповідь – то розмову можна не продовжувати, бо це тупо гаяння часу. Все має бути коротко, та зрозуміло.

          • Oleksandr Masnyi

            та норм)маю можливість – чому б і не написати)здається,тут проглядається певна подвійність – час читати статті є,а конкретно розписати,що і до чого – нема)пояснення,знаєш,хороша річ)

          • Stan

            Статті читаю 5 через 10те, саму суть) І зразу мотаю до оцінок та + і – в.

          • Oleksandr Masnyi

            от і маєш – неуважне проходження приводить до хиленьких результатів)дам тобі ще одну наводку – знайомі невеличкою компанією по вечорах проглянули декілька стрімерів,яку пройшли основну гру лише заразі віддали їй більше 200 годин(хтось по робочим моментам,хтось просто так). і знаєш,задоволених десь процентів 35%)

          • Oleksandr Masnyi

            статті інколи читати треба – можна більш конкретно висловити свою думку)плюс це трохи розвиває =)

          • Oleksandr Masnyi

            плюси,мінуси,оцінка – не головне – це рекомендаційна річ для тих,хто тільки хоче ознайомитись і думати,чи вартує гра грошей)варто все ж більше статті читати,шановний)
            і ще раз,подивись на продажі в стімспай)цікаво,чому це гра продалась гірше в порівнянні з 2-гою частиною?недарма ж,правда)?

          • Stan

            2га частина розчарувала багатьох (не мене правда), в той час навіть розробники казали що розчаровані що їхня гра не стала GOTY(програла тоді скайріму), і в наступній частині вони це виправлять (і будемо відвертими, якщоб скайрім з нереально крутою графікою та фізикою вийшов у 2015 – він б програв вічеру).

          • Oleksandr Masnyi

            тим не менш,цифри кажуть своє,3 частина просто люто здала позиції в порівнянні з другою)
            та і враження людей,які пограли в 3 частину рік з хвостиком потому не аж такі захмарні,як здавалося на самому початку)
            скайрім – гра чудова,але ж її зараз теж не лізе ніхто захищати рік потому)просто кажуть,що гра чудова і це підтверджуєтьcя любов’ю фанатів і кількістю модів)
            навіть більше скажу,деякі до сих пір забігають саме в скайрім,не дивлячись на оце все.
            додам ще от що,Бетезда Гейм справилась чудово)і,якщо вже братись до твоїх слів – навіщо рівняти 2011 і 2015?хто працював краще і старанніше,той і отримав кращі результати)
            ще от що – скайрім – прекрасна гра для свого часу.і навіть ремастер не зміг поламати спогадів,які дав людям скайрім,а додав пару десятків годин)
            переможця в 2011 визначали не експерти,а люди. і не голосною думкою,а гаманцем. ось тому скайрім і виграв.
            і питання навіть не в фізиці,графіці чи ще чомусь. питання в правильно побудованих складових і відсутності поломаності.
            і раз так,вийди би Дівіжн чи Вотч Догс 2 в 2015,вони б Відьмака поклали на лопатки)але гра вийшла тоді не коли ми захочемо,а коли до цього готовий розробник)от і все)

          • Stan

            Охохохо)))
            Ото ти загнув, незнаю де ти ті всі рецензії дивишся, але явно незрозуміло де)
            Це я про фразу: Дівіжн чи Вотч Догс 2 в 2015,вони б Відьмака поклали на лопатки)
            З цього моменту, все зразу стало ясно)
            Тут дискусувати можна дуже довно, наводячи зараз цілу купу оцінок з різних ждерел. Але я не буду гаяти наш час, і просто підсумую, і поясню так – жодна адекватна людина не скаже що:
            Вотч Догс 2 > GTA 5 (бо гта в РАЗИ краща по всьому)
            а GTA 5 на ПК вийшла у 2015му, і програла тоді Відьмаку)
            Тобто навіть якщоб Дівіжн чи Вотч Догс 2 були у два рази кращі – вони всерівно б програли відьмаку.

            Про те що ти називаєш 3ю частину такою яка розчарувала багатьох – так все якраз навпаки.
            Саме 3я частина вивела серію в люди зробивши її мультиплатформеною, і саме через це весь хайп. Бо консольщикам нарешті дали спробувати справжньої гри) І саме тому тепер так всі його превозносять. А жителі ПК давно вже привикли до цього чудесного світу, і просто люблять його здавна.

