Статті

Від мрій до дій: сповідь молодого інді-розробника

Усі ми чули про міфічних інді-розробників України. Дехто навіть бачив цих дивовижних істот, але й донині, ми доволі небагато знаємо про життя команд, які розробляють власні ігри, та роблять це достатньо професійно. В останній день зими у Харкові відбулася третя Українська незалежна конференція розробників ігор XGamesDev: Indie Hangout.  Цього разу...

Неіграшкова війна — інтерв’ю творця This War of Mine

Війна — брудне і ганебне явище, до якого знову й знову спричиняються люди. Відеоігри подарували нам тисячі годин веселих вбивств під ура-патріотичні вигуки героїв, однак існують такі рідкісні ігри, які пропонують сприймати війну серйозніше. Ось, як у This War of Mine від польської студії 11...

Усе, що ви хотіли знати про сюжет Cradle

Кілька тижнів тому Шлякбитраф закінчив українську локалізацію Cradle, а Омікрон зараз озвучує її. Мені, як головному редактору цієї локалізації, випала унікальна можливість ознайомитися з усім текстом гри Cradle і навіть трішки погратися. Cradle — це гра-дослідження, гра-пригода, гра-переживання. Описаний у тексті світ та історії людей...

Інтерв’ю Neocore про Ван Гелсинґа й угорську ігропромисловість

На теренах Східної Європи не так багато відомих розробників. Оце українська 4А Games, польська CD Project і віднедавна угорська Neocore Games, що подарувала світові ще не закінчену трилогію The Incredible Adventures of Van Helsing, а зараз працює над новою вежоборонною цяцькою Deathtrap. До вашої уваги...

Інтерв’ю з розробником Insomnia

Insomnia (kickstarter) від Studio MONO — це не відкритий світ, але свобода; це не нашуміла Skyrim, а старенька Fallout 1; це не комерційний виплодок, а плід культури. Якщо б ми шукали щось схоже на ролівки старої школи тільки в сучасності, то, напевне б, нічого, окрім Dragon...

„ Karma — це наркотична Machinarium “ — інтерв’ю з розробником

Cтильна „тиць-клац“ пригода Karma.Incarnation 1 нещодавно почала кампанію зі збору грошей на IndieGoGo і помірним, але певним кроком прошкує до успіху. Не в останню чергу завдяки неабикому вмінню розробників одним лише малюнком привернути увагу. Гра просто захопила нашу редколегію, тож ми не втрималися, аби не...

Інтерв’ю: „Ми в Exkee — усі „нормальні“ люди“, — Тоні Дубле, розробник Kill The Bad Guy

Насолодившись сповна чудовою забавкою Kill The Bad Guy (в якій ми тільки те і робимо, що вбиваємо хлопчиків), ми вирішили поспілкуватися з творцями цієї кривавої головоломки — командою Exkee з Марселя (Франція), найбалакучішим з якої виявився виконавчий директор Тоні Дубле. Вітаємо, Тоні. Передусім хочеться подякувати...

Про ММО на мобілках і зайві гроші — інтерв’ю з творцем гри-мільйонника

Не часто випадає нагода поспілкуватися зі справжнім козаком. Правда у моєму випадку не січовим, а просто Козаком, Олегом Козаком, ґеймдизайнером української студії розробки ігор Zadzen. Перша ж гра цієї молодої львівської команди Elements: Epic Heroes (Android | App Store) вибухнула, мов Мангеттенський проект і стрімко...

Cantabile Orchestra — про музику ігор і не тільки

Нещодавно ми писали про анонс концерту Cantabile Orchestra 26 травня у Львові. Пізніше згадували про демо-версію концерту цього ж оркестру 20 травня на фестивалі Anicon 3,5. А тепер до твоєї уваги інтерв’ю керівників єдиного в СНД оркестру, що виконує музику із відеоігор. Знайомся: Діана Коваль...

Інтерв’ю сценариста S.T.A.L.K.E.R. 2

Це відеоінтерв’ю  про сценарій S.T.A.L.K.E.R. 2 офіційно та з почестями передано нам редакцією журналу «Шпіль!». Хочете ще більше крутих відеоінтерв’ю? Підтримуйте «Шпіль!» Хутко линьте до кіоску та купляйте журнал – бо редактори поки що мажуть чорну ікру на хліб тільки зверху та знизу, а хочуть ще й...