Про можливість рендерити картинку якості CGI у реальному часі

Elves

Графіка в іграх хоч і не відіграє найважливішу роль, але наявність хорошого виконання цього аспекту завжди тішить око. Зараз, коли епоха відеоігрової індустрії поступово наближається до моменту фотореалістичності графіки, багато хто думав, яким чином можна реалізувати таку можливість. На цю тему думав і Бред Ворделл, виконавчий директор компанії Stardock. У своєму блозі цей пан пояснив, що вже бачить можливість, за якої розробники у наживо зможуть рендерити картинку якості CGI. Таку можливість здатні забезпечити технології DirectX 12 і Mantle.

Наступного разу, коли ви будете дивитися “Парк Юрського періоду”або “Примарну загрозу”, подумайте над тим, що комп’ютерну графіку в цих фільмах вже сьогодні можна обробляти в реальному часі. Зараз більшість ігрових рушіїв все ще продовжують рендерити сцени не так, як це робиться у фільмах. Але сучасні комп’ютери з DirectX 12 (або Mantle) можуть рендерити в іграх картинку, яка за якістю буде порівнювана з CGI у фільмах “Володар перснів”.

Ігри, які будуть створюватися з урахуванням можливостей DirectX 12 і Mantle, виглядатимуть зовсім інакше. Досі ми рендерили кадр, а вже після цього накладали на нього різні ефекти постобробки. У світі DirectX 12 і Mantle будемо рендерити зображення так само, як це робилося для CGI в минулому. За наявності сучасних CPU і GPU під DirectX 12 цілком можна реалізувати частини Битви за Гельмів Яр з “Володаря перснів” в реальному часі.

Слід зауважити, що технологію DirectX вже підтримали 12 творці Unreal Engine 4, Frostbite, Crytek і Nitrous.

Звісно, попри всі переваги фотореалізму в іграх, багатьом з нас і далі буде приємно насолоджуватись мальованими і стилізованими пейзажами. Тому, попри всі новітні технології, шедеври малювання на кшталт The Banner Saga і Valiant Hearts: The Great War ніколи не втратять потрібності. Чи я помиляюся?

Читайте також

Анонсовано CG-фільм Resident Evil: Vendetta

Microsoft про майбутнє XboxOne, DirectX 12 та співпрацю із розробниками

Анонсовано ігровий рушій CryEngine 5

Hitman отримає підтримку DirectX 12

ДН PlayUA: Порадник з налаштувань графіки

AMD зовсім скоро дасть перцю Nvidia

Galactic Civilizations III зарелізилася

Графіка майбутнього від Square Enix

Square Enix

Популярне

error: Сорян