Побічні місії в Assassin’s Creed: Syndicate впливатимуть на сюжет
Коли мова йде про побічні завдання, ігри серії Assassin’s Creed завжди славились великою кількістю подібного контенту. Але кількість — не означає якість. Різноманітність місій, яка є чи не найважливішим фактором у цій справі, страждала, адже у більшості випадках все зводилось до банальних «піди принеси, піди вбий, піди підслухай, а потім вбий». Така скупість ігрових дизайнерів кидала виклик навіть справжнім перфекціоністам, які проходили ці завдання через силу, аби досягти такої бажаної позначки — 100 % проходження.
Утім, у випадку з новою Assassin’s Creed: Syndicate, розробники обіцяють особливо попрацювати над цим. В інтерв’ю журналу Official Xbox Magazine, творчий директор Ubisoft Quebec Марк-Алексіс Коте (Marc-Alexis Côté), зазначив:
Ми ніколи не соромилися робити багато побічних завдань. Настав час їх осучаснити. В Assassin’s Creed: Syndicate ми хочемо зробити так, щоб ви відчували, що кожна пройдена вторинна місія приносить вам щось корисне. Тепер все, що ви робите, буде певним чином впливати на сюжет.
Чи будуть вони різноманітними? Побачимо після релізу. Наразі він запланований на 23 жовтня для Xbox One та PS4. ПК-гравці, нагадаємо, отримають гру трохи пізніше.
Сподобалася публікація? Підтримай PlayUA
На платформі Buy Me a Coffee ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Buy Me a Coffee отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!
Читайте також
Популярне
-
Дупи і контроверсія, або Як працюють подвійні стандарти
-
Що українські локалізатори ігор думають про нещодавню заяву Міністерства культури?
-
Грайте DayZ разом з українською спільнотою OutLife
-
«20 днів у Маріуполі» став першим українським фільмом, що отримав «Оскар»
-
Google презентували ШІ, який грає в ігри як людина