Soulcalibur VI

Огляд Soulcalibur VI

Автор: Віталій Тарнавський

Серія SoulCalibur відома як культовими іграми, так і великими прорахунками. Перші дві частини вважаються класикою, але все, що було після, страждало від безлічі проблем. Проте навіть довгий період посередності не вдарив по престижу бренду, який залишається любимим по всьому світу. І любов ця нарешті перестала бути нерозділеною: SoulCalibur 6 запросто можна назвати кращою частиною багаторічної серії.

Як файтинг, SoulCalibur VI пропонує все те, чого ми від нього очікуємо. Епічні протистояння відомих і не дуже персонажів, імениті запрошені зірки і безглузді власні творіння скачуть в битвах на вашому моніторі.

Про основи

SoulCalibur 6 не дуже-то хоче вчити новачків всім азам майстерності. У той час як бувалий боєць тут же візьметься за справу і сам розбереться, що було додано, новобранцям доводиться задовольнятися мізерним набором інструкцій, який на звання «начання» ніяк не тягне. Це, насправді, великий прорахунок, бо саме перші хвилини формують враження, і небагатий режим навчання створює враження, що гра дуже проста.

Але це не так. Саме в особливостях кожного персонажа криється головна принада SoulCalibur 6. Кожен герой володіє своєю індивідуальністю, яка змушує переглянути підхід до кожної битви. Але SoulCalibur 6 про це не говорить, і багато хто так і не зрозуміє її головну фішку. Це дрібниця, але дрібниця, яку пропускати не можна.

А що там з боївкою то?

Серце будь-якого файтинга — його бойова система. Чим більше вона відповідає гаслу «легка в освоєнні, складна для майстерності», тим вище шанси, що гру полюблять. Простіше кажучи, Street Fighter V у великій компанії друзів надовго не затримається, а MKX набридне тим, хто хоче вдосконалити свої вміння. SoulCalibur практично завжди догоджала і тим, і іншим, і шоста частина – не виняток.

Головні нововведення шостої частини — Reversal Edge і Lethal Hit. Перша, після натискання однієї кнопки, дозволяє зробити хитрий удар, який активує щось на зразок гри «камінь-ножиці-папір» з пафосним уповільненням часу, де кожен з варіантів визначений за однією кнопкою. За підсумком переможець отримує перевагу і можливість нанести сильний удар.

Lethal Hit — більш складне нововведення. Розробники вирішили наділити деякі удари властивістю потужного контр-удару, але тільки якщо вони виконані в потрібний час. Наприклад, якщо ворожий удар перерваний ногою або виконаний якийсь певний удар до цього. У кожного персонажа умови різні, як і прийоми в списку Lethal Hit. Повірте, якщо ворог освоїв цю систему, доведеться важко. У SoulCalibur VI повернулася і механіка Soul Charge, але в сильно зміненому вигляді. Тепер вона підсилює героя на короткий час, даючи нові можливості. 

Ну а самітню кампанію то завезли?

Самітніх режимів два і вони один від одного відрізняються. «Libra of Souls» не покладається на відомих дійових осіб, а дозволяє створити свого унікального бійця, як в RPG. Ми граємо за якогось «Провідника», який слухає інструкції Засаламеля і теж подорожує по світу в пошуках чарівних артефактів

Інший режим — це півторагодинна сюжетна лінія з декількома героями-протагоністами. Ніяких одкровень, пара коротких кат-сцен і ціла маса діалогів в стилі візуальних новел. Є ще індивідуальні арки за кожного персонажа, але вони представляють набір з битв з персонажами, створеними розробниками в редакторі, а також безсовісними філлерами. Зрідка з’являються титульні герої з основного ростеру. Загрожують кулаками, кажуть, що потрібно битися, просто тому що потрібно. На цьому власне самітній режим і закінчується.

Ну а персонажі? Покажи нам Геральта!

Насправді грі дуже бракує  нових персонажів. Їх всього троє – Гро, Геральт і Азвел. Гро, просто стандартний чуть більше ніж повністю. Відьмак в представленні не потребує, підійде новачкам. А ось Азвел дійсно крутий, оригінальний герой зі складною механікою призову різної зброї. Thats All Folks.

Онлайн?

Ну, він є.

Гра як і Tekken 7 на старті не дуже добре дружить з серверами, в усякому разі у версії для ПК. Грати можна, але радощів це не приносить. А якщо розробники не привнесуть в онлайн постійних щоденних/щотижневих випробувань, івентів та інших розважальних заходів — буде нуднувато.

Ну а нам варто витрачати на неї гроші?

Якщо ви про версію на ПК, то я б рекомендував трішки зачекати, на консолях все набагато краще.

SoulCalibur 6 – красива гра, якій фактично нема чого соромитися. Битви плавні, яскраві та ефектні.  Я з радістю пораджу SoulCalibur 6 як досвідченим воякам, так і новачкам. Приємно бачити, що франшиза живіша за всіх живих навіть після не найвдаліших попередніх частин. Весело буде і знавцям всіх комбінацій, і тим, хто просто лупить по кнопках в надії на краще.

80

Милота

Вдалося

  • Бойова система
  • Редактор персонажів
  • Геральт

Не вдалося

  • Самітня кампанія
  • Онлайн на ПК

Жанри

Компанії

Платформи

Останні огляди

Огляд ґеймпада MSI Force GC20‎

Автор: Зімін Антон

Огляд ґеймпада MSI Force GC20‎

Огляд фільму «Фантастичні звірі: Злочини Ґріндельвальда»

60

Автор: Владислав Папідоха

Фантастичні звірі: Злочини Ґріндельвальда / Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald (2018)

Огляд Thronebreaker: The Witcher Tales

82

Автор: Владислав Папідоха

Thronebreaker: The Witcher Tales

Огляд фільму «Богемна рапсодія»

66

Автор: Євгеній Загороднюк

Богемна рапсодія / Bohemian Rhapsody (2018)

Ретроспектива Resident Evil. Випуск 01: Resident Evil (1996)

Автор: Андрій Нагорний

Resident Evil (1996)

Огляд Space Hulk: Tactics

69

Автор: Роман Береговий

Space Hulk: Tactics

Огляд Marvel’s Spider-Man

80

Автор: Олег Куліков

Marvel's Spider-man

Огляд Graveyard Keeper

72

Автор: Роман Береговий

Graveyard Keeper