          • Oleksandr Masnyi

            СтімСпай)
            оооооооооо,і тут ти знову ниряєш в 2015-2013(я так спецом написав,бо до пк гра дібралась в 2015)Рокстар навмисно заявили,що хочуть,щоб гра на ПК була в дійсно хорошій якості)
            а якщо братись за консолі – гра продалася набагато більшим тиражем за Відьмака 3 – рекорд Гіннеса навіть побила)уважніше читати треба)і повторила у копіях резалт для новітніх консолей)а якщо уважніше вчитатися в заголовки тодішні,то результати низькі)чому Відьмак відхопив стільки статуеток?якщо б знову ж таки вдивитися – еа неслабо так допоміг експертам визначитись з думкою)
            Результати ГТА 5 навіть на сьогоднішній час на пк(беру лише стім до уваги) – 6 мільйонів копій
            Результати відьмака 3(в тій же системі – 2 мільйони копій.
            На даний момент – кількість копій Вотч Догс 2 – 250 тисяч(гра вийшла доволі недавно)
            Кількість копій Дівіжн -1.1 мільйона
            Люблять?
            кількість активних користувачів відьмака 3 – 361,875 ± 15,896(14 % від основної маси купивших гру)
            кількість активних користувачів Дівіжн – 289,244 ± 14,213 (27.21%)
            кількість активних користувачів гта 5 – 1,812,301 ± 35,502(майже 30 %)
            кількість активних користувачів вотч догз 2 – 158,618 ± 10,527( 70 %,щоб його)
            Тут відьмака доволі конкретно так потаскали,не знаходиш?
            Де я беру результати?загугли стімспай і не задавай дурних запитань – бо до сих пір в стімі беруть найбільше копій(навіть фізичні тут програють)
            Дали спробувати справжньої гри? візьмемо Doom,свого часу саме він дав і перевершив результат складності грання,який встановив не відьмак,а ГТА)ти береш дані напевне з голови і своїх очікувань)мої дані засновані і підкріплюються сервісом,який я описав вище.От і все)

          • Stan

            Якраз з твоєї ж статистики випливає що Дівіжн і вотч догз 2 – відсасують поповній і юбікі знову в збитках)
            Притому що половина тих хто купив Відьмака 3 зробили це не на стімі а на GoG бо там знижки були кращі)
            Твоя статистика такаж дурна як і твої доводи)
            Подивись хочаб на те які оцінки середні і де поставили тим ж самим Дівіжн і вотч догз 2. = 7.5 та 8. Коли у Відьмака 9.5 та 10. Як взагалі можна ці ігри навіть прирівнювати?

            ГТА 5 звичайно побила всі рекорди – бо це ігрова серія яка вже скільки років має, це ж культова шняга, але знаючи тебе ти скажеш шо її треба залишити у 2013му і що на наш час вона лайно, і навіть якісь срані вотч пси 2 краще)))
            Але ти смішний то ппц)

          • Oleksandr Masnyi

            читай по-уважніше статистику – раз)
            ціни на гог були десь на 20-30 % дешевші – два)
            і трясця – написано ж спеціально,щоб ти очі протер і подивився – до сих пір в стімі беруть найбільше копій)
            не гог,не юплей,не оріджин і не сайти роздрібних шняжок,а саме стім допомагає визначити найбільш якісно кількість і якість придбань і грання)як би я його не зневажав через політику знижок і підтримки користувачів,та все ж він дає найточніші дані)
            подивився я оцінки і що далі?більшість оцінок зараз пишуться для того – щоб задовільнити розробника,продати гру і мати можливість грати в гру до офіційного релізу,якщо ти не знав)
            я написав статистику,а не придирався суто до ігор)якщо придертися аж так,найбільшою деталізацією славиться вотч догс 2,найбільшою візуалкою – дівіжн,класно написаною історією – гта 5,екшоном – дум,музикою – відьмак)з діалогами так окреме питання,нью вегас і фолаут оф невада ніхто не перевершить)просто хайп,який стараються роздути відьмако-фани виглядає надто неприродним і смішним)тому це ще питання,хто тут смішний)

            забув,забув)Відьмак становить собою не лише ігрову серію,а й серію чудових,класних книг)Гта – це лише ігровий всесвіт)відьмак в цьому плані ширший і кращий,не спорю)
            проте 3 відьмак в певному сенсі зробив повністю зжований і незрозумілий кінець(під якою кінцівкою його не дивись)книги в цьому плані пішли краще і драматичніше)

          • Stan

            Стім не спорю найбішу частину покупок має, АЛЕ це не кінцева кількість, тому не достовірна статистика. Якщо 3/4 або 2/3 покупок гри приходиться на стім, то про яку кінцеву статистику продажів тої чи іншої гри може іти мова?

            “подивився я оцінки і що далі?більшість оцінок зараз пишуться для того –
            щоб задовільнити розробника,продати гру і мати можливість грати в гру до
            офіційного релізу,якщо ти не знав)”

            – і від тисяч користувачів оцінки теж так ставляться? окей, ти “геній”)

          • Oleksandr Masnyi

            може іти,так як тут бере її БІЛЬШІСТЬ КОРИСТУВАЧІВ, а саме з цього я і виходжу.Так,вона недостовірна,проте якщо ти уважно вчив статистику в універі – неможливо зробити абсолютно достовірну статистику,все одно промашка в 2-3 % буде.
            Так,система оцінки від користувачів,ага
            Чомусь стім її підправив трохи в вересні?чому – бо багато було проплачених коментів і рецензій,а також потік купи розданих ключів,через це в рекомендовані ліз трешак)не дарма ж систему змінювали,чи не так?)

