Прев’ю Next Car Game

Фінська студія Bugbear з 2000-го року клопочеться розробкою автосимулятоів, її серія руйнівних, божевільних гонок FlatOut привнесла в жанр небачену до 2004 року систему пошкоджень рухомих об’єктів, за що серія отримала чимало нагород від ЗМІ та заслужила визнання критиків і гравців. Відтак компанія вирішила відійти від формату свого дітища і спробувала на замовлення Namco Bandai створити продовження відомої серії Ridge Racer, при чому спробувала двічі, але ні Unbounded, ні Driftopia не викликали у гравців нічого крім здивування і розчарування, хоча остання так само ще перебуває на стадії розробки.

Відеопрев’ю

У 2013-у розробники запустили на KickStarter’і кампанію задля збору коштів на новий проект під робочою назвою Next Car Game, але так і не змогли зібрати потрібної суми і згорнули проект, проте все ж таки сьогодні у нас є можливість поглянути на Pre-Alpha версію їх творіння.

Перше, що кидається у вічі і викликає ностальгічну усмішку — це те, що перед нами FlatOut 3, якою та мала б бути, а не та, яку випустили голандці зі студії Team6, вочевидь, перебуваючи під дією психотропних речовин, які вони придбали на половину бюджету гри. Хоча нам дали тільки дві автівки та три траси, одна з яких — арена для місива на 24 автівки, видно що зміни в серії будуть. Нам дають оцінити переваги рушія ROMU engine, розробленого для динамічного руйнування об’єктів у реальному часі та технологію Sneak Peek v.2.0, яка повинна привнести неймовірну реалістичність руйнування довколишнього ігрового середовища, тому при битві на арені, де це особливо видно, тарантас суперника і свій теж можна перетворити у такий фарш, що не зрозуміло яким чином воно взагалі досі рухається, це є поки що єдиним позитивним враженням від чинної версії.

2

Самі ж гонки абсолютно ніяких нововведень наразі не показують. Так, звісно, графічне ядро видає ліпшу картинку, порівняно зі старшими побратимами серії, гонкові треки виглядають дуже гарно, проте їм суттєво бракує наповнення.

1

Наразі в Next Car Game можна зіграти 1,5 години і побачити все, що пропонує Early Access. Нам залишається тільки сподіватися, шо після релізу гра набуде поважнішого вигляду, і в ній з’являться можливості кастомізації, хороший вибір авто та гонкових треків і арен, а також вибуховий саундтрек, яким славилася FlatOut, оскільки наразі в грі немає майже нічого з переліченого. Повноцінний реліз відбудеться весною 2014 року для ПК, стежте за новинами, якщо вам цікавий даний проект, а поки що радимо поганяти у FlatOut 1 та 2.


Приєднуйтесь! Ще більше коротких, але цікавих новин в нашій групі VK: vk.com/playua


Вам це може сподобатись

Приєднуйся до обговорення →