Щоденники розробників нової 4Х-стратегії Stellaris

banner_Stellaris

В черговому щоденнику розробників геймдиректор Paradox Interactive розкриває чергові деталі науково-фантастичної 4Х-стратегії  Stellaris. Нам розповіли, як команда адаптувалася до освоєння принципово нового для них жанру, та які можливості розкриються перед гравцями їх нового творіння.

Як бачимо, розробники не соромляться експлуатувати старий жанр, осучаснюючи його, та надаючи можливостей, що були недоступні в далеких 90-х, коли 4Х-стратегії користувалися неабиякою популярністю.

Суперники в грі генеруватимуться процедурно, як і зоряні системи з планетами, що дозволить зробити кожну ігрову партію відмінною від інших. Тисячі технологій, розвідка, дипломатія… Гра матиме всі властиві 4X риси.

Stellaris побачить світ 9 травня, та вийде на ПК під керуванням всіх популярних операційних систем (MS Windows, Linux, OS X).

 

Читайте також

Yakuza 6 вийде пізніше, ніж очікувалось, зате демо-версія буде вчасно

Yakuza 6

Stellaris отримає нове доповнення в лютому

Stellaris: Apocalypse

Pillars of Eternity 2: Deadfire отримала дату релізу

Pillars of Eternity 2: Deadfire

Обираємо доповнення року | PUGA 2017

PlayUA Game Awards

Огляд доповнення Cities: Skylines — Mass Transit

Анонсовано симулятор космічного колоніста Surviving Mars

Оприлюднено системні вимоги For Honor

Анонсовано нову гру у всесвіті World of Darkness

Популярне