Подробиці режиму PvP у Swordsman

Зараз відбувається закрите бета-тестування чергової умовно безкоштовної MMORPG під назвою Swordsman. І сьогодні розробники розповіли більше подробиць про режим PvP.

Усі битви на аренах проходять за одним із двох сценаріїв: point-and-click або non-target. Якщо з першим усе зрозуміло — вибираємо кліком противника і далі все питання тільки в правильній комбінації ударів, то в другому випадку гра перетвориться на справжній TPS, себто ураган з комбо-ударів, акробатичних ухилень і блоків. До того ж у Swordsman не можна стати легендарним майстром арен PvP лише тому, що у персонажа „меч 80-го рівня“. Бо підсумок кожного бою залежить від ваших навичок і вибраного поєднання комбо-ударів.

На початку гри вам запропонують обрати одного з героїв десяти шкіл єдиноборств. Після обрання стають доступні різні можливості вашого персонажа, зокрема — створювати власний набір комбо-ударів із запропонованих вам школою. Використовуючи базові вміння, можна завдавати невелику шкоду, тоді як просунуті вміння дозволять паралізувати ворога або завдати йому жахливі ушкодження. Ця система дозволяє сформувати власний стиль, роблячи вас непередбачуваним для противника.

Зареєструватися на ЗБТ Swordsman можна тут.


Приєднуйтесь! Ще більше коротких, але цікавих новин в нашій групі VK: vk.com/playua


Вам це може сподобатись

Приєднуйся до обговорення →
  • Рома Береговий

    Використовуючи базові вміння, можна завдавати невеликий шкоду, тоді як просунуті вміння дозволять паралізувати ворога або завдати йому жахливі ушкодження.

    “Невеликий шкоду”? Виправ одрук.

  • Tony Lain

    Я сподіваюсь що в ній буде шалений ігролад, бо графон зовсім не вражає.