Скандал перед турніром з Counter-Strike: GO

Незабаром розпочнеться Dreamhack Winter 2014, а однією із подій на фестивалі буде турнір з Counter-Strike: GO із призовим фондом у чверть мільйона американських доларів. А на днях, як розповідають PCGamer, зі змагань було дискваліфіковано дві команди Titan і Epsilon через використання чітів їхніми гравцями: Говіком  KQLY Товмассіаном (Hovik Tovmassian) та Ґордоном Sf Ґірі (Gordon Giry) відповідно. Ще один професіонал CS:GO Саймон smn Бек  (Simon Beck)  теж „спікся“. Усім трьом VAC (Valve Anti-Cheat) вліпив бан за використання чітів через допоміжну програмку, якою користуються більшість про-гравців для підбору відповідних матчів, тобто ESEA.

kqlyНелегальну програму важко помітити, бо вона не має жодних візуальних ефектів, а сама трішки покращує прицільність. Але все ж… Очевидно першим попався smn. Після чого Valve випустили доповнення до VAC, щоб помічати такі чіти. Сам поганець сказав, що більш як 40% професійних гравців використовують чіти. KQLY ж розкаявся і зізнався, що грає нечесно лише тиждень (а доведи тепер).

Такий епізод обурив спільноту CS:GO і розпочав щось на кшталт гоніння за відьмами. А самі команди Titan і Epsilon обурені колективним покаранням (а слід було краще виховувати учасників).8c043d5e2b83b0ae7cea64d350600ae2

Організатори турніру обіцяють жорсткий контроль команд-учасників, серед яких: NiP-Gaming, Fnatic, Team Dignitas, Virtus.Pro, Cloud 9 і Na’Vi, а також 10 (а до цього мало бути 8) команд, що проходитимуть відбіркові тури.

Запам’ятай же, український ґеймере, злодіяння рано чи пізно буде покаране, а використання чітів у рівному двобої доводить лише твою нікчемність!

 


Приєднуйтесь! Ще більше коротких, але цікавих новин в нашій групі VK: vk.com/playua


Вам це може сподобатись

Приєднуйся до обговорення →
  • Interzeroid

    Ось тому я поважаю в основному лише однокористувацькі ігри. Вони не вимагають змагатися з якоюсь іншою людиною, в той час, як багатокористувацькі ігри майже повністю на цьому побудовані. А там де змагання, там завжди хтось намагається нечесно зіграти, щоб перемогти.

    • Kirill Stanchik

      Увы, искусственный интеллект не способен противостоять человеку так, как это может делать другой человек. Из-за этого и появились многопользовательские режимы и игры.

      • Interzeroid

        Теперішній штучний інтелект здатен. Але ж набагато краще створити багатокористувацьку гру, в якій не потрібен ніякий сюжет і до неї ще наклепати 10 паків карт та продати кожен пак за ціною половини гри. А для сюжетних ігор потрібно постаратися, там паком з кількох гармат не обійдешся.
        Крім того зараз в осоновному створюють мультик, в якому воюєш виключно за положення в рейтинґу. Тому і з’являються чітери з ніками Dominator та Ноґєбатор. Мультиків, в які можна спокійно грати виключно заради фану – вельми мало і в них чітерів практично не буває, бо від чітерства в таких іграх не отримуєш задоволення.

        • Kirill Stanchik

          1) “Теперішній штучний інтелект здатен”

          ИИ не способен вести себя так как игрок и никогда не сможет. Только если он будет способен к саморазвитию и будет способен делать такие-же ошибки, как человек. Максимум в играх можно подкрутить уровень сложности и зачастую это попросту изменит или количество хп у врагов или наносимый урон игроку (увеличит его) и врагам (уменьшит).

          2) “наклепати 10 паків карт та продати кожен пак за ціною половини гри”

          Не про CS:GO это. Про CoD, про BF, но не про CS. Если брать операции в КС, то основную прибыль от них составляют деньги за ключи, купленные для открытия кейсов. Сам пропуск на эту операцию окупается за 3 месяца и на заработанные деньги ещё и другие игры покупать можно. Тем более, последние 2 операции позволяют играть на картах без пропуска, он даёт только дроп.

          3) “Крім того зараз в осоновному створюють мультик, в якому воюєш виключно за положення в рейтинґу”

          В случае обычной игры в КС с читами играют только те, кто играет для:
          а) утешить себя, ибо они раки и сами не могут доказать, что хорошо играют;
          б) дегенераты, которых веселит то, что у других игроков на них бомбит;
          в) заработать денег на том, чтобы поднять другим игроках ранг в матчмейкинге (если погуглить, то можно найти кучу платных услуг по бусту ранга)

          В случае киберспорта, это всё делают ради денег.

          • Interzeroid

            Ніколи не чули про змагання щодо АІ для UT2004? Ось гляньте http://www.moddb.com/games/unreal-tournament-2004/downloads/ut-2-botprize-ai-mod
            Щодо ішного, це мій цілком суб’єктивний погляд.

          • Kirill Stanchik

            Пожалуй да. У нас с вами разная точка зрения на то, какими должны быть видеоигры.
            Мод по ссылке протестировать не могу в UT не играю. Вполне возможно, что он даёт максимальную приближенность к игре против игроков, но всё-же он не даст тех ощущений, которые дают многопользовательские игры (я не про сложность игры).

