Стрім Resident Evil 7 | ЗАПИС ПРОХОДЖЕННЯ

Стрім не почався, а вже мурашки по шкірі: ^v^ ^v^^v^ ^v^^v^ ^v^^v^ ^v^^v^ ^v^^v^^v^ ^v^^v^ ^v^^v^ ^v^^v^ ^v^^v^ ^v^^v^^v^ ^v^^v^ ^v^^v^ ^v^^v^ ^v^^v^ ^v^^v^^v^ ^v^^v^ ^v^^v^ ^v^^v^ ^v^^v^ ^v^^v^^v^ ^v^^v^ ^v^^v^ ^v^^v^ ^v^^v^ ^v^^v^^v^ ^v^^v^ ^v^^v^ ^v^^v^ ^v^^v^ ^v^^v^^v^ ^v^^v^ ^v^^v^ ^v^^v^ ^v^^v^ ^v^^v^^v^ ^v^^v^ ^v^^v^ ^v^^v^ ^v^^v^ ^v^^v^^v^ ^v^^v^ ^v^^v^ ^v^^v^ ^v^^v^ ^v^^v^^v^ ^v^^v^ ^v^^v^ ^v^^v^ ^v^^v^ ^v^^v^^v^ ^v^^v^ ^v^^v^ ^v^^v^ ^v^^v^ ^v^^v^

Запрошуємо на (першу частину?) стрім Resident Evil 7 за кілька годин до релізу гри.

ЗАПИС

Наступні частини проходження Resident Evil 7 можна переглянути тут.

Останні відео

PlayNews #311 — Destiny 2, Devil May Cry 5, Remedy…

Destiny 2

Огляд Need for Speed Payback

Need for Speed Payback

bit’ання з минулого: Flashback (1992)

Flashback (1992)

ЩоВКіно: Грудень 2017

Зоряні війни: Останні джедаї / Star Wars: The Last Jedi (2017)

Порадник ґеймера: Грудень 2017

Okami HD

Перші враження від Seven: The Days Long Gone

Seven: The Days Long Gone

Стрім “Підсумки-11.2017” (Steep)

Steep

PlayNews #310 — Neverwinter Nights…

Neverwinter Nights: Enhanced Edition
  • Михайло

    Говорять про 15 год. на проходження, тобто буде десь 7 стрімів?

  • Stan

    Побачив що навіть прості монстри встають з часом… та і боси теж встають з часом (проти усіх противників прийдеться валитись разів 100). Тобто вбити нормально шоб лежав і не вставав, як вияснилось не можливо.

    Дякую за таку гру, але тут включаються чіти, і як називається без вийо… рашем зі сміхом це все проходиться.
    За принципом “якщо монстри чітерюги, то і я таким буду”.
    Терпіти не можу ігри, у яких пострібно від когось тікати, КОЛИ У ТЕБЕ В РУКАХ ЗБРОЯ – я розумію коли це бос(тоді це окей), але тут абсолютно усі противники такі. Концепція гри лайно, зробили якийсь сраний Outlast з RE.
    Для мене ідеальні приклади ігр це дед спейс, івіл візін та RE 4,5, revelations (тактичні шутери поєднані з хоррором)- ось на що їм слід було рівнятись, а не “експерементувати”.

    • ну а як ти вб’єш чувака, якого вбити неможливо? Стрельнув у пику і тікай

      • Stan

        Вогнемет, гранати… (я ж не кажу щось нереалістичне типо BFG)
        Подзвонив по мобілі, викликав армію. Просто свалив, і приїхав з підкріпленням.
        Всі ті хоррори наївно притягнуті сюжетами за вуха – ніхто б не тинявся довкола і не грав з монстрами в хованки. Любою ціною просто б свалили пошвидше та повернулись підготовлені)
        Тут просто якась Сайлент хільщина а не РЕ

        ПС:Тактак, зара старожили будуть піною з рота плескати, кажучи що там десь перші РЕ і мали саме таку концепцію – хочу зазначити що це ті самі старожили які зіпсували своїми відгуками шикарний дум 3 (бо він не був схожий на 2дешний), і тепер ми маємо сіріос сем дум безсюжетний, і РЕ: Оутласт. Таких людей просто треба банити і не слухати, вони просто йдуть проти прогресу)

        • Трясця, написав коментар, але він кудись подівся. Доведеться скорочену версію писати.
          —-

          Я не намагаюсь захищати РЕ. Я навіть не грав у РЕ або ігри на кшталт Аутласт. Здається, єдиний жахастик, у який я грав, була трилогія Дед Спейс (хоч третя чатсина і не страшна). І я згоден, що коли чувак замість того, аби тікати вирішив погратися у хованки з монстряками або психами, то такий чувак бовдур, і тут велика дірка в історії.

          АЛЕ, наш ГГ у РЕ приїхав у будиночок дружину шукати. А єдиний коп, який туди приїхав, якийсь тупий і першим помер, бо хотів поговорити замість того, щоб тікати.

          • Stan

            Любий жахастик,тимбільше survival horror жахастик, складаєтсья з тупих персонажів, які роблять необдумані вчинки, ніби малі діти – тому спостерігати за цим з якимось співчуттям або вболіванням за ГГ досить складно. Бо симпатизувати бовдурам, задача неспростих)

          • Oleksandr Masnyi

            RE – японський хоррор, і очікувати від нього чогось реального – все одно що за допомогою олівця болтики розкручувати. Проте є люди,які пруться від того,які емоції подає гра. РЕ – це завжди невідповідність. Своєрідна комедія серед жахів,скажімо так. На рахунок скочування – питання своєрідне,адже більшість сюжетів хоррору – це винищення групи людей антагоністом на окремо взятій малій території(реза 1 – це взагалі здається – маєток, у 7 – точно так само) до моменту,коли протагоніст вирішує на свій страх і ризик вступити у бій зі страхом
            Якщо вже так сильно хочеться полоскотати нерви, то краще для цього підійде Amnesia: The Dark Descent чи Clive Barker’s Undying. Та й узагалі, хоррор почувається краще там, де людина не має змоги захиститись зброєю, як такою)

        • ColdFear

          Аахахах)за кілометр бачу чувака,який ну ніхера не грав в FEARку)

Популярне