Прев’ю Storm United

Щороку на прилавках магазинів або у цифрових сервісах бачимо десятки непоганих шутерів від першої особи. Деякі із них продаються мільйонними накладами, а інші так і залишаються непоміченими через недостатню розрекламованість або недовершеність. То чи може порівняно невеличка студія розробників не загубитися серед гігантів сучасної ігрової індустрії? Мені завжди імпонували компанії як PixelBeam, адже саме у них є можливість дослухатися до пропозицій простих користувачів. Сьогодні мова піде про мережевий шутер Storm United, який розробники вже намагаються просувати у маси через дочасний доступ Steam.

Про сюжет поки що нічого невідомо, але, як це буває у безкоштовних стрілянках, він має другорядне значення. Усі дії розгортаються в майбутньому, тому, ймовірно, ведеться боротьба за ресурси або декілька фракцій щось не поділили. Футуристична стилістика відкриває перед розробниками безмежні можливості, але, наприклад, жодних особливих маніпуляцій із законами фізики нам робити не доводиться, тішить лише доволі поважна варіативність зброї, кількість якої з плином розробки збільшиться.

Суть бою — перемогти суперника самотужки або в команді, це залежить від сервера та режиму, який ви попередньо оберете. Присутня система нагород за серію вбивств тощо, тому частенько на екрані з’являються написи про відзнаки, а диктор солідним голосом повідомляє, що ви надерли уже багатенько задів.

2015-12-19_00003

Мапи, режими і купа вогнепалу

У грі обираємо бійця із чотирьох класів: Охоронець, Тінь, Гакер, Янгол. Кожен має свої особливості, а саме озброєння, котре включає шість слотів (три для вогнепальної зброї та такої ж кількості додаткового екіпірування). Охоронець, наприклад, позбавлений особливих засобів, окрім декількох типів гранат. Він виконує наступальну функцію, оскільки його основна зброя дозволяє з легкістю знешкодити ціль. Тінь — тип снайпера, у розпорядженні якого є наземні міни, котрими доволі легко відгородити свою позицію від небажаних гостей, а з допомогою гвинтівки — убити ворога одним пострілом. Гакер — поки що найбільш прогресивний боєць, адже окрім основної зброї (менш потужної) йому доступні безліч додаткових пристосувань (турель, наземні міни, станція для відновлювання енергії, коробки з набоями, гранати тощо). Ідеальний вибір при оборонних місіях, саме тому його так часто обирають для режиму захоплення прапора або мап з мінуванням об’єкта. Янгол — типовий медик, у арсеналі якого є дефібрилятор, декілька видів гранат, а найголовніше — міні станції для відновлення здоров’я та енергії: без аптечок, проте не менш ефективно. Для всіх класів типи вогнепальної зброї різняться (є можливість встановлювати додаткові надбудови), але, наприклад, ніж або вибухові гранати можна обирати, граючи за будь-якого бійця.

2015-12-16_00001

Оскільки гра перебуває на стадії альфа-тесту, кількість серверів обмежена і не завжди можна натрапити на улюблений режим, яких тут шість: «Сам за себе», «Командний бій на смерть», «Захоплення прапора», «Замороження», «Знесення» та «Винищення». Перший тип бою є хорошою альтернативою для всіх, хто бажає швидко набити руку, вбивши всіх, хто трапиться. «Командний бій на смерть» потребує злагоджених дій, адже перемогу отримує та сторона, котра змогла за більшу кількість раундів повністю винищити ворогів. «Захоплення прапора», гадаю, режим, який також відомий кожному — заволодій чужим та захисти власний стяг, роль якого виконує так званий „промінь“. Якщо вбивати вам не до вподоби, завжди можна заморозити супротивника (або союзника) в режимі «Замороження». «Знесення» — звичний для всіх гравців Counter-Strike режим із закладання міни, де одна команда намагається встановити вибухівку, а інша — захистити вказані точки. «Винищення» мені так і не вдалося зіграти, адже його, мабуть, зараз розробляють (скоріш за все, в ньому потрібно знищувати хвилі ворогів).

Динамічна і яскрава

Ігролад забавки важко класифікувати, він поєднує особливості Counter-Strike і Halo. Більше в Storm United від другої, адже зброя фактично не втрачає прицільності під час пострілів, а довколишній світ ніби змальований із космічної саги про майстра Чіфа (це додає своєрідної атмосфери яскравим боям). Завдати шкоди самому собі, можна лише кинувши поряд гранату або вистріливши у свою ж міну, падіння з високої платформи відніме лише декілька пунктів здоров’я. Дивна система пошкоджень, але її згодом, мабуть, підправлять, аби все на полі бою було врівноважено. 

