Прев’ю Козаки 3

Скільки вже років минуло від дати  виходу перших «Козаків»… Гра сподобалась мільйонам людей в Україні і за її межами. Пізніше GSC пропонувала людям багато інших стратегій: Завоювання Америки, Александр, Козаки 2: Наполеонівські війни та Битва за Європу, але жодна з них не могла зрівнятись із першими, ванільними Козачками.

І тепер, після кількох років цілковитої тиші українська ігрова студія GSC Game World анонсувала гру під назвою «Козаки 3». Ось це для ґеймерів було справжнім святом, адже до того ж всі думали, що студію взагалі закрили після виходу останнього S.T.A.L.K.E.R.’а, але — ні, студія існує і, що найголовніше, працює над новими «Козаками».

То що можна чекати від цього прийдешнього перезапуску/триквелу/римейку?

Пора визначитися

«Козаки 3» – новий проект від ігрової студії GSC Game world, який має бути римейком однієї з найкращих ігор-стратегій 2001 року – «Козаки». У грі буде суттєво покращена графіка, багато нововведень, але ігролад залишиться таким, яким він був у найпершій забавці серії. Тобто нас чекає стратегія у реальному часі з будівництвом, видобуванням ресурсів, деревом розвитку та багатьма іншими сюрпризами. І як належить правильному римейку, гра розробляється на новому або оновленому рушії. Це можна зрозуміти із показаних роликів та скріншотів гри, хоч розробники про це ще нічого не розповідали. Тож у грі з’явиться тривимірність, а отже — більше тактичних і стратегічних можливостей.

Часовий період та нації

Події в грі будуть відбуватись у той же час, що й у перших «Козаках» – а саме в Європі XVII-XVIII ст. У релізній версії іграшки буде всього лиш 12 націй (раніше нам на вибір їх пропонували аж 20). Але не треба засмучуватись, адже розробники пообіцяли, що гру вони обов’язково будуть підтримувати доповненнями, а в доповненнях з’являться й нові нації.

Прев'ю Козаки 3 | Preview

Поки що GSC не повідомляли які саме нації ввійдуть до дванадцяти релізних, але можна припустити таку картину: Україна, Росія, Франція, Австрія, Польща, Англія, Іспанія, Туреччина, Швеція, Португалія, Пруссія, Данія найімовірніше будуть у грі зі старту. Таких висновків можна дійти відкинувши Саксонію, Угорщину, П’ємонт, Алжир, Швейцарію, Нідерланди, Венеція та Баварію. Ці країни відіграли в історії Європи XVII-XVIII значно менше ролі, порівняно із вище названими державами. По-перше території в цих націй були значно дрібнішими, набагато менша армія, бідніша скарбниця і ці всі держави якщо й проводили завойовницькі походи чи напади на інші країни в цей період історії, то лише кільки разів за два століття, також ці країни не мали визначних історичних діячів, які б старанно працювали на благо своєї нації. 

Більшість споруд будуть доволі подібні до споруд із перших Козаків, подібна історія чекає і юнітів, які місцями сильно нагадуватимуть солдатів з попередніх ігор серії. Фанати в захваті, а новачкам — по цимбалах. Шкоди від цього точно не буде, хоча багатьох здивує пропорційна невідповідність розмірів людей розмірам споруд, але це вже такий стиль у серії.

Ґеймплейні зміни

Почнемо із того, що на мапі тепер одночасно може розміщуватись до 10 000 юнітів. У попередніх іграх це число було значно меншим. Наприклад, в перших «Козаках», коли діло заходило за 3 000, гра починала сильно гальмувати, а згодом взагалі вилітала через перевантаження, а в «Козаки 2» понад 2000 юнітів одночасно взагалі було неможливо тримати на мапі. Також у грі буде дійсно реальна фізика, тож тепер у «Козаки 3» з радістю будуть гратись ще й затяті фізики та математики. І відповідно із приходом справжньої фізики ландшафт, або ж рельєф мапи тепер впливатиме на перебіг бою. Тобто тепер ви зможете зайняти висоту та обстрілювати звідти ворожі загони, або ж загнати супротивника в болото чи гірську місцевість і там вчинити над ним жорстоку, або не дуже розправу.