    • Повністю згоден. Так вже задовбали ці читаки…

  • Вова TooL Вітовський

    Я прихильник того, що потрібно давати другий шанс, проте після повторного порушення блокувати, чи обмежувати права гравця. Впевнений, що хтось із цих профі використовував програму не усвідомлюючи про її “властивості”, але все ж знімати цілу команду… Можна було б дати попередження або вимагати заміну на іншого гравця.

    • Kirill Stanchik

      Не. Организаторы чемпионатов по КС:ГО немного странные ребята чтобы делать такие вот простые вещи типо “запросить замену читеру” и т.д.
      Для примера тебе приведу финал ESEA, когда играли Penta vs London Conspiracy. Так вот на двух игроков LC был ддос. Допустим замену произвести там нельзя (какая-то странная система серверов, мол если на сайте человек в команде не числится, то он на сервер войти не сможет), они даже не дали нормально матч перенести. В итоге LC играли 3 vs 5 почти пол карты и потом только матч остановили и перенесли на несколько часов. Конечно LC проиграют если им пришлось доигрывать со счёта проигрышного (никто не додумался переиграть карту полностью, для честности).

      • Вова TooL Вітовський

        Читаєш через слово, я не писав, що всі не знали, а лише хтось із них. Я мав на увазі дискваліфіковувати гравця, а не цілу команду і провести його заміну. Порівнювати цілеспрямоване використання програм з ддосом недоцільно.

        • Kirill Stanchik

          Ты видимо не понял о чем я написал.

          Давай по порядку:

          1) «хтось із цих профі використовував програму не усвідомлюючи про її “властивості»

          Зачем тогда им эта программа, если они не знают, что она делает? Максимум можно списать на то, что они вообще не знали про чит том, что они скачали, ибо, насколько я знаю, он находился в контенте из мастерской, но опять таки, smn сам сдал других, а KQLY признался.

          2) «Можна було б дати попередження або вимагати заміну на іншого гравця», «Порівнювати цілеспрямоване використання програм з ддосом недоцільно.»

          Я не сравнивал ддос и читы. Я для примера привёл ситуацию чтобы показать недалёкость организаторов турниров, которые предпочитают радикальные и иногда глупые методы решения проблем.

          • Вова TooL Вітовський

            Йопересете, тепер треба відповідати(9

            1) Програма використовується для підбору ігор і ДЕХТО міг не знати про всі її можливості, просто користувався для зручності. Я просто намагаюсь розглядати ситуацію не так радикально.

            2) Тепер повністю тебе зрозумів.

          • Kirill Stanchik

            Так. Теперь я тебя не понимаю, извини уж :-)

            В каком смысле “Програма використовується для підбору ігор і ДЕХТО міг не знати про всі її можливості”? О чём идёт речь?

          • Вова TooL Вітовський

            Ну, я прочитав новину, там таке пише.

            >через допоміжну програмку, якою користуються більшість про-гравців для підбору відповідних матчів

            просто знаю, що для Доти є подібні проги типу для автоматичного приймання гри і тд, але за них ніби не банять.

          • Kirill Stanchik

            Вот. Сейчас я понял о чём ты)
            Эта отдельная система матчмейкинга. По аналогии с обычной внутриигровой только со своей системой рангов и своим клиентом. Клиент ESEA точно так же, как и КС подбирает тебе матч по твоему уровню на ихнем сайте только вместо игры на серверах от Valve вы играете на серверах от ESEA. Так же есть FaceIT, ESL и т.д. Этот клиент так же работает как отдельный анти-чит.
            А сам чит, о котором идёт речь, был вписан во что-то, что распространялось через Мастерскую Steam (Steam Workshop). Из-за этого его легко можно было установить и на LAN-ах. Как-раз в случае с ним сработал анти-чит ESEA, а не VAC. И потом лишь VAC был доработан за счёт ESEA.

  • Kirill Stanchik

    Что-то мне подсказывает, что вы и csgo.trarladder.tv перевели одну и туже статью немного по-разному.
    В общем-то всё сказано верно, кроме того, что сначала ESEA забанили smn у себя в своей системе, а потом уже его забанил VAC.
    P.S.: Неужели я увидел хоть какую-то новость по CS:GO на PU :)

    • Taras Fostiak

      Tomi “Lurppis” Kovanen повідомляв таке

      https://twitter.com/lurppis_/status/535068682364669953

      • Kirill Stanchik

        Мне что-то должен был сказать этот твит?

        • Taras Fostiak

          так, мабуть, мав. Valve зв’язалися із ESEA і в результаті, оновили VAC, щоб той бачив такі чіти, як використовував smn

          • Kirill Stanchik

            Да. Я это написал в одном из комментариев ниже: “Как-раз в случае с ним сработал анти-чит ESEA, а не VAC. И потом лишь VAC был доработан за счёт ESEA.”
            На данный момент я КСом увлечен очень сильно и слежу за развитием событий через HLTV.org Ну и отдельно слушаю мнение разных игроков типо Арсения ‘ceh9’ Триноженко по этому поводу.