Огляд We Are The Dwarves

Постапокаліпсис та українська ігрова індустрія сплелися настільки сильно, що коли виходить якась нова вітчизняна розробка не на постапокаліптичну тему, то ми її й сприймаємо, якщо щось іноземне, чужорідне. Не дивно, що про We Are The Dwarves від київської студії Whale Rock Games (інтерв’ю) більшість вітчизняних ґеймерів навіть не чули до дати релізу.

Всесвіт гри We Are The Dwarves заповнений нескінченним каменем, всередині якого живуть три народи дворфів, що об’єднали зусилля у пошуку нових зірок задля спільного виживання. Три протаґоністи гри: Смешфіст, Форсер і Тінь — учасники експедиції, що мала подолати предковічний океан і розвідати дальні рубежі каменю. Але сталася невеличка аварія, у якій не обійшлося без гравітаційної аномалії, і герої опинилися у різних куточках місцини. Вам і належить провести їх небезпечними тунелями, норами і коренями, аби дворфи змогли повернутися додому.

2016-03-03_00002

Окрім дивовижного і збіса оригінального світу (ну де ще ви бачили твердий всесвіт?) у Whale Rock Games чудово вдався образ самих дворфів. У них ще можна впізнати щось від вахівських чи толкінівських фентезійних куципердиків, але поверх того додалися риси бійців зоряного десанту із однойменного фільму. Це професійні астронавти, навчені мистецтву бою за будь-яких умов. За їхніми малочисельними діалогами цікаво спостерігати, адже вони наповнюють гравця відчуттям нескінченної надійності цих персонажів.

Збурює уяву і технологічність дворфів. У них є і голографічні проектори, і радіокомунікатори, і модульні скафандри-лати… Ех, як же хочеться почитати якийсь цикл романів про саме отаких дужих виживальників у ворожому світі. Ось, як виглядають ці красені:

А світ і справді збіса ворожий. Тут майже немає жодної живої істоти, яка би не хотіла, чи не могла вбити вашого дворфа. Навіть рослини можуть або вкусити, або отруїти, або привернути увагу аборигенів. І аборигени та жуки — не найстрашніше, що може трапитися. Адже з дір у стінах може вискочити якесь-щось і хапнути половину запасу здоров’я. До того ж бувають і зустрічі з босами, що добряче виїдають нерви гравцеві.

Для подолання коротюсіньких рівників нам пропонують три варіанти доволі дивної, незвичної і суперечливої механіки. Залежно від бійця ви можете або використовувати дробовик і гранати (Форсер), або рубати і чавити власним тілом (Смешфіст), або тихцем скрадатися і непомітно знімати ворогів (Тінь).

Більшість гравців спершу помилково сприймають We Are The Dwarves, як черговий діаблоїд, де треба кинутися в гущу ворогів та розкидати їх хвацьким заклацуванням. Однак єдине, що тут треба часто клацати — це пробіл — для динамічної паузи.

Практично будь-який бій у We Are The Dwarves — це стоп-кадрове кіно. Ви спершу довго продумуєте послідовність і комбінацію ваших дій, а тоді робите постріл чи удар. Пауза. Інший прийом. Пауза. Відступ, перезарядка вмінь, новий удар. Пауза… І так, доки спітнілий гравець не відкинеться на спинку крісла, очманіло зрозумівши, що вороги вже скінчилися, а у його дворфа залишилося якихось кілька міліметрів смужки здоров’я.

2016-03-04_00004

Складність We Are The Dwarves може позмагатися із Super Meat Boy. Вона настільки складна, що розробники навіть змушені були випустити спеціальне оновлення, яке додавало легший рівень складності, аби бодай хтось зміг пройти гру до кінця. Це і смішно, і обнадійливо водночас, адже дає зрозуміти, що Whale Rock Games піклуються про свою спільноту.

Проте перед нами справедлива складність. Щойно ви зрозумієте, які комбінації виграшні саме у цій ситуації і почнете вміло використовувати тактичне мислення (удар, відскок, перезарядка, удар) — гра піде, як салом змащена.

До того ж полегшити гру може і розвиток персонажів. Хоча насправді розвиваються не дворфи, а їхні скафандри-обладунки. Ви можете або тимчасово поліпшити міцність броні, додавши їй функцій, як ось регенерація поза боєм, що діятимуть, доки вам не проб’ють броню. Або ж можете назавжди розблокувати якісь особливості, що сприятимуть зручнішому просуванню рівнем. Для цього використовуються різноманітні ресурси, розкидані на рівні і часом саме пошук цих ресурсів може стати причиною загибелі та перепроходження рівня.

2016-03-04_00002

We Are The Dwarves створена не для розваги чи відпочинку, а для випробування міцності нервів та інтелектуальних здібностей гравців. Вона орієнтована на тих, хто за будь-яку ціну готовий долати труднощі і прямувати до мети. Адже саме такі люди здатні чогось досягти, ну, або хоча б пройти до кінця справді непересічну і оригінальну українську гру.

P. S. We Are The Dwarves стала черговою українською грою, що вийшла одразу з українською локалізацією. Крім того спеціально для українців ціна зменшена до $8, коли для більшості світу вона складає $15. А оскільки Україна в розумінні Valve входить до складу СНД, то оце зменшення ціни могло добряче вдарити по кишені розробникам. Цікаво, яке виправдання „свідомі патріотичні пірати“ придумають цього разу, коли розробники задовольнили майже всі найпопулярніші потреби вітчизняних гравців? Не куплю, бо… Пишіть у коментарях, чому ви не купите цю гру, а вкрадете.

Підсумок


Вельми непогано

Варте уваги, якщо Ви:

  • мрієте про справжні труднощі;
  • купуєте все українське;
  • мрієте побачити нових дворфів.

Не варте уваги, якщо Ви:

  • ненавидите думати під час гри;
  • любите відпочивати за гранням.

Приєднуйтесь! Ще більше коротких, але цікавих новин в нашій групі VK: vk.com/playua


Вам це може сподобатись

Приєднуйся до обговорення →
  • Олександр

    ех, для мене надто дорого навіть так, хоча і гра зацікавила але піратити не буду, можливо вийде виділити якісь кошти. 9((

  • Jobitronik

    Не куплю, бо…не мій жанр, наприклад.

  • Назар Борко

    не куплю бо…куплю пізніше

  • Traveler

    треба глянути стрім, тоді можна думати про купівлю…

  • Boris Sikora

    Серед підтримуваних платформ є ще Лінукс та Мак.

    • Дякую, доставив галочки.

    • vegasq

      Під мак вилітає час від часу (:
      Та й з роздільністю якась хрінь.

  • jaguar_arx

    Купив відразу як вийшла. Гра однозначно рекомендована усім, хто вважає, що ігри – це не тільки бездумне клацання, а вважає, що гра повинна розвивати мозок і ставити складні завдання перед гравцем.

  • >купуєте все українське;
    Я б не писав цей пункт у “Варте уваги, якщо…”.

  • Святослав Харченко

    не купив бо, зараз закінчую Dying Light The Following. Закінчу ДЛ, придбаю дворфів.