Прев'ю Козаки 3 | Preview

Ще в новій грі буде п’ять самітних кампанії і при цьому їх сюжет буде не таким, як у кампаніях із оригінальних «Козаків». Тож на нас чекають ще й нові сюжети, що дозволять приємно провести кілька вечорів разом із собою. Проте цікаво, як можна зробити силами однієї студії дві гри про один і той же історичний проміжок, але з різними сюжетами? Нажаль покищо не відомо за які нації нам дозволять пограти в цих кампаніях та в яких історіях ми візьмемо участь, але всі ми чудово знаємо що в одній із кампаній буде Україна. До речі тепер українські стрільці будуть найвправнішими та найвлучнішими стрільцями в грі, чорт забирай! Але на жаль рукопашних воїнів у релізній версії наші ігрові пращури не отримають, що наганяє невеличкий сум…

Не мало важить і те, що у грі «Козаки 3» буде значно функціональніший редактор, із яким будь-який гравець самотужки зможе додати до гри і нові нації, і нових юнітів, і навіть своє бачення історії. Тепер кожен зможе підлаштувати гру під себе і для цього потрібно всього лиш трішки наполегливості і програмістського та ґеймдизайнерського хисту.

Козаки 3 – це, безперечно, дуже очікувана і масштабна гра не лише в Україні, а й значно більше у решті світу. У «Козаків 3» є всі шанси стати чудовою грою, у яку гратимуть не одне десятиліття і яка розвиватиметься силами фанатів. Але як воно складеться насправді побачимо вже після релізу.


Приєднуйтесь! Ще більше коротких, але цікавих новин в нашій групі VK: vk.com/playua


Вам це може сподобатись

Приєднуйся до обговорення →
  • Павло Скоропадський

    Проте коли гра вийде невідомо…. скільки було анонсовано, проте перенесено в релізі.

    • Mantikor

      Орієнтовно весною.

      • Розробники повідомляли, чи виходитимуть у Стім?

        • Mantikor

          Steam – це їх основна площадка.
          Можливо, після стіма, запустяться ще й на GOG.

      • Павло Скоропадський

        так, але ж оф заява gcs що в останньому кварталі 2015

        • Mantikor

          Як бачите не встигають. Спочатку мало бути передзамовлення, потім закритий бета-тест, а потім реліз.
          Зараз нічого цього нема, а новий рік на носі. Максимум це передзамовлення можуть відкрити, і можливо навіть бету почати. Але випуститись точно не встигнуть.
          А після нового року виходити – собі дорожче, не будуть купляти, бо всі будуть грати в те, що купили в новорічні свята.
          Залишається весна.

          • Павло Скоропадський

            я погоджуюсь, Проте могли б зробити й заяву. так взагалі мовчать, ніяких новин, взагалі нічого, крім 10-ти однакових інтерв’ю

          • Mantikor

            Вони взагалі з комюніті погано працюють. Раз в кілька тижнів кинуть парочку скріншотів, чи інтерв’ю. В все, тиша.

        • jaguar_arx

          Я думаю що відкладення виходу пов’язано з релізом Starcraft 2: Legacy of the void. Потенційні покупці обох ігор є однією і тією самою цільовою аудиторією. Коли GSC анонсували вихід Козаки 3, то тоді ще вважалось що Starcraft 2 вийде в першому кварталі 2016-го, тому GSC було треба або відкласти гру аж на кінець 2016-го, або встигнути на останній квартал 2015-го. Але більш ранній вихід Starcraft 2 сплутав усі плани, бо багато потенційних покупців не придбали б обидві гри, а обираючи між Starcraft 2 і Козаки 3, багато хто зробив би вибір на користь Starcraft 2. Я думаю GSC лише з полегшенням зітхнуло, бо тепер у них більше часу на те щоб спокійно довести Козаки 3 до ума, пофіксити усі баги, додати увесь графін, який хотіли і зарелізитись вже в 2016-му, коли усі награються в другий Старкрафт і накопичать нових грошиків на Козаки 3 :)

          • Павло Скоропадський

            можливj й ваша правда) проте робота з громадскістю у gcs просто жахлива)

  • Taras Shevchenko

    Віримо Чекаємо!!!

  • Ем… Складається таке враження, що автор не надто знайомий із серією “Козаки”.

    По-перше, в оригінальних “Козаках: Європейські війни” було лише 16 націй. Потім це число розширили до 20 за допомогою аддонів.