          • Stan

            абсолютно достовірну статистику,все одно промашка в 2-3 % буде – тут йдеться про 25-30% МІНІМУМ, а це вже уж ізволь промашка ппц яка.
            В стімі не спорю, краще йди на метакрітік, там вони більш скурпульозно коменти з оцінками чистять.

          • Oleksandr Masnyi

            промашка не така вже і велика,якщо добре подумати,і більшість народу будуть віддавати перевагу саме одному цифровому магазину(як би він їх всіх не крутив навколо пальця) – тому вибірка зі стіму найбільш достовірна)
            Метакритика – вперед
            1 Grand Theft Auto V PC Rockstar Games Action-Adv. 96
            2 Metal Gear Solid V: The Phantom Pain XB1 Konami Action-Adv. 95
            3 The Witcher 3: Wild Hunt PC Warner Bros. Action-RPG 93
            Чим вона краща,якщо навіть Метал Гір Солід,яку деякі критики назвали найгіршою серед всіх Метал Гірів обходить Відьмак на 2 бали. Навіть ІксБоксівська версія взула ПК-шну)
            І врахуємо те,що навіть якщо так,якщо чистять,все одно сюди більше заходять американців,так як а)Метакритик належить групі CBS(якось почитай собі про них),б)аудиторія відповідна)
            теж знаєш,така собі вибірка)

          • Stan

            Якщо подивитись по категоріям то Вічер ще й як стоїть норм. Притому що це доповнення, в категорії крищих на ПК на другому місці!
            Метал гір солід це ж таксамо як і ГТА гра яка ще до виходу мала завідомо поставлені оцінки від усіх мільйонів фанатів (у випадку метал гір соліда навіть фанатів не гри а однієї людини))

            Нагадаю що Солід вийшов у 2015 – і переможців ми знаєм.
            + усі фанати якраз розділились на тих хто каже що вона найгірша та на тих хто навпаки вважає її найкращою.

          • Oleksandr Masnyi

            проте це не скасовує рейтинговості виставлених оцінок)
            так само я можу і про Антчартед сказати)
            так само я можу сказати і про відьмака)
            але суті виставлених оцінок,підкріплених статистичними даними це не скасовує)
            і о,боги,її обійшов….обійшов…спортивний симулятор)
            плюс повторюся – вибірку з цього сайту я достовірною вважати не можу,так як не всі англійську знають)а от стім в цьому плані надійніший)

          • Stan

            Твої аргументи це просто жесть, і абсолютний абсурд, причому у всьому – я вже навіть задовбався фейспалми робити)))

            Тепер як виявилось хороші ігри визначаються тільки числом проданих копій.
            Еххххх хотів би я це від тебе почути коли протягом 7 років поспіль COD мав захмарні продажі, випускаючи однаковий конвеєр кожного року)

            Але бачу з тобою сперичатись всерівно що об стінку головою битись. Ти ж у нас просто “прошарений”)
            Краще не пиши відповіді на мої коменти до жодної з статей(нема з ким спілкуватись) – так хочаб часу…. НІКОЛИ)

          • Oleksandr Masnyi

            буду писати,скільки влізе)поки будуть люди,які будуть писати,що відьмак – це зе бест серія онлі,доки я буду писати,що він лайно)в будь-якому вигляді)а насправді правда буде десь посередині =D
            чи ти ще не зрозумів абсурдність ситуації)?

          • Stan

            “я буду писати,що він лайно)” – ти просто мо-ло-дець, йди розкажи рідним, яке це життєве досягнення, хай разом з тобою потішаться)

          • Oleksandr Masnyi

            о,хтось образився)
            продовжу ще)
            ти ще не зрозумів всю абсурдність ситуації)?

          • Stan

            ахахах))
            я вирішив продовжити саме ось цю ромову.
            Бо я так бачу ти не зрозумів ситуації до кінця. Коли тобі сказали щоб ти лайно лайнович перестав писати – ти кажеш шо будеш і надалі, тобто неодекват з тупою головою, тому ти сам напросився щоб я тр*хав всіх твоїх рідних в кожному пості. Ну що ж почнемо новий етап.
            Я не читатиму твоїх коментів навіть зразу писатимму все збочення що я робитиму з тобою твоєю тупою головою, рідними і т.д.)
            Ти сам напросився неадекватни обриганий рагулю.
            Ти часом де живеш? я б хотів ще персонально тобі поянити хто ти і шо ти в житті.

          • Oleksandr Masnyi

            ууууу,ти у нас більш неадекватніший,ніж я думав)
            погрожуєш вже тут)ст.126 ККУ,привіт)ні,не читав)а скрін вже є)

          • Stan

            Ахахахах)))
            Це звіздец)
            Погрози – ст.126 ККУ – скріни…. це мейк май дей просто)
            Скільки тобі років якщо не секрет?)
            Ти в Гарі Потера ще віриш?)

