Технічні коротясики

Microsoft підвищила потужність Xbox One за рахунок розблокування сьомого ядра. Оплески! Що ж це дало? Більше продуктивності! Чого цього не зробили раніше? Бо сьоме й восьме ядро були зарезервовані під ОС консолі й кінект. Отож, тепер і іграх, що використовуватимуть сьоме ядро можна буде користуватись лиш базовими голосовими командами. Крім того, можливі конфлікти між іграми та кінектом, вирішувати які, напевно, доведеться розробникам, чаклуючи з дозволами на задіяння потужностей системи.

6C7512049-new-image-consoles

На CES 2015 продемонстрували новий USB 3.1 type C. Чим він такий новий крім назви? Він дозволятиме передавати дані зі швидкістю біля ВОСЬМИСТА мегабайт в обидва боки. Крім того його габарити приблизно дорівнюють Micro USB й немає різниці, котрим боком його підключати до ПК.

 


Приєднуйтесь! Ще більше коротких, але цікавих новин в нашій групі VK: vk.com/playua


Вам це може сподобатись

Приєднуйся до обговорення →
  • Ggen

    чогось здається що від розблокування сьомого ядра буде більше проблем ніж користі, це схоже на латання дірок швидкоруч

    • Рома Береговий

      Побачимо, покоління лиш почалось, а виробники вже намагаються гнатись за потужностями ПК)

      • Ggen

        це вже точно, таким темпом “новітніх”,”надпотужних” консолей вистачить роки на 3-4, не дуже вражає, хоча у мене як цінувальника пк, те що останні консолі сіли в калюжу тільки як вийшли, в технологічному плані, не викликає нічого крім усмішки

        • Чим саме вони сіли в калюжу?

          • Ggen

            вважаю їх технічні характеристики занадто слабкими, вже чув про деякі несправності з PS4, а розробники Oculus Rift нарікають на слабкість консолі та неспроможність працювати на належному рівні. звісно нові PS4 та Xbox one несуть із собою прогрес, але замість очікуваного стрибку отримали такий собі розмірений крок.

          • mychaelo

            Кхм, XONE и PS4 работают на базе ультрамобильного бюджетного APU от AMD, о каком “прыжке” тут может быть речь. Было шесть потоков по 3 ГГц (+2 резервных на PS3), получили шесть потоков + один подаренный Майкрософтом по 1,6 ГГц, по производительности ЦП PS3 вчистую выигрывает у обеих “некстдженовых” консолей

          • electrino

            взял из вики, пс3: Теоретические мощности процессоров PlayStation 3: центрального процессора — 218 GFLOPS, графического процессора — 1,8 TFLOPS.

            пс4: The GPU consists of 18 compute units to produce a theoretical peak performance of 1.84 TFLOPS

            Те же мощности в разных коробках что ли, хех

    • Dmytro92

      А мені здається, що розробникам куди видніше ніж нам.

      • Ggen

        звісно, та як зазначено в статті 7 ядро не простоювало просто так, ті самі розробники, які зарезервували раніше його на інші функції, зараз підключили для підвищення продуктивності, це схоже на вижимання останньої краплі з сухого фрукту, а ще тільки рік пройшов

        • mychaelo

          Седьмое ядро было полностью зарезервировано под Кинект, сейчас 70% его мощности позволили использовать в своих целях, !!при условии что Кинекту оно не потребуется для своих задач. Если же потребуется, то он без спроса снова зарезервирует его под себя и вернёт обратно управление игровой задаче уже в удобное для себя время.