Skies — наша постап-MMORPG

a6d63899c365d498cbc62ab575263cc3_large

Українська компанія розробників Eforb Gamebox запустила кікстартер-кампанію зі збору коштів для свого нового проекту — MMORPG Skies, який створюється в любому українцям жанрі пост-апокаліпсису.

На початку року ця невеличка команда переїхала з Криму і Луганська до Києва, де зараз більш сприятливі умови для розробки. Та треба розуміти, що будь-який серйозний проект потребує коштів, а відтак Eforb Gamebox вчора запустила кампанію, з метою залучити $350 000 для виходу проекту з альфа-версії. До слова, доступ до неї девелопери обіцяють в день закінчення кампанії, що зустрічається на Kickstarter не часто.

За словами ідейного лідера і провідного ґейм-дизайнера проекту Антона Парамонова, розробка тривала протягом року командою ентузіастів, яка налічує 30 осіб. Особливістю своєї гри хлопці називають книгу Парамонова “Піднебесся” (англ. The Skies), яка була написана кілька років тому. Саме на її основі побудований весь ігровий світ. За словами розробників, ігролад влаштований так, що система реагуватиме на будь-який вчинок гравця.

Беручи до уваги суму, яку хочуть зібрати розробники, можна сказати, що Skies цілком може стати великим проектом з багатим ґеймплеєм. Поживемо — побачимо.

Ігрові ролики альфа-версії і детальніша інформація доступні на Kickstarter, де ви можете суттєво допомогти розробникам, пожертвувавши навіть невеликі кошти. Також радимо відвідувати офіційний сайт гри.


Приєднуйтесь! Ще більше коротких, але цікавих новин в нашій групі VK: vk.com/playua


Вам це може сподобатись

Приєднуйся до обговорення →
  • ябпограв

    • Олександр Xray_StyleZ Величко

      А мені не дуже… Зарано вони кікстартер полізли.

      • Nika Paramonova

        На Кикстартере обычно заявляют о себе на очень ранних стадиях, иногда даже на уровне идеи, без наличия любой рабочей версии. :) у нас же можно сказать бонус: есть first playable, alpha в разработке и мы будем готовы открыть часть функционала для бэкеров после окончания Кикстартер кампании, в конце декабря. в частности, планируем открыть pvp. конечно же, еще очень много работы, нужно много полировать в существующем функционале и параллельно разрабатывать новый,чтобы не отставать от плана. но мы справляемся.

        • Nick Oros

          Ех, люблю усе українське, але поки підтримуватиму вас хіба морально :-) Зате якщо коли-небудь вирішите зібрати гроші на круту ролівку з козаками, січчю, походами на турків, видовищною бойовою системою і автентичною атмосферою, обіцяю пожертвувати половину місячної зарплати :-)

  • S1x_UA

    Все Українське про пост-апокаліпсис

    • Ага, особливо вся серія про Шерлока Голмса.

      • Mikots

        Не все, але дійсно багато. Декілька найвідоміших українських ігор — про пост-апокаліпсис (не варто згадувати про Козаків, ага :)). І зараз у розробці багато наших постап-ігор. Ноу-хау таке. Тішусь, що у наших хлопців і дівчат вдається такий сетинґ, але що забагато — то не здорово.

  • Docrvakod

    По скрінам виглядить не дуже, якась там сильна контрастність, в ярко жовтий пісок встромили темні дерева, будинки і т.д. Буду сподіватися на хороший геймплей.

    • Nika Paramonova

      спасибо большое за отзыв! графику также проработаем)

  • sixshooter

    Графічно виглядає як ранні білди сталкеру) Геймлею в трейлері взагалі мізер. Не знамо що з того вийде, але можна побажати нашим хлопцям успіху у завершенні проекту. Але без доведення графіки хоча б технологічно, не кажучи вже про слабоньке художне оформлення їм світить не багато.

    • Nika Paramonova

      в трейлерах действительно есть недостатки, это рабочие версии, и мы действительно не показали все возможности. но у нас и цели были другие. мы могли бы сделать эффектные трейлеры, которые привлекли бы внимание и вызвали восторг. но наша задача была заявить об игре в целом, об идее и показать на какой мы стадии, и с этого момента рассказывать о нашем прогрессе, добавлять видео с обновлениями, получать отзывы, понимать, что люди ожидают, чего опасаются, что хотят видеть в игре. так что с нашей стороны всё честно. спасибо за отзыв! следите за обновлениями, мы не разочаруем, потому что это проект, к которому мы шли долго, в который верим и над которым работаем очень усердно. будем благодарны за поддержку

  • який “брутал інґліш ленґвіч” ;)

    • Nika Paramonova

      Ну мы же всё-таки украинцы. :) понимаем,что звучит забавно, зато искренне и без обмана. Старались, как могли, честно.

  • Taras XMARA Schevtsiv

    Лайно – лайном, швидше за все, сурваріум змішаний з Fallen Earth та приправлений фоллаутовським SPECIAL.

    Спасибі МУДАКАМ, які прибрали опцію логіну з допомогою WordPress, а також, можливо, видалили базу аккаунтів.

    • Nika Paramonova

      в любом случае, спасибо за Ваше мнение. Но для нас проект The SKIES всё-таки особенный, и надеюсь, мы сможем эти особенности правильно донести. Мы не первый комментарий встречаем, где нас сравнивают с Fallout. Fallout классный, со своим направлением, сеттингом. Вдохновил, не спорим. У нас же задача другая – сделать ММО по другому миру, со своей экономикой, ролевой системой. А если уже говорить о похожести, то все экшены похожи, например, тем, что там нужно стрелять. :) Постараемся почаще выкладывать видео с обновлениями, чтобы слова не были просто словами. На этой неделе по ролевой системе уже будет добавлено видео. Пришлю ссылку. :)

      • Nick Oros

        Вам, товариство, дуже дуже раджу рекламувати свій проект не балачкою, а реальним футажем. Зробіть один рівень, одну круту зброю, двох крутих ворогів, один діалог і забульбеньте круте відео, яке підіймало б інтерес до гри. Із цього відео я довідався дуже мало цікавого. Ну і підтягуйте англійську, звісно ж, або заміняйте субтитрами :-) Маю надію, що все у вас буде добре.

      • Taras XMARA Schevtsiv

        Ну Ви не ображайтеся. Сказати не зовсім “теплі” слова в сторону проекту, навіть не “промацавши” гамалку – це типова помилка і моя “ігрова” сліпота. Просто часто ігрове середовище стає купою однотипних зародків, де кліше на кліше висять а зверху ще одне ліплять. Надіємось, що все вийде якнайкраще і ви донесете до цільової аудиторії вашу задумку та новації у геймплейній частині. Я – за відео. Якнайбільше і з широким оглядом усіх ігрових деталей та аспектів.

  • Did Kokos

    Чувак з майбутнього міг би англійську і підтянути)))