Space Rogue — українська космоодісея

Київські незалежні розробники зі студії Red Beat сьогодні анонсували свою нову гру Space Rogue, вітчизняний погляд на пригоди у відкритому космосі. У  Space Rogue ми виступаємо в ролі капітана космічного корабля, якому доводиться ворушити дупою та мізками, щоб зберегти команду, врятувати корабель і подолати гігантський простір космічної безодні, яка, до речі генерується випадковим чином. Крім того буде доступна висадка на поверхню планет з подальшим дослідженням їх. Серед переваг гри вказуються:

  • Генерація всесвіту — ніколи не знаєш, до якої діри втрапиш чи на яких ворогів наскочиш;
  • Космічні бої — поєднуйте тактичні бої кораблів з запеклими сутичками в реальному часі, коли доведеться правити цілою командою;
  • Облаштування корабля — багаті можливості з розвитку свого міжзоряного корита, яке у підсумку може стати грізним крейсером;
  • Прокачування команди — грамотний лідер не лише добре знає своїх підлеглих, він ще й відповідає за їхнє виховання;
  • Ігрові події — міріада несподіваних завдань і труднощів, вирішення яких приносить моральну та матеріальну нагороду;
  • Steam Workshop — пройдіть гру, а потім можете пограти в доповнення від фанатів, або самому склепати продовження гри;
  • Висадки — без них неможливе підкорення віддалених планет.

sr-screenshot-02

Вихід Space Rogue планується на початку 2015 року. Грошей на кікстартері Red Beat не просять і навіть не вказали у прес-релізі, що є вихідцями із GSC, що дуже незвично для українських студій-розробників. Схоче — це дійсно самодостатня команда, яка робить оригінальну суміш Космічних рейнджерів з FTL. Я б зіграв.


Приєднуйтесь! Ще більше коротких, але цікавих новин в нашій групі VK: vk.com/playua


Вам це може сподобатись

Приєднуйся до обговорення →
  • Павло

    Що ж чекаємо) Сподіваюсь забавка вийде файною) Бажаю впевненості та удачі розробникам

    • Mr. Inceptive

      Приєднуюсь до всього вищесказаного :3

  • Анастасия Решавская

    Щось занадто схожа на FTL. Аби не отримати другосортної підробки.

    • ᛏᛖᛊᚴᚱᚨᚨᛚ ᛎᚱᚢᛗᛁᚾᛁᛃ

      будемо сподіватися, що це буде, така собі, розширена FTL

  • Сергей Трофимов

    – Грошей на кікстартері Red Beat не просять і навіть не вказали у прес-релізі, що є вихідцями із GSC, що дуже незвично для українських студій-розробників
    Хоча на сайті вказали – Мы работали в Nival, Crytek, Ubisoft и GSC.
    Так я не зрозумів, вона буде платною?

  • Сергей Трофимов

    Чекаю!!!