          • Oleksandr Masnyi

            а мені дуже цікаво,з якого чорта тебе це так взбісило?і чому ти почав погрожувати?я хоч одним скріном до цього десь вказав пальцем на тебе чи засміяв чи ще щось зробив?бо це все якось дивно виглядає)це так,щоб ти задумався на секундочку)

          • Stan

            Чого взбісило?
            Окей, після того як я неодноразово написав щоб ти більше не писав мені.
            Ти далі над цим насміхався і сказав шо будеш долі продовжувати писати.
            Тобто як я зрозумів, що ти далі продовжуватимеш писати під кожним моїм постом навіть не до цієї теми. Таке собі сталкерство…

            Тому прийняв рішення, присікти цю діяльність ще в зародиші. – Цілком логічно, не знаходиш)

          • Oleksandr Masnyi

            якщо би ти піднявся декількома постами вище,ти б побачив,що я теж закінчив цю розмову. проте далі ти продовжив її. сенс робити з себе героя?

          • Oleksandr Masnyi

            іншого вибору у мене не залишалось)от і маємо)
            ти погрожуєш мене вбити через гру)і ти ще мене називаєш твариною)
            смішний ти,Stan)

          • Stan

            Хто казав що це були погрози вбити? Я взагаліто думав зліпити з тебе сніговика, а моркву засадити в гузно)

          • Oleksandr Masnyi

            хто казав – а там все чітко і зрозуміло написано,навіть якщо це трошки по іншому інтепретувати – погрози згвалтування якісь дивні,тим більше по відношенню до рідних та близьких)якщо ти читати не вмієш те,що ти написав – мої вітання)ти себе сам обпаскудив)а зараз вибач,маю іти святкувати)і надалі – вибирай інші пункти для агресії)мені здається,що портал не місце для цього)як той,хто тут майже 3 роки – це не пустий звук)
            і надалі – якщо ти вже на україномовному порталі,не уподібнюйся окупантам)по крайній мірі,почитавши твою стрічку,ти їх ”щирий” прихильник)

          • Stan

            Оскільки ти не бачив пост, хоча сам постійно кричиш перечитувати ретельніше, або проігнорив. Так уж і бути я повторю, спешел фор ю, щоб потім мені не казав що не давав тобі розширних аргументованих відповідей.
            Давай так підсумуємо критерії:
            Твої мінуси це:
            – святсвятсвят діалоги) (притому що сказав що у Дракон Ейдж і Мас Ефект вони кращі – тобто в адекватності мови бути не може)

            боївка з перекатами (людина оцінила гру так як її проходила, бо якщо ти
            прокачався на боївку з перекатами – це не те враження яке отримають
            люди які прокачались у ту ж магію чи алхімію)
            – меч з камінцями – теж на вихід (вааааат? тут взагалі не розумію, тупе придирство заради придирства?)

            Секс сцени? – навіть як ти кажеш що у ньому вони стали гірші, вони
            всерівно в 1000раз кращі ніж у тих же Дракон Ейдж і Мас Ефект.

            На рахунок боївок – то тут взагалі до кожної гри доїбатись можна)
            Типо
            наприклад Драгон Ейдж (оскільки я прокачував вара двуручника) – фууууу
            лайно, всю гру я тупо розбігають однією кнопкою і другою луплю страшним
            ударом.

            Тепер ти розумієш наскільки УСІ твої аргументи виглядають ущербними в моїх очах?)

          • Oleksandr Masnyi

            ні,не розумію)
            лайся на здоров’я,докопуйся на здоров’я)
            ніхто цього в тебе забирати не буде,агресивненький ти наш)
            навіщо тебе переконувати,якщо твої аргументи не підкріплені нічим крім голосних слів і статуеток)посилатись на конкертні дані – ні вибачте)
            завалити противники лайном – на здоров’я)
            перепрошую,якими?я такого слова не розумію)українською,будь-ласка)

          • Stan

            Для прикладу шоб до тебе дійшло. В перші місяці коли на ПК було продано в стімі лише 200.000копій СoD Black Ops(першої), то в той самий час на PS(4млн+) та Xbox(3млн+).
            Наскільки адекватна твоя статистика після цього?

