Система освітлення у H1Z1 — стара і нова

Правильна постановка освітлення у грі — чи не найважливіша річ, коли справа йде про фотореалістичну графіку в іграх. Розробники з Daybreak Game Company (колишня назва — Sony Online Entertainment) добре розуміють це, тому зараз працюють над новою системою освітлення у грі H1Z1. Погляньте лиш на наступні світлини і побачите чітку різницю між тим, що є у грі зараз (справа) і тим, що буде скоро (зліва).


Приєднуйтесь! Ще більше коротких, але цікавих новин в нашій групі VK: vk.com/playua


Вам це може сподобатись

Приєднуйся до обговорення →
  • Максончик

    Круто, вони хочуть щоб в мене гра і на мінімалках більше 10 фпс не видавала.

    • Interzeroid

      Взагалі-то, гра не вельми вимоглива. У вас слабенький комп’ютер?

  • Interzeroid

    Так, має непогано змінитися. Бо з візуальної точки зору гра вельми неоднорідна – в певні моменти здається, що гра взагалі на DX8 бігає і так убого виглядає, а в інші моменти робиш знятки гарних пейзажів та сонячних променів.

  • Ем… вони просто підкрутили джерело світла. І над цим вони так тяжко працюють? Да над експерементальною Rust розробники більше печуться.

    • S1x_UA

      Ну “просто підкрутити джерело світла” це не зняти галочку з “Нормальне освітлення” та поставити її на “Гарне освітлення”, що поганого в тому, що вони покращують освітлення?

      • “Ну “просто підкрутити джерело світла” це не зняти галочку з “Нормальне освітлення” та поставити її на “Гарне освітлення” ”
        – Ти не повіриш, в данному випадку це майже так і є. Дивлячись на скріншоти, я щось не бачу гіпер-реалістичного освітлення. В Unity кожен може зробити таке. І це рівень SOE(Daybreak..)?!
        “що поганого в тому, що вони покращують освітлення”
        – погано не те, що вони намагаються покращити гру, а те, що вони просять гроші за ніщо(від інді розробників ігри краще виглядають). І єдина обнова, якою вони можуть похвалитися – це підкручене джерело світла!!!!!!!! >_<

        • S1x_UA

          1) Гра створюється не на Unity, тож немає там такої галочки.
          2) Розробники не просять гроші, а навпаки закликають не купувати гру до релізу, тобто взагалі не купувати, бо вона буде F2P.

          • Interzeroid

            Варто ще додати, що (продовжу ваш список)
            3) Гра менше місяця, як з’явилася в ранньому доступі, а перший місяць розробники пообіцяли присвятити виключно виправленню багів.
            4) Перед виходом гри вони щотижня публікували відео про те, що розробляється і ким (як я розумію, ви його не дивилися…)
            5) Як я вже писав, в деяких випадках гра виглядає погано, а в деяких – просто захоплююче. А як я зрозумів, система освітлення має стати набагато кращою, тобто гра має виглядати захоплююче в любому випадку.
            Наприкінці. Пане Nicolas Macilvoy, ви можете бути фанатом Rust, але обсирати гру, в яку не грали – це рівень царьова-“что”: “Я нє чітал, но скажу.”

          • Воувоувоу… Димить нижче пояса? Це тебе можна сміливо прирівняти до царьова. Ти ж навіть не вчитуєшся в те, що я написав. Я Rust привів як приклад з інді.

            Повторюся, це не рівень!!! Назвіть мені хоча б одну компанію, яка робить подібне. Якщо ви вже довго з PlayUA, то ви мабуть читали про Warhorse Studios, яка могла б так само випустити каркас і отримувати таким чином гроші за ніщо. Та от тільки чехи лояльніші до своїх гравців. Якщо для вас достатньо такої інновації в грі як тут, то будь-ласка можете латити далі… Люди, які “з’їдять” все, що їм подадуть.

          • Interzeroid

            Ви мені не тикайте, я вам не рідня і не друг по пісочниці.
            Подивився я на ваш Rust. Там роблять подібне. І там іновацій кіт наплакав.
            Але ж ви хочете вірите, що Rust аж суперіноваційний і такого ніде немає., а H1Z1, безумовно, лайно, бо гра щойно вийшла в ранній доступ. Ну гаразд, можете вірите у все що заманеться, не буду заважати.

          • 1) Не затикай мене.
            2) Я тобі нічого не говорив, висловив свою думку. А ти налетів, бо пограв в гру АЖ 34 ГОДИНИ (!). Ти, мабуть, Бог геймінгу, якщо зміг повністю відкрити для себе всі аспекти гри за цей час. Та й навіть якщо це реально так, то це не найкраща сторона данного творіння.
            3) “невідомо хто, навіть не зігравши в гру (!)” – з чого ти взяв, що я не грав в цю гру? ще один непідкриплений нічим “аргумент”.
            3) Я – Царьов?! Я ось вже скільки навів тобі аргументів! А де твої аргументи? Пограв 34 години… чудовий аргумент. Покищо щось крім твого диму нічого не бачу!!
            4) Ти взагалі читаєш, що я пишу?! “Я Rust привів як приклад з інді.”. Я навіть другий приклад навів – Warhorse Studios. Та як я бачу, ти не розбираєшся в данному колі гейм-індустрії.
            ТОДІ ДЛЯ ЧОГО ПОЧИНАТИ СУПЕРЕЧКУ, ЯКЩО ВСЕ ЩО ТИ МОЖЕШ СКАЗАТИ ПРО ГРУ – ЦЕ НАГРАНІ 34 ГОДИНИ?!

          • Interzeroid

            Я можу сказати про гру набагато більше сказати. Однак навіщо серед свиней метати бісер?
            Тому повторюсь: можете вірите у все що заманеться, не буду заважати.
            P.S. Та все ж, вам це не дозволяє тикати мені. Будете подружкам та батькам тикати, якщо так бажаєте. Але не мені.

          • ти знаєш, як працюють на ігрових рушіях?
            П.С.: НІДЕ немає такої галочки.

          • Тобто в стім вони гру залили випадко, так?

          • S1x_UA

            Залив видавець. Розробники, можливо, не хотіли цього

    • Interzeroid

      А по чому видно, що тут менше печуться? По тому, що прикрутили в H1Z1 світло?

      • “прикрутили в H1Z1 світло” – так сказав, ніби там його не було. Ще раз приведу для прикладу Rust. Розробники кожного тижня випускають довгі “Щоденники”, по яких видно, що над грою працюють. А тут… “Тепер ви точно знаєте, що джерело освітлення є”

        • Interzeroid

          Отже ви вважаєте, що розробники H1Z1 роблять недостатньо, я правильно зрозумів?

          • “Отже ви вважаєте, що розробники H1Z1 роблять недостатньо, бо переробили систему освітлення? ”
            – так, якщо тебе ця відповідь вдовольнить. подібне ставлення – це свинство в сторону геймерів.
            “А розробники Rust роблять набагато більше, тому що публікують свої щоденники?”
            – ти не вловив сють того, що я написав. Я мав наувазі, що в той час коли тут змогли підкрутити світло, то Rust (інді-гра) може похвалитися куди більшим списком оновлень.

  • Інновації )