Візуальні ефекти вражають своєю деталізацією, а я нагадаю, що це лише альфа-версія… Для того аби показати супернику, де раки зимують, у вас є рівно сто пунктів життя та двісті енергії. Останні витрачаються під час прискорення бігу та стрибків, тому завжди потрібно бути обережним, адже в найважливіший момент ви можете залишитися фактично знерухомленим. Така система затрат дещо незрозуміла, ми ж не бігаємо по стінах, не робимо подвійний стрибок тощо, тому цю особливість можна списати лише на футуристичну специфіку костюмів.

Мапи порівняно з багатьма іншими подібними забавками невеликі, але виглядають доволі красиво завдяки безлічі коробок, різноманітним конструкціям, невеличким будівлям, які можуть допомогти вам обрати хорошу позицію або просто прикрити від пострілів.

2015-11-14_00006

Майже на всіх мапах є „стрибуни“ — пристрої, наступивши на які, вашого персонажа відкидає у певному напрямку, що скорочує затрати часу на переміщення та додає динаміки будь-якому бою. Ви можете бути й звичайним глядачем та спостерігати за матчем або окремими гравцями, набираючись досвіду.

Важливим рішенням розробників було введення своєрідної сторінки для звітів, тобто, виявивши якийсь недолік, декількома кліками можна повідомити про нього розробнику. Якщо хтось там і читає зауваження гравців, то в майбутньому можемо побачити справді заточений під потреби користувача продукт. Кожен, хто придбав гру, наразі отримує позначку «Розробник», хоча для керування сервером необхідний відповідний код.

… і трішечки паскудства

Перш за все слід наголосити на доволі нереалістичному поводженні зброї, бо кулі завжди летять прямо, навіть із затиснутим курком. Пояснити таке незрозуміле рішення можна тим самим футуристичним сетинґом. Мовляв, у майбутньому немає проблем із віддачею. Попри соковиту картинку, руйнувань у грі немає, лише сліди куль на стінах, які через декілька секунд все одно зникають. Пограти в Storm United довго вам не вдасться, адже на серверах гравців катма. Бавляться всі за певним розкладом, аби застати якомога більшу кількість користувачів на одному сервері в певний час.

2015-12-14_00005

Використання автотранспорту хоч і здається перспективним, але на доволі обмежених у просторі мапах воно є непотрібним, хоча й ефектним. Одним із заблокованих пунктів меню залишається «Зброярня»: у майбутньому користувачі зможуть кастомізувати свого персонажа та зброю. Оскільки незавершеною є і крамниця, зроблю висновок, що додатковий контент потрібно буде купувати *зітхання*. Лут відіграватиме лише косметичну роль, але я є прихильником думки, що купівля/продаж предметів робить із забавки засіб для видоювання коштів, як це сталося з багатьма іншими проектами. Тому назріває питання: чи не краще залишити забавку платною? Зараз вона коштує дванадцять доларів, без „додаткових платних послуг“.

Пізніше буде ліпше?

Це лише перший альфа-тест Storm United забавки, тому безліч додаткових можливостей ще перебувають на стадії розробки. Попри деякі недоліки, скажу, що Storm United зараз переживає свій найкращий час, адже вона не забруднена різноманітними непотрібними функціями та пропонує користувачам яскраві бої за рівних умов для кожного. Важко повірити, що у майбутньому все залишиться так само, адже ті, хто придбають гру зараз, отримають одного преміум-персонажа, зброю та коробку луту, коли відбудеться реліз.

Бажаю натхнення PixelBeam, аби вони створили справді ні на що неподібний продукт, який знайде своє місце серед розмаїття мережевих шутерів. Зважаючи на бюджет компанії, гра такого рівня — вже успіх.


Приєднуйтесь! Ще більше коротких, але цікавих новин в нашій групі VK: vk.com/playua


Вам це може сподобатись

Приєднуйся до обговорення →
  • jaguar_arx

    Гм. Спроба взяти новий рушій Unreal і зробити конкурента Unreal Tournament 4? :) Але більша частина роботи вже виконана самим рушієм, я так розумію розробники лише додали кілька моделей зброї і в редакторі зробили свої рівні. Чи настільки розробники круті, щоб додавати дійсно щось оригінальне в гру і при чому не зіпсувати оптимізацію? Поки що виглядає як намагання завдяки “завчасному доступу” тупо заробити бабла не докладаючи багато зусиль.
    Steam early access – в 95% недороблене гівно яке ніколи і не буде дороблене, навіть якщо зарелізиться :)

  • Mikk UA

    Мені щось це нагадало Mass Effect О_о , зброя, атмосфера карт і стилізація тільки шутер =)
    П.С, І так , МЕ вважаю однією з кращих трилогій рпг, “сюжетно” точно =)