          • Oleksandr Masnyi

            окей,прекрасно)вітаю тебе)
            але посилань не бачу)

          • Oleksandr Masnyi

            навіть якщо не сильно адекватна)вибірка хороша)вірити твоїм даним я не можу ніяк)сам розумієш)вірити всякому неадекватному не кожен вміє)
            ще раз дякую за таку увага до моєї особи і мого психологічного стану – це найкращий подарунок на день народження)понтогон)

          • Oleksandr Masnyi

            і от що,ти тицяв часто Колодою
            проглянь продажі
            люди ж недарма голосують саме так
            https://steamspy.com/search.php?s=call+of+duty
            приємного вечора і бризжання на всіх навколо)

          • Stan

            Подивившись на ці показники, я здивувався неправдивим данним, бо мені відома зовсім інша інформація. Але потім я дещо зрозумів, що мав зрозуміти давно (інфа там достовірна).
            Занадто добре про тебе думав, і гадав що ти щось адекватне виписуєш.
            Сраний стімспай – тобто статистика стіму – тобто ПК платформи на яку йде <25% продаж від гри.
            Отже статистику продажів гри на кожній платформі ти не наводиш. Тобто данні взагалі неадекватні а ти ними тут тичиш прям в лице.
            – Ну і як тебе після цього називати? Чудак на букву М)

            Саме головне шо тупе показує неадекватні данні і їм дуже тішиться, це дійсно смішно спостерігати)

          • Oleksandr Masnyi

            так,по-перше недарма тичу)якщо ти врешті додумався перевірити їх)
            дані адекватні,просто неповні)
            ти тут найбільш неадекватний)
            мати,знущання,наїзди)здається,тобі б не завадило трохи почитати про культуру)
            а по-друге – після всіх цих образ і наїздів,які я стерпів в свою адресу можу написати лише одне)ти бидло невиховане)замість того,щоб спочатку навести всі дані нормально,ти поливаєш всіх брудом і наїзжаєш,погрожуючи мені,моїй родині і далі по списку)здається,я тобі статтю кинув)як попередження,ти не зрозумів)наведи б ти дані нормально і з джерел,яким можна довіряти,я б визнав,що неправий,а так – зараз в мене склалось враження,що ти невихована малолітка)от і все)

          • Stan

            Чел, на майбутнє відповідай одним постом, бо хто буде шукати усі твої записки хворого?
            По-друге, ти щось знову переплутав, тут не я вказую аргументи і намагаюсь щось довести – це робиш тільки ти. Я ж тільки вказую що усі твої аргументи і докази, не варті і ломаної копійки довіри, бо засновані на неповних (дуже мягко сказано) данних, та чисто на власних уподобаннях.
            По-третє, на рахунок того щоб шось я доказував і вказував (ресурси, доводи і т.д.) – мені як мінімум має бути не срати, і як максимум я маю поважати думку співрозмовника (ми знаєм що я про твою думку думаю). Тобто має доказування і вказування данних та фактів з ресурсів, спешел для тебе – це буде завелика честь, не хнаходиш)
            – маєш інтернет, дєрзай (спростовуй або підтверджуй інфу) – головне щоб данні були адекватними (а не неповними).

            А те що ти тут казуальщину типо двініті рекламуєш, як вверх РПГ досконалісті рівня.чи її до Вічера – це просто смішно бо гра має більше спільного з доткою ніж з ним.

          • Oleksandr Masnyi

            ні,не рекламую)порівнюю)
            і так,я 115 раз буду повторювати,що саме доповнення Відьмака Кров і Вино нарешті довело гру до пристойного виду зі всіма витікаючими)Дівініті,Тіранні,ба навіть Техномансер собі не дозволяли)долю Відьмака 2015(я про всі витікаючі – геймплей,оптимізація як мінімум)Деус Екс в серпні 2016)я знаю,про що я кажу)
            на рахунок першого – ок,пишу я багато)але тим не менш це робоча звичка,яку я ніяк не витравлю)завдяки ній я заробляю свою копійку)
            на рахунок другого – можу,тому що є ресурси,на які я можу послатися і не тратити свій час на переривання інтернету в пошуках необхідної інфи,так як вона збирає всі напрацювання і працює як годинник) на жаль про консольні дані я не можу нічого сказати,так як ресурсів,яким я можу довіряти в цьому плані – немає. На що я маю посилатись – незрозуміло.
            Третє – ти пробив дно вчора. Шикарно пробив.Хочеш срати лайном,як ти це полюбляєш,сри на здоров’я)сподіваюсь,тобі від цього стане легше)Завеликою честю буде відповідати тобі на образи,особливо після вчорашнього дня. Після вчорашнього висеру і пролистування твоєї стіночки на дискусі я зрозумів,що бесідувати з тобою не має абсолютно ніякого сенсу. Ти за всю розмову – навіть з самого її початку не привів ні одного посилання чи відеоролику,кричав про москальські ігри,відправляючи мене на російські ж ігрові ресурси,вилив віртуальну тонну лайна під саме свято. Хочеш повних даних – надішли їх з тих ресурсів,яким дійсно можеш довіряти. Я користуюсь тими,які маю і цього мені вистачає.
            Можу сказати,що ти и ж таким же успіхом просуваєш Відьмака.
            На рахунок дотки – не знаю,в мене там награно в 2015 році 2 години,далі я не грав,середовища як такого не знаю,мені простіше про це прочитати в твітерському РуХабі чи у Вілата)
            Чому як ти кажеш ”рекламую”?Бо граючи в першу частину в Дівініті на консолі я зміг зробити значно більше фану і приколів,ніж в твоїй ”богогрі”.
            І як вишеньку на торті я залишу тобі твій вчорашній пост і ще декілька на закуску(бухай цим на здоров’я). Аналогів такого гівна не знав ніхто. Хоча ні,тисячі їх.Але вони нічого не варті,як і твоя думка. https://uploads.disquscdn.com/images/2d9a17b035bc741034e9677e0c978b931d98c34c3f37ab10a175f524ee46ee9c.png
            https://uploads.disquscdn.com/images/20d8ea47193d14b6bca54196b28fa199cdcd6af5eee8cee5c336648d5c3044e0.png
            Прощавай. І нічого не обіцяй)Бо твої слова нічого не вартують і нічим не підкріплені. Удачі.

