Прев’ю Dropzone

Гібриди. Ці дивні створіння час до часу з’являються то тут, то там. Деякі з них корисні, інші ж просто безсенсовні й потворні. Отож, сьогодні я спробую розповісти вам про свої враження від Dropzone — гібридної MOBA-стратегії. Що воно таке, чи має воно свою нішу й чи потрібне взагалі. От про що хотілося би поговорити.

Почну з того, що це враження людини, що вже років 7 грає на постійній основі і в MOBA і в RTS.

Спершу хотілося б перейти одразу до головного і розповісти, що ж такого цей Dropzone може запропонувати гравцеві. Його концепція, на перший погляд, виглядає дуже навіть цікаво: беремо героя з MOBA, даємо гравцеві його кастомізувати (від типу автоатаки і до здібностей), множимо на 3, щоби було веселіше. В результаті, ми можемо створити трьох дуже навіть унікальних бійців, котрі будуть максимально можливо допасовані до нашого стилю гри. І це дійсно круто! Першу годину гри займе процес повільного та вдумливого підбирання деталей для ваших бійців та їхнє тестування. Але, за рахунок того, що під вашим контролем є де факто вся ваша команда вимоги до навичок гравця на порядок вищі ніж в сусідів по цеху. Через це хотілося б побачити більше здібностей, котрі мали б можливість автокасту, що звільнив би мозок та руки для вирішення більш важливих проблем.

Щодо ігрових режимів, то є PvP та, як не дивно, PvE. Перший з них крутиться довкола дуельних сутичок, що більше пасує саме стратегіям, проте тут MOBA відчувається лише в підконтрольних гравцеві юнітах. Відбувається це дійство на круглій мапі з купою точок появи ворогів — з них ми вибиваємо ядра, котрі треба здавати в центрі мапи. От і все, що треба робити. Сутички, якщо й відбуваються, йдуть переважно в центрі мапи, та насправді перемагає той, хто швидше наздає ядер та отримає більше досвіду.

Коротка ремарка. Досвід тут, як і в HOTS, отримується в загальний казан, та є відмінність: після отримання рівня ми можемо покращити лише одного юніта, тож часто доводиться трохи подумати, щоб обрати оптимальний шлях розвитку вашої команди.

За рахунок цього відігратися практично неможливо і переважну більшість матчів виграє той, хто краще покаже себе на початку гри.

PvE-шна частина гри, поки що, обмежена захистом ядра від хвиль ворогів у товаристві двох друзів. Грається воно доволі цікаво і хотілося б у майбутньому побачити подальший розвиток цієї складової гри.

Dropzone має доволі цікавий концепт, та я все ж таки очікував від цієї гри чогось більшого. Хотілося би побачити щось більш схоже на звичні MOBA. Як от бої 3 на 3 на мапі з трьома лініями, якихось кріпів та переміщення вуликів почвар в простір між ними. При цьому можна було б зберегти ядерну механіку, але зробити матчі цікавішими.  Та Dropzone має значний потенціал, що може розвинутись в щось цікаве та унікальне. Цікаво буде спостерігати за тим, як гра буде пробиватись з дочасного доступу і поволі йтиме до релізу. Але в теперішньому стані я маю для Dropzone неоднозначні прогнози. Поєднуючи в собі цікаві та інноваційні механіки, вона водночас має обмаль якісних ігрових ситуацій, що змушували б хотіти повернутись в цю гру. Тому, принаймні в теперішньому стані, Dropzone — проект нішевий, причому ніша ця не така вже й велика.


Приєднуйтесь! Ще більше коротких, але цікавих новин в нашій групі Facebook: fb.com/PlayUA.games


Вам це може сподобатись

Приєднуйся до обговорення →
  • Дмитро Бондаренко

    На стрімі вона якось не зайшла, але задум хороший.