    По-друге, там же була й реалістична фізика. Себто на височині юніти стріляли далі, снаряди завдавали удару не лише від прямого влучення, а й від уламків тощо. Але так, вона була недороблена, порівняно із фізикою тих же “Козаків 2”.

    По-третє, автор не опрацював усіх джерел. Наприклад, ми знаємо, що розробники поремонтують баланс (додадуть нових юнітів, введуть щось накшталт “військової реформи” націям, які не мали переходу у XVIII ст., підрегулюють апґрейди тощо), дадуть моддерам той же інструмент, що вони самі ним робили гру, тощо.

    По-четверте, про “дві гри силами однієї студії”: GSC вже давно це робить. :/ Дивися “Козаки: Останній довід королів”, (http://uk.cossacks.wikia.com/wiki/Козаки%3A_Останній_довід_королів ) “Козаки: Знову війна” (http://uk.cossacks.wikia.com/wiki/Козаки%3A_Знову_війна ) і “Козаки 2: Битва за Європу” (http://uk.cossacks.wikia.com/wiki/Козаки_2%3A_Битва_за_Європу ).

    По-п’яте, називаючи відомі та не дуже факти автор взагалі забув про те, що це вже друга гра, що виходить одразу з повною українською локалізацією…

    По-шосте, в оригінальних “Козаках: Європейські війни” немає Данії, Баварії, Швейцарії і Угорщини. Вони додаються аддонами “Останній довід королів” і “Знову війна”. Про це варто було сказати, а бо ж не згадувати дані нації взагалі в статті, бо виходить каламбур.

    Висновок: not cool. :( Перш ніж братися писати статтю ліпше детально вивчити предмет, про який вона розповідатиме.

    • Vitaliy Pob

      1. Ніхто не уточняв саме “Європейські віни”, було вказано в загальному “Козаки 1”
      2.Ти сам скзав що фізика не була дороблена.
      3.В превю не обовязково має бути вся інформація про гру, можна й скоротити.
      4.По-перше та по-шосте мають майже один і той самий вміст.

      • І тому треба уточняти. Бо “Козаків 1” є аж три версії. Про яку саме говорить автор – ось питання.

    • да а что рассказывать, еще даже гейплей не показали)

      • Ну так, ґеймплей не показали. Але багато іншого відомо. Розробники, наприклад, іже точно затвердили нації, що будуть у грі.

        Інакше навіщо ж писати статтю взагалі? :)

  • Назар

    Щодо 1 і 2 козаків трошки прибрехали автори посту. В мережних
    протистояннях в козаки 1 гравці зазвичай будують армію по 2-3 тисячі
    юнітів за 1 гравця. А інсколи стички бувають й по 6 гравців, то ж на
    мапі в мережевій грі під час бою могло бути водночас біля 15-20 тисяч
    юнітів. Звичайно глюки бували, але виліти були дуже рідко і це був баг
    при великій концентрації юнітів в одній точці.
    Щодо других козаків,
    то там просто перенаселення не давало більше 2-3 тисяч юнітів
    побудувати, але за 1 гравця. То знову ж таки на мапі при бою 4 гравців
    армія сягала 8-10 тисяч юнітів.
    А розробники 1 і 2 козаків обіцяли
    взагалі 64 тисячі юнітів на мапі(ну власне із чітами це було не
    проблемно реалізувати, але ФПС при тому просідає суттєво)

  • Imp_from_DOOM

    Деньги уже приготовил. Принял низкий старт бежать покупать.

  • Aken Bosch

    ІМХО Нідерланди там будуть.
    1) 17 століття золоте століття Нідерландів. Амстердам був одним з найбільших портів Європи.
    2) Чого чого, а от грошей їм не бракувало. Нідерландська Ост-Індська компанія довгий час мала фактичну монополію на торгівлю прянощами, та згідно з деякими істориками їхній флот та кількість людей які працювали на неї, в 17-18 столітті переважали ті які були в усієї Європи разом взятої.
    3) Та і вплив на політику в Європі вони мали. Наприклад після Славної Революції соправителем Англії став Вільгельм 3 (який тоді ж був штатгальтером Нідерландів), а зі смертю своєї дружини повноцінним королем Англії+Шотландії.

    • Vitaliy Pob

      Дякую за пораду, я полюбляю історію, але чомусь про Нідерландів раніше нічого подібного не чув. Запамятаю)