          • Stan

            Дно ти пробив коли сказав що оцінюєш ігри ТІЛЬКИ ПО ЧИСЛУ ПРОДАНИХ КОПІЙ.
            І після цього я вже давно веду розмову задля сміху, бо знаю що ти неадекват.

            Але будучи вже на дні, ти не перестав мене дивувати бо почав показувати “свої достовірні” ресурси по одній платформі!)))
            Просто підсумуємо: ти оцінюєш крутість гри по числу проданих пкопій по одній платформі! – признаюсь чесно, я цей діалог навіть людям показав, всі дружньо поржали з тебе, і твоєї “геніальності”)

            Вже втретє постиш мої пости мені, я звичайно радий за таку увагу, але в чому сенс? – чи ти такий тупий що думаєш що люди забувають про що писали? – я серйозно, для чого ти мені кидаєш те що я постив? – в тебе якісь явні проблеми з увагою в житті)

            І на останок ти далі і далі вимагаєш від мене якісь джерела інфи – це означає що ти явно не читав мій попередній пост, де я здається ясно розписав що не збираюсь на це тратити час, бо ти протсто тупорила “малалєтка” яка вважає себе досить “прошариним” – а таким доказувати щось, це себе не поважати)

          • Oleksandr Masnyi

            ауч,мені боляче =D

          • Oleksandr Masnyi

            дякую,що робиш за мене важливу роботу)
            оцінка психологічного стану,піар і так далі.
            а мені цікаво,скільки тобі років?

          • Stan

            Уууууу, я вже якщо ти не помітив це питання тобі задавав одного разу. Відповіді не отримав. Чому ти очікуєш що відповідь що тобі тепер відповідь дадуть?

          • Oleksandr Masnyi

            знаєш,очікую)
            хоча судячи з твоїх попередніх коментарів – не варто було)

          • Stan

            Приклади: Вічер, Деус, та люба гра від Бесезди – на початках виходять з багами та середньою оптимізацією. За це ругати – треба бути ідіотом, тому що розумні люди розуміють масштаби цих ігор.
            Прирівнюючи їх до браузерних недоігор накшталт двініті – і кзати що там багів нема, це просто смішно. Як в Дівініті,Тіранні, (3тьо сортному)Техномансеру взагалі можуть бути баги? Такі ігри мають взагалі йти на компах 2005року.

            А про те що Кров І Вино довело гру до пуття – це повна брехня.
            95% проблем гри були вирішені у лічені тижні після релізу. У мене взагалі не було багів і проблем з оптимізацією, а якщо ти граєш ігри на відрі – то хто тобі винен?

          • Oleksandr Masnyi

            Відьмак я грав на Core i7-5960X, 6 Гб оперативної іAsus GTX980. Знаєш,чудове відро)тягне,як доктор прописав.
            Попередні ігри цих серій були без багів. Ба більше,Скайрім Ремастер запустився в мене пречудово.Дум 2016 – пречудово. Дізонорд 2 – пречудово. Навіть Бетмен і той прекрасно,хоча жартики я тоді роздавав,як має бути.
            Зі свого досвіду можу сказати,що Відьмак 3 ішов з дикими прогинами і прокльонами при нормальній частоті кадрів.Писав про це в всі техпідтримки – мовчок. І саме Кров і Вино довело це до пуття – ні разу не застрягав в текстурах(очевидних,гора чи двері чи під час битви в Моргені,яку я переграв,бо навіть виліт був) чи під час фінального бою з Детлафом.
            Але Відьмак 2 дав мені в рази більше вражень,навіть зараз інколи повертаюсь до нього,ніж Відьмак 3.

          • Oleksandr Masnyi

            бо можу показати те,чому довіряю)
            в нинішніх умовах довіряти аби-яким новинам і аби яким слухам,знаєш,не досить розумно)

          • Stan

            Але насправді там буде не ст. 126 ККУ а ст. 299 ККУ.

            Від коли ти себе людиною рахуєш?)))

