В No Man’s Sky не буде проблем з оптимізацією

no-mans-sky-large-hero-02-ps4-eu-16jun15

В інтерв’ю одному з провідних медіапорталів західного світу VG24/7 засновник Hello Games Шон Мюррей додав подробиць щодо розробки багтообіцяючи космічної пісочниці No Man’s Sky. Перш за все розробник пообіцяв, що на PS4 гра працюватиме без жодних проблем, чим розвіяв сумнів фанатів, що надивилися на трейлери і вже шукали, де можна обміняти свої консолі на ПК топової комплектації.

Мюррей додав, що розробка забавки йде, як треба, і вони створюють світ божевільних, раніше не бачених масштабів. Саме з цієї причини їх завданням є зробити так, щоб кожен бажаючий зміг запустити гру без проблем і з якомога більшою частотою кадрів.

Ініціатива розробників не може не радувати, адже все частіше ААА проекти запускаються з силою-силенною баґів і 15-ма кадрами за секунду. Та Hello Games варто розуміти, що такими словами вони добряче підняли планку, і фанати не пробачать їм брехні.


Приєднуйтесь! Ще більше коротких, але цікавих новин в нашій групі VK: vk.com/playua


Вам це може сподобатись

Приєднуйся до обговорення →
  • Якась зайва буква “д” посеред публікації…

  • Nikssl

    Вiн сказав, що не буде багiв на PS4, а от про ПК жодного слова :)

  • ThumbsUpGuy

    Ініціатива розробників не може не радувати, адже все частіше ААА проекти
    запускаються з силою-силенною баґів і 15-ма кадрами за секунду
    Можна приклад для ПС4?