Короткі підсумки GDC 2016: в очікуванні Е3

gdc2016header

Тиждень тому у Сан-Франциско завершилася тридцята щорічна конференція розробників GDC 2016. Зазвичай, на Game Developers Conference основний акцент робиться розробниками на обміні досвідом та нових знайомствах, однак, не обходиться і без анонсів та новин. З усього цього ми постаралися вибрати для вас найцікавіше.

Віртуальна реальність

Останнім часом забагато уваги приділяється VR-технологіям, чому варто віддати належне, бо ігровий світ впевнено крокує назустріч новим технологіям. GDC не стала виключенням, адже немало часу тут приділили саме віртуальній реальності.

Найгучнішою новиною у світі VR стала презентація шолому від Sony, який навіть із PlayStation Camera та контролером рухів, без яких він навіть не намагатиметься працювати, вартує менше, аніж Oculus Rift або HTC Vive. Однак, підтримки PC у ньому не планується, PlayStation VR розрахований виключно на тридцятимільйонну аудиторію Playstation.

Головною вимогою до ігор з підтримкою PlayStation VR є стабільні 60 кадрів на секунду.

Більше VR богу VR!

Невід’ємною частиною GDC традиційно були анонси нових проектів, яких цьогоріч було не мало. Важко сказати який з них був гучнішим, адже це все-таки перші анонси, тому уся інформація сприймалась світовими медіа виключно з особистих вподобань та досвіду.

  • Всесвітньо відомі студії Obsidian Entertainment та Paradox Interactive анонсували нову RPG у класичному стилі — Tyranny. Головною фішкою гри є нетипова роль головного персонажа. Замість звиклого нам доброчинця на ім’я <якесь ім’я>, тепер нам випаде можливість відчути себе у шкурі ледь не головного злодія всесвіту. Остаточна дата виходу не відома, орієнтовно кінець 2016 року.
  • Також Paradox Interactive показали поточний стан глобальної стратегії у сеттинґу Другої світової війни Hearts of Iron 4, яка подарує кожному бажаючому можливість відхопити собі шматочок Європи. Реліз заплановано на 6 червня 2016 року.
  • Розробники горору Among the Sleep анонсували новий квест під назвою Mosaic. Нова гра у специфічному графічному стилі розповість про рутину офісних працівників. Її готують до релізу у наступному році.
  • Ubisoft анонсували VR-ексклюзив Eagle Flight. Власне, як зрозуміло з назви, у грі нам випаде можливість відчути себе справжнім вільним орлом та літати мальовничими просторами ігрового світу й гадити просто на… А, втім, це вже ідея для іншої гри.
  • Компанія Crytek, окрім оновленого рушія CryEngine 5 представила свій VR-проект під назвою The Climb. У грі ви зможете відчути себе справжнім альпіністом-скелелазом та висячи на скелі насолодитися з висоти пташиного польоту прекрасними краєвидами. І все це у віртуальній реальності!
  • Ще одним проектом від Ubisoft для VR стане сімейна Wherewolf Within, яка по суті нагадує «мафію», але відгадувати треба хто у компанії вовкулака. Головною родзинкою проекту є анімування персонажей у залежності від коливань голосу.
  • Студія High Voltage Games анонсувала шутер Demaged Core для Oculus Rift, у якому гравцеві взагалі не треба буде переміщуватися. Замість цього він буде телепортуватись з одного тіла у інше. Подивимось, що із цього вийде.
  • Wargaming теж не оминули конференцію, і теж не оминули віртуальну реальність. Під час презентації вони продемонстрували демо-версію World of Tanks для VR-шоломів. А ось і інтерв’ю Дмитра Базилевича, представника Wargaming в Україні про позицію Wargaming до VR.
  • І звісно ж, ми не могли оминути нову відеокарту Radeon Pro Duo, яка за словами представників AMD на даний момент не має аналогів у світі. Ну, і вартість цієї відеокарти теж не має аналогів та складає приблизно 1500$.

Також у царині віртуальної реальності LucasArts та Ubisoft анонсували такі собі арт-інсталяції для шоломів віртуальної реальності, у яких користувачеві дістанеться роль спостерігача. Трейлери доступні за посиланнями: Star Wars: Trials of Tatooine, Assassin’s Creed: VR Experience.

Церемонія нагороджень

На цьогорічній Game Developers Conference окрім іншого відбулася шістнадцята церемонія вручення нагород Game Developers Choise Awards, на якій було визначено по 5 найкращих ігор у 9 номінаціях.

Гра року

  • The Witcher 3: Wild Hunt
  • Fallout 4
  • Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
  • Bloodborne
  • Rocket League

Нагорода за інновації

  • Her Story
  • Super Mario Maker
  • Undertale
  • Splatoon
  • The Beginner’s Guide

Найкращий дебют

  • Ori and the Blind Forest
  • ARK: Survival Evolved
  • Undertale
  • Downwell
  • Keep Talking and Nobody Explodes

Найкращий дизайн

  • Rocket League
  • Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
  • Bloodborne
  • Fallout 4
  • Splatoon

Найкраща мобільна гра

  • Her Story
  • Lara Croft: GO
  • Fallout Shelter
  • Downwell
  • AlphaBear

Найкраще візуальне оформлення

  • Ori and the Blind Forest
  • The Witcher 3: Wild Hunt
  • Star Wars: Battlefront
  • Bloodborne
  • Splatoon

Найкращий сюжет

  • Her Story
  • The Witcher 3: Wild Hunt
  • Life is Strange
  • Undertale
  • The Beginner’s Guide

Найкращий музичний супровід

  • Crypt of the NecroDancer
  • Star Wars: Battlefront
  • Ori and the Blind Forest
  • Everybody’s Gone to the Rapture
  • Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

Найраща технічна складова

  • The Witcher 3: Wild Hunt
  • Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
  • Star Wars: Battlefront
  • Fallout 4
  • Just Cause 3

Приєднуйтесь! Ще більше коротких, але цікавих новин в нашій групі VK: vk.com/playua


Вам це може сподобатись

Приєднуйся до обговорення →