          • Oleksandr Masnyi

            ні,таки 126)
            стоп. ти дещо сплутав)у тебе суцільні образи на все і всіх)
            ти тільки що останнім реченням опустився до цього ж рівня,куди мене так натхненно надсилаєш)цікаво)

          • Oleksandr Masnyi

            доповню – пояснив тобі розлого і детально,що і до чого,чому гра хороша(так вона поламана,так патчі справу виправили лише зараз,а ультрачудовою є лише музика). дав тобі статистичні дані,навіть порівняв їх з твоїми. натомість ти починаєш бризкатися кислотою,ображати всіх навколо,це видно навіть з того,як ти виразився під статею про відьмака,погрожувати,виносити статистичні дані на сміх,казати а що це все таке і так далі,так далі,так далі…далі ти пішов за погрозами(краще цим не розкидатися,шановний). так,звичайно,я теж слів не добрав,проте 3 частина в порівнянні з 2 більш ніж погана – подивись ще раз сайти,які я тобі навів. недарма я повторив,що вирішують все не оцінки,а слова гравців про гру і гроші,які ті за неї віддали.ти проїхався вдоль і впоперек рідних.як це тебе характеризує?вкрай негативно)тому шановний,якщо ти вже закінчив цю розмову будь добрий,закінчи і надалі поменше погрожуй.я прекрасно пояснив чому. і маленький тобі подаруночок. https://uploads.disquscdn.com/images/20d8ea47193d14b6bca54196b28fa199cdcd6af5eee8cee5c336648d5c3044e0.png

          • Stan

            Я вже розписав все, чого що де і як, але ти тупо ігнориш всі аргументи, вказуючи тільки свої неадекватні, які не підкріплені нічим, крім як статистикою продажів. (Тобто COD – 7 років поспіль GOTY + 100500)
            До чого тут мої старі коменти? Все правильно тоді розписав, бо це ревью це чисто піарство аля “думка особлива, не така як у всіх”.

          • Oleksandr Masnyi

            я так само розписав)аргументував навіть)навіть детальну таблицю з твого ж сайту скинув)тоді поясни,чому я маю вважати,що твоя гра найкраща)і чому це тебе так задіває?і подумай на секундочку- ти цілеспрямовано почав поливати всіх навкруги ще 2 місяці тому, а зараз просто рванув догори,наче каналізаційний люк в Тернополі)
            так,я написав чому згідний з автором і що мене не влаштовує в грі. ти на це так шипиш і брижзиш,що це аж дивує)всіх незгодних зі своєю думкою треба травити?вітаю,ти смішний)
            до чого тут твої коменти?користуватися російською озвучкою і при цьому кричати на бельгійську гру – що вона зроблена в росії – цікава логіка,я вважаю)

          • Stan

            “кричати на бельгійську гру – що вона зроблена в росії – цікава логіка,я вважаю)”
            Опять 25, тобі блін у вухо треба кричати чого я її вважаю російською? Я хоч слово про озвучку десь писав? Ти придурок, бо сам придумуєш аргументи ЯКИХ НЕ БУЛО!)

          • Oleksandr Masnyi

            я користуюсь офіційними джерелами,які надає мені інтернет)вона бельгійська)ну ок,хіба що там прапор 3-кольоровий)більш нічого спільного не бачу)

          • Oleksandr Masnyi

            так,думка особлива,не така як у всіх?вона нічим не відрізняється від тих,які кажуть – фу,на палю,відьмак не гра року – просто вона агресивна)не в тому напрямку працюєш)
            я розписав тобі свої враження від гри – бойова система з перекатами(ні,вибачте),меч з камінцями – теж на вихід. діалоги – кожна ААА-рпг чудово впакована діалогами,тут Дракон Ейдж і Мас Ефект – попереду)сцени сексу?в відьмаку 2 вони кращі)музика – чудова)
            ти плюєш на всіх і хочеш,щоб чули лише твою думку?цікаве рішення)дія завжди буде зустрічати протидію)тому і маємо – цей спір,з одної сторони якого ми маємо того,хто розкидається кислотою направо і наліво)

          • Stan

            Краще йди на плейграунд, там тебе реально забакланять. А тут це так, дитячі розваги)

          • Oleksandr Masnyi

            чувак,а ти цікавий)рекомендувати мені російський сайт при російській грі)от звідки прийшов,туди і повертайся)

          • Stan

            Ти ще частіше давай поради куди кому йти, сам далеко підеш)

          • Oleksandr Masnyi

            цікавий ти)сам же ж почав)

          • Oleksandr Masnyi

            бо повторюсь – гра хороша,але не суперультрамегагіперкласна
            і час її хайпу пройшов рік тому
            треба дати голос новим проектам
            а ці нехай залишаються,але в минулому
            до тебе це ніяк не дойде)а шкода)

          • Oleksandr Masnyi

            Нагадаю що Солід вийшов у 2015 – і переможців ми знаєм.
            Машина Ворнер Бразерс проти Кодзіми,який мав ще з Конамі боротись.
            Ну так,порівняння чудове)

          • Oleksandr Masnyi

            ще раз впевнись і запам`ятай надалі – голосують не оцінками,не експертами,голосують завжди грошами,відданими за цю гру)і 2016 доволі так наглядно це продемонстрував)
            і не тільки в ігровій індустрії=)

          • Oleksandr Masnyi

            і далі по списку
            4 Metal Gear Solid V: The Phantom Pain PS4 Konami Action-Adv. 93
            5 Undertale PC tobyfox RPG 93
            6 Journey PS4 Sony Adventure 92
            7 Bloodborne PS4 Sony Action-RPG 92
            8 The Witcher 3: Wild Hunt PS4 Warner Bros. Action-RPG 92
            9 The Witcher 3: Wild Hunt XB1 Warner Bros. Action-RPG 91
            10 Metal Gear Solid V: The Phantom Pain PC Konami Action-Adv. 91
            11 Shovel Knight PS4 Yacht Club Platform 90
            12 Mario Kart 8 DLC Pack 2 Wii U Nintendo Racing 90
            13 The Binding of Isaac: Afterbirth PC Nicalis Action-Adv. 90
            14 The Witcher 3: Wild Hunt – Hearts of Stone PS4 Warner Bros. Action-RPG 90

            забув,Варнер Бразерс добре постарались)але краще те,що вони видали – це Бетмен,як його хто не матюкав)

          • Oleksandr Masnyi

            ага,ще найкращою грою 2016 за оцінками метакритики визнано Анчартед 4)заслужено)вітчер не ввійшов в призову трійку)
            навіть,як ти на нього кажеш,інді-гівно Інсайд зайняло 2 місце,3 баскетбольний симулятор)

          • Oleksandr Masnyi

            але не спорю,у відьмака найтонша відстань між оцінкою метаскор і глядацькою)тим не менш,можу сумніватись у точності та справедливості оцінки,так як врахована думка менше половини користувачів)

          • Oleksandr Masnyi

            навіть,якщо сісти,прошерстити російські чи польські ігрові сайти,стабільна 9 у відьмака є, проте навіть фантом пейн і,о богі,вотч догз(на польських) переганяють нашого піддослідного на 2-3 десятих бала)

          • Oleksandr Masnyi

            ну так як?вікіпедією користуюсь і ніц не бачу?
            уважніше листай,уважніше)

          • Oleksandr Masnyi

            прочитай ще на всякий випадок оцю статтю,бо бачу ти мало знайомий з системами оцінок взагалі)аж соромно)особливо судячи по тому,які коментарі ти під оглядом Відьмака залишав =D http://playua.net/systema-otsinyuvannya-igor-na-playua/

          • Stan

            Я давно знаю систему оцінювання, до чого тут це?
            Я дивлюсь на оцінки ігор переважно, попередньо сам вже проставивши грі свою оцінку, і просто звіряю результати.

          • Oleksandr Masnyi

            ще раз кажу,оцінки ні на що не впливають,вчитуватись треба в огляд,давати коментарі треба йому,причому так добре награвшись,він саму суть відображає)виноски плюсів і мінусів і оцінки – річ суб’єктивна.як не крути)

        • Воу, так не робиться. Відьмак 3 найкраща гра сторіччя, але ж голосувати за неї “аби було” не треба. Треба серце і душу віддавати за кожен голос, як я це роблю, коли голосую за найкращу гру століття — Біошок Інфініт

          • Oleksandr Masnyi

            От же ж наївні люди,скільки вас не вчи – треба голосувати за НАЙКРАЩУ ГРУ ТИСЯЧОЛІТТЯ – DOOM =P !!!!!!!!!!!!!!!!!А то понаставляють своїх Відьмаків Інфініт,куди не треба =D!!!!!!!!!

        • А можна посилання на мою рецензію відьмака?

        • Jobitronik

          Мабуть ти переплутав Юру з Олексою

      • Ябпроголосував за таку картинку 🙃

    • golfimbul

      ні, народ побачив “Відьмак”

  • Sabatazh

    Шкода що не грав в жодну з цих ігор

  • Oleksandr Masnyi

    Метеоритний лук же ж)хрінак і планети нема)

    • Oleksii Mozgovyi

      Там же ж Місяць…

      • Oleksandr Masnyi

        окей,Місяця нема)

  • Михайло

    Звичайно, що останній акт в Inside.

  • Михайло

    Ви серьозно? Знову відьмак переможе? Голосуйте нормально, тут є ігри з сильнішими сценами.

    • Влад

      Я за Inside. Останній акт був дуже неочікуваним для мене

  • Bodya

    Можна було б додати якийсь момент з Battlefield 1, там чудові ролики між місіями кампанії в яких багато цікавих моментів

    • Михайло

      Можна було, момент з голубом був дуже непоганий.

      • Stan

        Плюсую, момент з голубом був шикарний.

  • Bodya

    Або моменти з Fifa 17, коли Алекс підписує перший контракт, чи просто вперше виходить на поле

  • >якщо ви не знайшли його серед номінантів, то сміливо вкажіть його у коментарях

    Момент “Booker, are you afraid of God?…”
    Топчик